تخت خواب بادی دو نفره قرمز

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره قرمز را می توانید با قیمت ارزان از سایت نمایندگی اینتکس در ایران و فروشگاه حضوری خرید محصولات بادی intex خریداری نمایید.

تخت خواب بادی دو نفره قرمز یک محصول متفاوت و جذاب است که به دلیل نوع ظاهری و هم چنین رنگ بسیار جذابش مورد توجه قرار گرفته است. این محصول به گونه ای طراحی شده که فرد استفاده کننده از ان احساس فوق العاده ای را تجربه می کند. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا دارای رویه مشبک و مواج است که احساس نرمی و لطافت را به فرد اعتا می کند. رویه اصلی این محصول قرمز رنگ بوده و بخش های کناری این کالا هم همگی سفید می باشد. این مورد باعث شده تا یک تخت بادی جذاب از نظر رنگ بندی را شاهد باشیم. هم چنین این کالا در بخش پایینی خود دارای پمپ باد برقی هم می باشد که شما می توانید به سادگی این محصول را باد کرده و از ان استفاده کنید. هم چنین رویه اصلی این کالا از نوع وینیل ساخته شده و به صورت جیر طراحی و تولید شده است. هم چنین در کنار این کالا یک عدد برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن می توانید از ان استفاده کنید. این کالا را هم اکنون می توانید با قیمت مناسب از سایت نمایندگی اینتکس در تهران خریداری نمایید . 

پمپ باد تعبیه شده بر روی بدنه این تخت خواب بادی قابلیت اتصال به برق شهری را دارد و باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را راه اندازی و آماده استفاده کنید. این پمپ باد به صورت تمام اتوماتیک طراحی شده است و پس از اتصال به برق دیگر کار سختی برای باد کردن تخت نخواهید داشت و کافیست تا دکمه روشن شدن پمپ را بفشارید. با توجه به بررسی های صورت گرفته می توان گفت که راه اندازی این تخت خواب بادی در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای به صورت خودکار صورت می گیرد. همچنین پمپ باد فوق به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر راه اندازی در جهت تخلیه سریع باد نیز کاربرد دارد. همانطور که در قسمت های بالاتر گفتیم، این تخت بادی از متریالی به نام پی وی سی یا همان وینیل ساخته شده است.

یکی از مزیت های این نوع متریال را می توان انعطاف پذیری بالای آن به هنگام جمع شدن دانست که باعث می شود تا به هنگام خالی شدن تخت خواب از باد، فضای بسیار کمی اشغال کند و به راحتی بتوانید آن را درون کمد دیواری قرار دهید. همچنین این اشغال فضای کم باعث شده تا بتوانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید و در این خصوص مشکلی ندارید و می توانید خوابی راحت را در مسافرت ها نیز تجربه کنید. با نگاهی به ابعاد این تخت خواب بادی باید گفت که فضای ایجاد شده برای استفاده دو نفره بزرگسال را به راحتی فراهم می آورید و می توانید تا وزن 273 کیلو گرم از آن استفاده کنید. تمامی سطح رویه این تختخواب به صورت مواج تعبیه شده است که یکی از مهمترین مشخصه های آن ضد تعریق بودن است. به همراه این محصول یک عدد ساک حمل و یک برچسب تعمیرات نیز برای شما ارسال می شود که در مواقع مشخص کاربردهای خود را به خوبی به نمایش می گذارد.

تخت خواب بادی دو نفره قرمز یکی از زیباترین تخت هایی می باشد که در سالیان اخیر تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول زیبا با توجه به کیفیت و کارایی که دارد از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد به همین سبب این محصول جز اقلام پرفروش فروشگاه اینتتکس قرار گرفته است . فروشگاه اینتکس برای رضایت بیشتر مشتریان خود مهلت تست 48 ساعته بروی محصولات خود قرار داده تا شما بتوانید یک خرید مطمئن را انجام دهید و همچنین پمپ باد این محصول 1 سال گارانتی تعویض دارد . این محصول زیبا با توجه به نرمی ، راحتی و کارایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در مکان های مختلف مانند منزل و ویلا به راحتی استفاده نمایید . از مهمترین مزایای یک تخت بادی می توان به آن اشاره کرد پمپ باد سرخود می باشد که به راحتی در کمترین زمان ممکن تخت را باد کرده و قابل استفاده می کند . 

