تخت خواب بادی دو نفره فیروزه ای Ancaixin

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 150 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره فیروزه ای Ancaixin در مرکز فروش تخت بادی و فروشگاه آنلاین محصولات بادی اینتکس و bestway با قیمت ارزان در ایران

تخت خواب بادی دو نفره فیروزه ای Ancaixin یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به طراحی مهندسی شده ای که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند . رویه این تخت خواب بادی به صورت مواج می باشد که بهترین حالت را برای قرارگیری بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . همچنین یکی از مهمترین ویژگی های این رویه مواج ضد تعریق بودن آن است . جنس رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی جیر می باشد که حالتی نرم دارد و علاوه بر آن دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد . همچنین برای بالاتر بردن استحکام این محصول در بخش کناری آن از پی وی سی طرح چرو در بخش کف تخت بادی نیز از پی وی سی دو لایه طرح چرم استفاده شده است که استحکامی فوق العاده را به این محصول داده است . به همراه این تخت بادی یک عدد ساک حمل نیز برای شما ارسال می شود که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول حتی در مسافرت های خود نمایید . تخت خواب بادی دو نفره فیروزه ای Ancaixin با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

تخت خواب بادی دو نفره فیروزه ای Ancaixin از محصولاتی با طراحی عالی و رنگ بندی جذاب می باشد که به تازگی توسط کمپانی Ancaixin طراحی و ساخته شده است . اگر قصد خرید این محصول را دارید ، ما به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را به طور کامل مطالعه کرده تا با نکات مثبت و منفی آن به طور کامل مطلع شوید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و دارای سطح مواجی می باشد که ضد تعرق بوده و در هنگام استفاده از آن ، باد از میان این لایه ها عبور کرده و جلوی تعرق بدن شما را خواهد گرفت . در این تخت بادی دو رنگ خاکستری و فیروزه ای به کار رفته است که بسیار این محصول را زیبا و جذاب کرده است . در پشت این محصول محصول یک محفظه برای متصل کردن پمپ برقی این کالا موجود است ، تا آن را در سریع ترین زمان باد کرده و استفاده بکنید .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از pvc تمام جیر بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . شما می توانید با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید ، چرا که به هیچ وجه از لحاظ کیفیت برای این کالا مشکلی بوجود نخواهد آمد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 200 سانتی متر ، عرض : 150 سانتی متر ، ارتفاع : 45 سانتی متر ، تحمل وزن : 273 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 4.8 کیلو گرم است که بسیار سبک بوده و میتوانید آن را حتی در ایام مسافرت و کمپین ها نیز حمل و یا جا به جا نمایید . در صورتی که به این کالا نیازی نخواهید داشت ، می توانید آن را جمع کرده و یا آن را در شب ها راه اندازی کرده و در صبح ها جمع نمایید ، تا مکان اضافی را در منزل شما اشغال نکند .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این تخت خواب بادی شما باید پمپ برقی آن را که در هنگام خرید به همراه آن است را به این تخت بادی متصل نموده تا در عرض سه الی پنج دقیقه ، آن را راه اندازی کرده و با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که به هیچ وجه جمع دو نفری که از بر روی این تخت می خوابند بیشتر از 273 کیلو گرم نشود ، همچنین سعی کنید تا حتما پس از استفاده آن ، آن را جمع کرده و در آخر وسایلات تیز را به این محصول نزدیک نکنید ، تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر ظرایطی برای این محصول صدمه و ای آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

تخت خواب بادی دو نفره فیروزه ای Ancaixin یک محصول با کیفیت و زیبا بوده که توسط کمپانی Ancaixin طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و در آن رنگ های فیروزه ای و خاکستری به کار رفته است . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
200 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
جیر ضد تعریق
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4.8 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج
ضد تعرق
دارای لبه بادی
دارای پمپ باد برقی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
Ancaixin

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...