تخت خواب بادی دو نفره فوم دار بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی و مسافرتی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
4,810,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره فوم دار بست وی در سایت آنلاین فروش محصولات بادی و نمایندگی مرکزی فروش تخت خواب بادی bestway و اینتکس

تخت خواب بادی دو نفره فوم دار بست وی یکی از سری تخت های بادی با رویه فومی این شرکت بوده که همانند شرکت اینتکس اقدام به تولید اینگونه تخت های بادی کرده است. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با دو نوع روکش مخمل برای نشیمنگاه و قسمت های کناری و روکش طرح چرم برای قسمت زیرین می باشد. این کالا در واقع یکی از بهترین تخت خواب های بادی بوده که برای سنین بزرگسالان طراحی شده و به دلیل اینکه نشیمنگاهی فومی و بسیار احت داشته قابلیت طبی بودن را نیز برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است. البته سطح این کالا به دلیل داشتن روکش مخمل خود سبب می شود تا در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان نیز جلوگیری لازم را به عمل آورد. از ویژگی های دیگر این کالا می توان به داشتن پمپ باد برقی سرخود با قابلیت پمپاژ و مکش باد اشاره کرد . شما می تواند با مراجعه به سایت اینتکس ایران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت بادی دو نفره با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

محصولات بست وی به خوش قیمت بودن معروف هستند و با توجه به قیمتی که دارند از کیفیت فوق العاده  ای برخوردار هستند و امکانات ویژه و بسیاری دارند. طبیعی است ککه با افزایش قیمت محصول قابلیت های آن نیز افزایش پیدا می کند. تخت های بادی از تولیدات مهم این برند بزرگ می باشد که استفاده های بسیاری دارد. شرکت اینتکس تهران نمایندگی برند بست وی در ایران می باشد و هر خریدارای می تواند با مراجعه به سایت اینتکس تهران محصول مورد نیاز خود را انتخاب کند. تخت خواب بادی دو نفره فوم دار بست وی یکی از تولیدات بست وی می باشد که می خواهیم به بررسی بیشتر آن بپردازیم. اگر شما بخواهید از انواع تخت بادی دیدن کنید ، می توانید با مراجعه به سایت اصلی اینتکس تهران و وارد شدن به بخش تخت بادی محصول مورد نظر را انتخاب و به سبد خرید خود بیفزایید. تخت خواب بادی دو نفره فوم دار بست وی که دارای ویژگی های بسیاری می باشد برای بیماران عضلانی پیشنهادی ویژه است چرا که این محصول طبی بوده و بسیار مناسب این افراد می باشد. در بخش های بعدی به معرفی بیشتر و خاصیت های آن می پردازیم .

 طراحی : طراحی و توجه به آن یکی از مهم ترین موضوع ها در تولید یک محصول می باشد و هر تولیدکننده ای به این موضوع توجه بسیاری دارد ، چراکه در انتخاب هر محصولی ابتدا به شکل ظاهری و زیبایی آن توجه بسیاری می شود. شرکت بست وی نیز همانطور که در محصولات قبلی نشان داده به طراحی توجه ویژه ای دارد. تخت خواب بادی دو نفره فوم دار بست وی یکی از زیباترین تولیدات این برند می باشد که در طراحی این محصول نه تنها به زیبایی بلکه به بخش های دیگر نیز توجه بسیاری شده است. این تخت بادی در نوع خانگی طراحی و تولید شده است و از ویژگی های مهم آن می توان به وزن کم اشاره نمود که این ویژگی به استفاده آسان تر و جابجایی راحت تر این تخت بادی کمک بسیاری می کند. طراحی این تخت به شکلی است که یک پمپ باد در نوع سرخود در بخش کناری این محصول تعبیه شده که مزییت های بسیاری دارد.

مشخصات فیزیکی 

ابعاد این تخت بادی به دلیل این که به صورت دو نفره استفاده می شود مناسب بوده و نسبتا بزرگ می باشد. طول این تخت 203 سانتی متر ، عرض تخت 152 سانتی متر و ارتفاع آن 46 سانتی متر می باشد. بخش های مختلف تخت نیز از جنس مناسبی تولید شده است ، جنس رویه تخت بادی دو نفره بست وی فومی جیر ، جنس بخش کناری از پی وی سی مخمل و جنس کف از پی وی سی دولایه می باشد که علاوه بر زیبایی مقاومت بسیار بالایی دارد. 

سایر ویژگی ها 

ویژگی های خاص هر محصولی آن محصول را از هم نوعان خود متمایز می کند ، دارا بودن پمپ ، دارا بودن ساک حمل برای جابجایی آسان تر محصول ، دارا بودم لایه فومی در رویه که زیبایی خاصی به محصول بخشیده است ، دارا بودن خاصیت طبی و ضد تعریق بودن ، مناسب بودن برای بیماران و دارا بودن ساختار طبقه ای از سایر ویژگی های این تخت خواب بادی دو نفره فوم دار بست وی می باشد.

نوع
خانگی و مسافرتی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
مخمل
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل چند لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن: 11 کیلوگرم
دارای سطح ساده فومی
طبی
ضد تعرق
لایه های داخلی از فایبرتک
دارای پمپ باد برقی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...