تخت خواب بادی دو نفره طرح دار AirCloud

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 137 سانتی متر
  • ارتفاع: 36 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره طرح دار AirCloud محصولی با کیفیت است که با قیمت ارزان می توانید از نمایندگی اصلی اینتکس  و سایت آنلاین intex خریداری کنید.

تخت خواب بادی دو نفره طرح دار AirCloud یکی از جدید ترین محصولاتی است که با رنگ فوق العاده شکیل و جذاب ساخته شده است. این محصول له گونه ای طراحی شده که در هنگام خرید قطعا با دیدن نقش و طرح ان مجذوبش خواهید شد. در همین خصوص باید عنوان کرد که رویه اصلی این محصول به صورت شیار دار طراحی و تولید شده است. خطوط موازی نقش بسته بر روی این محصول باعث شده تا خوابی نرم و راحت را تجربه کنید. هم چنین کناره های این محصول نارنجی رنگ بوده و رویه این کالا هم از رنگ بنفش ساخته شده است که فوق العاده زیباست. هم چنین این تخت خواب بادی بدنه ای از جنس وینیل با رویه مخملی دارد که بسیار با کیفیت بوده و در شرایط اب و هوایی مختلف هیچ گونه افت کیفیتی از خود نشان نمی دهد. در کنار این محصول یک عدد ساک حمل هم قرار گرفته است که جا به جایی این کالا را برای شما راحت کرده است. این محصول را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

تخت خواب بادی دو نفره طرح دارAirCloud  محصولی بسیار زیبا و کاربردی می باشد که برای خوابیدن های شبانه بسیار عالی و مناسب است . تخت خواب های بادی مدل های متنوعی را دارند که می توان تخت خواب بادی دو نفره طرح دارAirCloud را یکی از زیبا ترین آن ها به شمار آورد ، زیرا ساختاری بسیار متفاوت و زیبا داشته و از رنگ ها و اشکال مختلفی برای تولید آن استفاده شده است که در ادامه این مطلب به صورت مفصل به نقد و بررسی تخت خواب بادی دو نفره طرح دار خواهیم پرداخت و سایر ویژگی ها و خصوصیات آن را معرفی خواهیم کرد . 

طراحی و ساخت تخت خواب بادی دو نفره طرح دارAirCloud

تصویری از محصول توسط فروشگاه تهران اینتکس تهیه شده و در بخش بالا قرار داده شده است که می توانید آن را مشاهده کنید . تخت خواب بادی دو نفره طرح دارAirCloud از نظر ابعادی بزرگ بوده و مناسب برای استفاده دو نفر می باشد ، همچنین هر دو فرد می توانند به سادگی از این محصول زیبا استفاده کنند زیرا این تخت بادی به خوبی می تواند وزن دو فرد بالغ و بزرگسال را نیز تحمل نماید . علت آن نیز استفاده از لایه های داخلی به بهترین شکل ممکن می باشد که محصول را از خاصیت توخالی خارج کرده و به خوبی می تواند وزن های بالا را نیز تحمل کند .

ویژگی های تخت خواب بادی دو نفره طرح دارAirCloud

از ویژگی های بسیار خوب این محصول می توان به طراحی طبی آن اشاره کرد که به دلیل استفاده از رویه مواج این ویژگی بسیار خوب را کسب کرده است ، رویه مواج به خوبی می تواند انعطاف پذیری سطح تخت را دوچندان کرده است تا اینچنین بتوانید برای مدت های طولانی نیز از تخت بادی استفاده کنید ، بدون اینکه فشاری به اندام های شما وارد شود . از سایر ویژگی ها و خصوصیات این محصول می توان به کم حجم بودن محصول اشاره نمود که به آسانی می توانید محصول را با خود به سفر ها ببرید و در سوئیت ها و هتل ها نیز از آن استفاده کنید . این محصول بدون پمپ باد سرخود طراحی شده و به همین دلیل قابل استفاده در سفر ها نیز می باشد . 

جنس بدنه تخت خواب بادی دو نفره طرح دارAirCloud

برای ساخت و تولید تخت خواب بادی دو نفره طرح دارAirCloud از لایه های ضخیم و مقاومی از جنس pvc استفاده شده است که محصول را اینچنین با دوام و مقاوم ساخته است . از ویژگی های بسیار خوب پی وی سی می توان به طول عمر بالای آن اشاره نمود که به واسطه ضد آب بودن ، ضد نور خورشید بودن و مقاومت در برابر دماهای مختلف آب و هوا سبب شده است تا بتوانید از این محصول به خوبی استفاده کرده و در سفر ها نیز آن را به همراه داشته باشید و در فضاهای باز نیز از آن استفاده کنید .

راه اندازی و استفاده از تخت خواب بادی دو نفره طرح دارAirCloud

راه اندازی اینگونه از محصولات بسیار ساده است ، تخت خواب های بادی با توجه به نوع ساختاری که دارند یا دارای پمپ باد سرخود بوده و یا دارای پمپ های با دستی هستند که مدل فوق یعنی تخت خواب بادی دو نفره طرح دار فاقد پمپ باد سرخود است ، به همین دلیل برای راه اندازی سریع تر می توانید از پمپ های باد دستی نیز استفاده کنید که یکی از بهترین ها می باشد تا در هر جایی بتوانید از پمپ باد استفاده کنید . همچنین پمپ های باد مجزایی نیز طراحی شده اند که قدرت پمپاژ باد بیشتری را داشته و بیشتر برای مصارف خانگی مناسب هستند . توجه داشته باشید که حتما میزان باد تخت بادی را به اندازه در نظر بگیرید . همچنین توصیه می شود که از زیرانداز ها برای قرار دادن تخت بادی استفاده کنید تا آسیبی به محصول وارد نشود . از نکته های بسیار مهم دیگری که می توان در رابطه با تخت بادی اشاره کرد ، این است که می توان در صورت آسیب دیدن بدنه آن را تعمیر کرده و مجددا از محصول استفاده کرد .

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح مواج تمام طبی
رویه ای مواج و ضد تعریق
دارای طرح رویه زیبا
دارای دریچه تخلیه دابل لاک
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
AirCloud

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...