تخت خواب بادی دو نفره دو لایه آبی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 163 سانتی متر
  • ارتفاع: 49 سانتی متر
2,785,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره دو لایه آبی در سایت intex تهران و نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی و تخت بادی دو نفره با ضمانت معتبر

تخت خواب بادی دو نفره دو لایه آبی با ارتفاع بلند جدیدترین ساخته شرکت اینتکس میباشد که یکی از شیک ترین و بلند ترین تخت های بادی تولید شده برای سنین بزرگسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم در قسمت کناره ها و روکش مخمل در قسمت رویه می باشد. استفاده از این جنس علاوه بر بالا بردن تحمل فشار تشک باعث سبکی و کاهش وزن آن شده است .این محصول دارای بدنه ای  بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار  است و در برابر شرایط جوی مختلف که از نشیمنگاهی مواج بهره برده و به دلیل داشتن رویه ای مخمل درد برابر تعریق بالا بسیار مقاوم خواهد بود.قسمت بالایی این تشک دارای برآمدگی است که این قسمت تکیه گاهی برای سر میباشد و میتوانید بدون استفاده از بالشت نیز به راحتی از آن استفاده کنید. این تخت خواب بادی توسط یک پمپ باد در کمترین زمان ممکن آماده استفاده میشود.این محصول در حات بسته بندی بسیار کم حجم و سبک میباشد که این ویژگی در مسافرت ها جهت حمل کردن تخت بسیار کاربردی میباشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت خواب بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تخت خواب بادی دو نفره دو لایه آبی از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2017 تولید و روانه بازار شده است. این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی داشته که به سبب همین کیفیت بسیار بالا توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی در سال 2017 تبدیل شده است. فرم کلی این تخت خواب بادی همانند سایر تخت خواب ها به شکل مستطیلی بوده ودارای رنگ بدنه طوسی و آبی می باشد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. سطح این تخت خواب بادی به صورت مواج طراحی شده است که این رویه مواج سب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. در قسمت بالایی این تخت خواب بادی یک عدد بالش بادی سرخود تعبیه شده است که با باد زدن تخت به طور خودکار شکل میگیرد. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.

جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

مهمترین نکته ای که که هنگام خرید تخت خواب بادی بایستی به ان توجه نمود جنس و کیفیت بدنه آن تخت می باشد. تخت خواب های بادی باید دارای بدنه ای مقاوم بوده و در ساخت آن ها از مز غوب ترن مواد اولیه استفاده شده باشد. این محصول توانسته است تا با کیفیت بسیار خوبی که در ساخت خود دارد توانسته است تا تمامی این نگرانی ها را از بابت کیفیت راحت کرده و محصولی با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه دهد. بدنه این تخت خواب بادی از وینیل با روکش مخمل بوده که این رویه سبب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن نیز از وینیل مخملی بوده و قسمت کف تخت بادی از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب می باشد. از این محصول می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد.


ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی :

این تخت خواب بادی در ابعادی طراحی شده است که این ابعاد مطابق با استاندارد های جهانی بوده و نسبت به تخت خواب های بادی فضای بسیار کمتری را درون منزل اشغال می کند و به راحتی می توان از ان در هر قسمت از منزل استفاده نمود. این تخت خواب بادی در ابعادی از جمله طول: 210 سانتی متر، عرض: 163 سانتی متر و ارتفاع: 49 سانتی متر می باشد که این ارتفاع کاملا استاندارد بوده و افراد بیمار و ناتوان به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. تحمل وزن این تخت خواب بادی 275 کیلو گرم بوده ودارای وزن 9.5 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت بوده و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. این تخت خواب باید می تواند یک وسیله بسیار مناسب برای استراحت بیماران نیز باشد که توسط پزشکان ارتوپد توصیه می شود. 


نحوه راه اندازی :


برای راه اندازی این تخت خواب بادی تنها به یک پمپ بادی نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی خود این تخت خواب بادی قرار داده شده است و به وسیله آن شما می توانید تخت خواب بادی را باد زده و دیگر نیازی به هزینه کردن برای تهیه پمپ ندارید. ابتدا تخت خواب بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی پهن می کنید. سپس پمپ را به برق متصل نموده و آن را روشن می نمایید. منتظر می مانید تا تخت خواب بادی به اندازه کافی باد شود. پس از این که تخت خواب بادی باید باد شد و شکل کلی خود را گرفت، پمپ را خاموش کرده و آ را از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت خواب بادی جلو گیری کنید.
  • بیش از اندازه به تخت خواب بادی بادی نزنید.
  • تخت خواب بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید. 
  • از پرش و جامپینگ بر روی تخت خواب بادی خودداری نمایید.
نوع
خانگی
طول
210 سانتی متر
عرض
163 سانتی متر
ارتفاع
49 سانتی متر
تحمل وزن
275 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی مجزا
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 9.5 کیلوگرم
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای بالش بادی سرخود
دارای سطح موج دار
رویه مواج و ضد تعریق
طبی با رویه کامفورت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...