طراحی ساخت و جنس بدنه : 

طراحی و ارگونومی ساخت این محصول به شکل مستطیل می باشد که قابل استفاده برای دو نفر همزمان می باشد . بدنه این محصول به رنگ کرم می باشد و همچنین رویه این محصول قرمز رنگ طراحی شده است که زیبایی خاصی به این محصول داده است . رویه این تخت مشبک می باشد که باعث طبی شدن و ضد تعریق شدن این محصول می شود به همین سبب شما می توانید مدت زمان بیشتری از این محصول استفاده نمایید و در زمان استفاده از این تخت خواب بادی حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . بروی بدنه این محصول یک پمپ باد تعبیه شده که به شما کمک می کند که در کمترین زمان ممکن تخت خود را باد کرده و از آن استفاده نمایید . 

بدنه این محصول همانند تخت های مشابه خود از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا بروردار می باشد به همین سبب شما می توانید از این محصول به صورت 2 نفر همزمان استفاده نمایید بدون اینکه نگران صدمه دیدن تخت خود باشید . مهمتین بخش یک تخت بادی رویه آن می باشد به همین جهت رویه این محصول را زا جنس مخمل جیر تولید کرده اند که بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب این محصول بسیار مناسب برای خواب شب می باشد . 

ابعاد و وزن بسته بندی :

ابعاد این محصول ( طول : 198 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر ، ارتفاع : 46 سانتی متر می باشد که طبق استاندارد های جهانی تتولید شده است . این محصول با توجه به ابعاد مناسبی که دارد قابل استفاده در مکان های مختلف می باشد بدون اینکه نگران کمبود فضا باشید . وزن بسته بندی این محصول 9.3 کیلوگرم می باشد که با توجه به وزن مناسب آن به راحتی قابل حمل می باشد . 

تحمل وزن ، طریقه راه اندازی و مراقبت : 

تحمل وزن این محصول معادل 273 کیلوگرم می باشد که نشان از کیفیت بالای این محصول می باشد . این محصول با توجه به تحمل وزن بالایی که دارد بسیار مناسب برای استفاده دو نفر همزمان می باشد . ببرای راه انداری این محصول کافیست تخت خود را از بسته بندی خارج کرده و بروی یک سطح صاف قرار داده و به کمک پمپ بادی که بروی بدنه متصل می باشد به راحتی در کمزترین زمان ممکن می توانید تخت خود را باد کرده و از آن استفاده نمایید . 

برای مراقبت و نگهداری از این محصول می بایست تخت خود را از اشیا نوک تیز دورنگهداری کنید ، از پرش و جامپینگ بروی محصول خودداری نمایید و همچنین از باد کردن بیش از حد محصول پرهیز کنید تا صدمه ای به تخت وارد نشود . 

جمع بندی : 

تخت خواب بادی دو نفره قرمز یکی از بهترین تخت هایی می باشد که تولید شده است . بدنه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده است از جنس pvc سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین سبب این محصول قابل استفاده برای دو نفر همزمان می باشد . سطح مواج این محصول باعث طبی شدن و ضد تعیرق شدن این محصول می شود که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن مدت زمان بیشتری استفاده نمایید . این محصول زیبا را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در تهران خریداری نمایید .

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
198 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
به همراه برچسب تعمیرات
لایه های داخلی موازی عرضی
جنس بدنه از وینیل با رویه جیر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
Lazery Sleep

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...