تخت خواب بادی دو نفره ضد تعریق اینتکس

کد intex 66748

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
4,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره ضد تعریق اینتکس را می توانید از سایت اینتکس تهران نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت ارزان خریداری نمایید.

تخت خواب بادی دو نفره ضد تعریق اینتکس یکی از محصولات جدید و جذاب این شرکت می باشد که رنگ کرم ان باعث شده تا این محصول فوق العاده چشم نواز و جذاب به نظر اید. این کالا در نگاه اول ساختاری دو لایه داشته که لایه زیرین این تخت خواب بادی بیشتر جهت تحمل وزن و بالا بردن قدرت این محصول طراحی شده است. هم چنین بر روی بدنه این محصول نام شرکت اینتکس نیز با رنگ مشکی حک شده است که بابت اطمینان خاطر شما از این محصول می شود. نکته مهم در ارتباط با این محصول رویه مواج ان است که در هنگام خوابیدن بر روی ان از تعریق بیش از اندازه شما جلوگیری می کند. هم چنین در بخش بالایی این محصول هم بالش بادی سر خود قرار گرفته است که نیاز شما از این بابت را هم برطرف کرده است. علاوه بر این ها لبه های این محصول هم به صورت بادی تولید شده که از افتادن شما به پایین تا حدود زیادی جلوگیری خواهد کرد. این تخت بادی دارای یک عدد پمپ باد نیز می باشد که به راحتی با استفاده از ان می توانید این تخت را راه اندازی کنید. هم اکنون می توانید جهت خرید این محصول از سایت نمایندگی اینتکس در ایران اقدام نموده و از کیفیت بالای ان اطمینان حاصل نمایید . 

به طور کلی تخت خواب های بادی در دو نوع ساخته می شوند ، یک نفره و دو نفره که تخت خواب بادی دو نفره ضد تعریق اینتکس همانطور که در نام محصول ذکر شده است ، برای استفاده دو نفره می باشد . داشتن تخت خواب بادی دو نفره می تواند برای شما بسیار کاربردی تر باشد تا بتوانید برای هر زمانی که دوست دارید از آن برای خوابیدن استفاده کنید . حتی شما می توانید برای نشستن بر روی این تخت از آن استفاده کنید . در زمان هایی که قصد تماشای تلویزیون دارید ، می توانید این تخت را در روبروی تخت بادی قرار دهید تا بر روی آن نشسته و فیلمی را تماشا کنید . سبک بودن این تخت به شما این اجازه را می دهد تا به آسانی تخت را جابجا کرده و از آن بهترین استفاده را ببرید . 

رنگی که شرکت اینتکس برای ساخت این محصول در نظر گرفته است ، کرمی بوده که از دوست داشتنی ترین رنگ های همه پسند می باشد و اگر دوست دارید که یک تخت بادی دو نفره به کسی هدیه و یا کادو بدهید ، این محصول یکی از بهترین مورد های پیشنهادی است که می توانید خریداری کرده و هدیه دهید . سطح مواج این تخت بادی برای راحتی بیشتر شما استفاده شده است و تا حد زیادی در ظاهر تخت بادی تاثیر گذار است . این محصول دارای بالش بادی سرخود است و این بالش همان برجستگی می باشد که شما در تصویر ملاحظه می فرمایید . برای دیدن تصاویر بیشتر می توانید با فروشگاه تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم در این رابطه با شما انجام شود . 

تخت خواب بادی دو نفره ضد تعریق اینتکس از سری محصولات بادی بسیار با کیفیت و پر کاربرد می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این تخت خواب بادی دارای طراحی منحصر به فردی می باشد و به سبب همین طراحی بسیار دقیق و ظریف توانسته است تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی در سال 2018 تبدیل شود. این محصول دارای بدنه ای به شکل مسطیل بوده و دارای رنگ نسکافه ای می باشد. در قسمت بالایی تخت خواب باید یک عدد بالش بادی تعبیه شده است که این بالش بادی با باد زدن تخت به صورت خودکار شکل می گیرد و شما دیگر احتیاجی به استفاده از بالش های مجزا ندارید. سطح این تخت بادی نیز به صورت مواج طراحی شده است که این موج ها سبب ایجاد یک فاصله ی بسیار کم بین بدن و سطح تخت شده که باعث جریان یاقتن هوا می شود و از عرق کردن بدن جلو گیری می کند. در ادامه قصد داریم تا به بررسی بیشتر این تخت خواب باید بپردازیم.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی :

همانطور که می دانید تخت خواب بادی دارای مزیت های بسیار زیادی نسبت به تخت خواب های ثابت ی باشد که یکی از این مزیت ها که می توان به آن اشاره نمود استاندارد بودن ابعاد آن نسبت به تخت های ثابت می باشد که فضای کمتری را درون منزل اشغال می کند و به راحتی می توان از ان در هر قسمت از منزل استفاده نمود. این تختخواب بادی دارای طول 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 38 سانتی متر می باشد که این ارتفاع کاملا استانارد بوده و افراد سالمند و ناتوان نیز می توانند به راحتی بروی روی ان رفته و یا از روی آن به پایین بیایند. تحمل وزن این محصول 250 کیلو گرم بوده و دارای وزن 6 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت بوده و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. همچنین ابعاد بسته بندی آن بسیار کوچک بوده که به راحتی درون صندوق عقب ماشین جا می شود و می توان آن را با خود به سفر برد.


جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

از مهمترین بخش هایی از محصول می باشد که هنگام خرید باید توجه بسیاری به آن نمود. تخت خواب های بادی به دلیل این که به طور مستقیم با پوست انسان در تماس هستند بایستی دارای مرغوب ترین مواد اولیه بوده تا کاملا ضد حساسیت شود و از آسیب رساندن به پوست جلو گیری نماید. این تخت خواب بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل با روکش مخمل بوده که این روکش مخملی سبب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش چلو گیری می نماید. بخش کاری تخت بادی از وینیل طرح چرم بوده که بسیار مستحکم بوده و به خوبی می تواند فشار ناشی از وزن های زیاد را تحمل کند. قسمت کف تخت خواب بادی نیز از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت خوبی در برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب می باشد. از این تخت خواب بادی می توان درون منزل، اتاق خواب، اتاق نشیمن، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده نمود. همچنین می تواند یک وسیله بسیار مناسب برای استفاده افراد بیمار نیز باشد که توسط پزشکان به ان ها توصیه می شود.

نحوه راه اندازی : 

برای راه اندازی این تخت بادی تنها به یک پمپ بادی نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی خود این تخت خواب بادی قرار داده شده است و به وسیله آن شما می توانید تخت خواب بادی را باد زده و دیگر نیازی به هزینه کردن برای تهیه پمپ ندارید. ابتدا تخت خواب بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی پهن می کنید. سپس پمپ را به برق متصل نموده و آن را روشن می نمایید. منتظر می مانید تا تخت به اندازه کافی باد شود. پس از این که تخت خواب بادی باد شد و شکل کلی خود را گرفت، پمپ را خاموش کرده و آ را از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید

مراقبت و نگهداری 

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت خواب بادی جلو گیری کنید.
  • بیش از اندازه به تخت خواب بادی نزنید.
  • تخت خواب بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید. 
  • از پرش و جامپینگ بر روی تخت خواب بادی خودداری نمایید.
نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلو گرم
جنس رویه
جیر ضد تعریق
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
دارای سطح مواج
طبی و ضد تعرق
ضد تعریق
دارای لبه بادی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...