تخت خواب بادی دو نفره دو قلو کامفورت

intex 64446

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • خانگی و مسافرتی: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 51 سانتی متر
7,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره دو قلو کامفورت intex در فروشگاه مرکزی تخت خواب بادی و نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران

تخت خواب بادی دو نفره کامفورت محصولی جدید از شرکت اینتکس میباشد که در میان تخت خواب های بادی  از طراحی دو قلو و دو تکه متصل به هم بهره می برد.قسمت رویه این محصول مواج بوده و از روکش کامفورت برای آن استفاده شده است تا علاوه بر جلوگیری از تعریق زیاد مصرف کننده قابلیت مهم طبی بودن را نیز به ارمغان آورد.این تخت ساخته شده از جنس وینیل با رویه جیر و مخمل بوده که از ضخامت بالایی برخوردار است. که این ویژگی استراحتی لذت بخش را برای شما فراهم خواهد کرد.از دیگر امکانات این کالا می توان به داشتن یک پمپ باد برقی سرخود با قابلیت پمپاژ و مکش هوا اشاره نمود. علاوه بر این یک ساک حمل نیز برای این تخت در نظر گرفته شده تا به راحتی آن را به هر محل مورد نظری به راحتی حمل کنید. 

با درخواست زیاد شما عزیزان و دوست داران تخت خواب های بادی ، مدلی بی نظیر و بسیار عالی در فروشگاه اینتکس موجود شده است که قابلیت های بسیاری دارد . شاید از خود بپرسید که تخت بادی دو قلو چه نوع تخت خوابی می باشد . این تخت خواب ها در واقع به صورت دو لایه هستند و بر روی آن یک تشک با قابلیت جدا شونده وجود دارد که می تواند به شما اجازه دهد تا دو تشک داشته باشید . زمانی هم که دوست دارید از این محصول به عنوان یک تخت با ارتفاع بلند داشته باشید ، می توانید همان حالت عالی تخت بادی را قرار دهید و راه اندازی کنید تا مطابق عکسی که از تخت قرار داده شده است ، محصول راه اندازی شده و قابل استفاده شود . تخت خواب ها بدنه هایی مقاوم دارند و اصلا به عنوان تخت بادی یک بار مصرف نباید به آن ها نگاه کرد ، به طوریکه حتی تخت خواب های بادی را برای استفاده شبانه و هر بار که دوست دارید آن را راه اندازی کنید . 

رنگ طوسی رنگ این تخت زیبایی محصول را چندین برابر کرده است ، به خصوص که اگر به آن نگاهی بیاندازید ، متوجه خواهید شد که تمامی بخش های تخت بادی حتی لایه های کناری تخت به صورت جیر است ، این نوع رویه در واقع پارچه ای است که برای ساخت تخت خواب بادی و حتی بسیاری از وسیله ها حتی کیف ها و کفش ها استفاده می شود . ولی برای ساخت این تخت از لایه های نازک تری استفاده شده است . البته نگران نازک بودن این لایه نشود ، برای اینکه بخش اصلی و بدنه اصلی تخت بادی از پی وی سی می باشد ، برای همین می تواند به خوبی در برابر وزن های بالا مقاومت خوبی را از خود نشان دهد ، ولی این بدنه پی وی سی جیر می تواند لطیف تر از آن چیزی باشد که شما از یک تخت بادی انتظار دارید . با دست کشیدن بر روی تخت بادی متوجه نرم بودن سطح این تخت خواهید شد . این تخت ها خاصیتی ضد تعریقی دارند . 

تخت خواب بادی دو نفره کامفروت یکی از جدید ترین محصولات بادی ساخته شده در سال 2017 توسط شرکت اینتکس میباشد که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است. تشک های بادی بهترین محصول برای جایگزینی با تخت های فلزی و یا چوبی بوده و قابل استفاده در هر محل مورد نظر خواهد بود. برای آشنایی بیشتر و راهنمایی برای خرید این تخت بادی با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر این محصول بپردازیم.

جنس بدنه

 یکی از ویژگی های خوب این بدنه داشتن رویه کامفورت بوده که قابلیت طبی بودن را به این محصول بخشیده است. داشتن بدنه نرم، ضد تعریق، طبی و مواج همگی ویژگی هایی مهم و کاربردی در این کالا هستند که این تخت خواب را به یکی از بهترین ها در میانن  همنوعان خود تبدیل کرده است.یکی از مهمترین ویژگی های یک محصول بادی جنس به کار رفته در طراحی و ساخت آن است که این محصول در این مورد بسیار موفق عمل کرده است.جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک وینیل با رویه تمام جیر (مخمل) بوده که از ضخامت و کیفیت بالایی برخوردار است. این بدنه قابلیت تحمل فشار بالایی را داشته که نشان دهنده دوام بالای تخت می باشد. به غیر از قسمت های کناری و رویه تخت برای قسمت زیرین این محصول از روکش طرح چرم استفاده شده تا هنگام استفاده بر روی انواع کاشی ها به زمین جذب شود. اما برای لایه های داخلی این تخت از فایبرتک به صورت موازی استفاده شده تا استقامت تخت خواب را افزایش دهد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این محصول 2017 اینتکس به صورت طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 51 سانتی متر بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده در منزل خواهد بود. و با این ابعاد تا ظرفیت 3 نفر را میتواند پذیرا باشد اما پیشنهاد میشود برای راحتی بیشتر و جلوگیری از صدمه به تشک بیشتر از دو نفر از آن استفاده نکنند.با توجه به جنس بدنه و ابعاد، تحمل وزن این تخت برابر 195 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار مناسب برای این محصول خواهد بود. گرچه می توان با استاندارد باد کردن این کالا حدود 10 کیلوگرم نیز به تحمل وزن آن افزود. وزن بسته بندی این محصول 11 کیلوگرم می باشد. 

طراحی و ساخت

طراحی بدنه این محصول به صورت مستطیلی بوده که به صورت دو قلو یا دو تکه متصل به هم ساخته شده است. بدنه ای با دوام بسیار بالا که رویه ای مواج داشته که علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای نشستن یا خوابیدن به دلیل عبور جریان هوا از تعریق زیاد مصرف کنندگان جلوگیری می کند. طراحی قسمت های کناری این تخت نیز به صورت طبقه ای بوده که به مقاومت و زیبایی بدنه کمک شایانی کرده است. طراحی بدنه این محصول به گونه ای بوده که می توان از آن در هر محل مورد نظری مانند اتاق های خواب و نشیمن استفاده کرد.

جمع بندی

تخت بادی دو نفره کامفورت 2017 اینتکس یکی از بهترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی تولید شده بوده که از قابلیت های مهمی همچون ضد تعریق و طبی بودن بهره مند است. این تخت خواب دارای کیفیت بالای ساخت میباشد و با رعایت کردن اصول مراقبتی میتوانید تا سالها آن را مورد استفاده قرار دهید.این تشک همچنین در مدت زمان کمی قابل راه اندازی و جمع کردن خواهد بود. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست بوده که توسط شرکت اینتکس  به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود. در صورت بروز هرگونه مشکل میتوانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس حاصل فرمایید.

خانگی و مسافرتی
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
195 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
وینیل دولایه
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
طبی و ضد تعریق
دارای سطح مواج و کامفورت
طراحی بدنه دو قلو و دو تکه
مناسب بزرگسالان
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...