تخت خواب بادی دو نفره مخملی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 109 سانتی متر
  • ارتفاع: 23 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره مخملی در سایت intex تهران نمایندگی فروش تخت خواب بادی یک نفره و تخت بادی دو نفره با قیمت ارزان و ضمانت در ایران

تخت خواب بادی دو نفره مخملی یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین تخت های بادی می باشد که از لحاظ شکل ظاهری نیز بسیار شیک و منحصر به فرد است ، با تولید شدن این محصول توسط شرکت the shrunks و وارد شدن آن به بازار های جهانی توانست در همان ابتدا محبوبیت زیادی را کسب کنند و به فروش بالا دست یابد . این تخت خواب بادی که دارای رویه تماما جیر بوده و به رنگ قهوه ای تیره با لبه های خاکستری ساخته شده است . از نظر ابعاد این تخت خوابی بسیار استاندارد بوده و می تواند دو نفر را بدون کم بود جا بر روی خود قرار دهد . این تخت از آرگونومی شیب دار برخوردار است و به دلیل رویه مواجی که دارد می تواند بدن فرد قرار گرفته شده را در بهترین حالت خود نگاه دارد . جنس بدنه این تخت خواب بسیار شیک نیز از pvc فشرده و ضخیم تولید شده است که با به کار گرفتن این جنس مقاومت تخت بسیار بالا رفته و قادر است تا وزن 230 کیلوگرم را بدون اینکه آسیب ببیند تحمل کند . لبه های بادی این تخت باعث می شود تا در هنگام خواب از روی تخت به بیرون نیوفتید . یکی از ویژگی های این تخت به نسبت سایر تخت های بادی ارتفاع کم آن است . رویه مخملی یا جیر آن به همراه آرگونومی رویه مواج باعث شده است تا سطح آن کاملا ضد تعریق باشد .در کنار این محصول پمپ باد برقی دو کاره مجزا قرار گرفته شده است که افراد می توانند با استفاده از آن تخت خود را در کمترین زمان باد کرده و یا عملیات تخلیه را انجام دهند . این محصول با کیفیت را تنها می توانید در فروشگاه intex بیابید . شما می توانید از طریق وبسایت و یا به صورت حضوری این محصول را خریداری کنید .

تخت خواب های بادی امروزه به یکی از محصولات پر کاربرد تبدیل شده است و خانواده های بسیاری را به سمت خود جذب کرده است ، با روی کار آمدن تخت خواب های بادی دیگر استفاده از تخت خواب های چوبی و فلزی بزرگ کمرنگ شده است . این تخت خواب ها با طراحی فوق العاده ای که دارند می توانند به مانند یک تخت خواب ایده ال بستری نرم و انعطاف پذیری را برای شما فراهم کند . این محصول یکی از برترین و جدید ترین محصولات تولید شده است که با یک بار استفاده از آن می توانید به کیفیت و نرمی خاص آن پی ببرید . اما این تخت خواب بادی به دلیل ویژگی هایی که از نظر ساختاری ، طراحی بدنه ، جنس و ... دارد توانسته به خوبی مورد استفاده قرار گیرد . به عنوان مثال سبکی این محصولات و کم حجم بودن آن ها باعث شده تا به راحتی بتوانید تخت را جابجا کرده و در محل جدیدی قرار دهید . در ادامه این مطلب نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما را در امر خرید تخت خواب بادی مد نظرتان یاری کنیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و آرگونومی ساخت تخت خواب های بادی بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که این موضوع می تواند نشان از کیفیت بالای محصول باشد . این تخت خواب بادی که طراحی تشک مانند دارد به رنگ قهوه ای تیره با کناره های خاکستری طراحی شده که از نظر رنگبندی بسیار شیک و زیبا شده است . در کنار این زیبایی ، آرگونومی محصول به صورت طبی طراحی شده است ، به عنوان مثال می توان به رویه مواج محصول اشاره کرد ، وجود رویه مواج موازی شکل این تخت خواب بادی اجازه می دهد تا انعطاف پذیری سطح تخت بسیار بالا تر برود و افراد بتوانند حس بهتری را در هنگام دراز کشیدن داشته باشند ، همچنین این رویه مواج کمک می کند تا گردش خون در بدن به بهترین شکل ممکن صورت گیرد و از گرفتگی عضلات جلوگیری کند . لبه های مرتفع کناری این تخت خواب بادی موجبب شده تا افراد در هنگام استراحت از تخت بیرون نیوفتاده و بتوانند به خوبی حیطه قرار گیری خود را در هنگام خواب نیز تشخیص دهند .

جنس بدنه


این جنس بدنه است که می تواند بیانگر مقاومت و کیفیت هر محصولی را مشخص کند ، فلذا در هنگام خرید هر چیزی به خصوص تخت خواب های بادی بایستی به جنس بدنه آن ها توجه داشت . جنس بدنه این تخت خواب بادی نیز از ماده بسیار مقاوم و انعطاف پذیر pvc ساخته شده است که به خوبی می تواند در برابر فشار های وارده مقاومت کند و با خاصیت کشسانی که دارد سطحی کاملا نرم و انعطاف پذیر را برای استفاده کننده ها به ارمغان بیاورد . رویه این تخت خواب بادی همچنین دارای یک لایه مخملی بوده که علاوه بر زیبایی باعث شده تا سطح تخت خواب لطیف تر و نرم تر شود ، همچنین وجود این لایه مخملی باعث شده است تا بدن افراد در هنگام قرار گیری طولانی مدت عرق نکند و حالت بهتری را برای آن ها ایجاد کند . تولید کنندگان این تخت خواب بادی برای اینکه مقاومت محصول در برابر فشار و سایش افزایش یابد قیمت کف آن را از پی وی سی دو لایه ساخته اند . 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این تخت خواب بادی دو نفره برابر است با ( طول : 198 سانتی متر ، عرض : 109 سانتی متر و ارتفاع 23 سانتی متر ) می باشد . در مقایسه این تخت خواب بادی به نسبت دیگر تخت خواب ها می توان به ارتفاع کم آن اشاره کرد ، همین موضوع باعث شده است تا این محصول را بتوانید در سفر ها نیز استفاده کنید و حتی آن را در داخل چادر مسافرتی راه اندازی کنید . وزن کلی محصول نیز به واسطه ابعاد و ارتفاع کمتر محصول کاهش یافته و وزن کلی آن تنها به 4.9 کیلوگرم رسیده است . تحمل وزن محصول نیز 230 کیلوگرم بوده و هر فرد بالغی می تواند بدون هیچ مشکلی از تخت خواب استفاده کند .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این تخت خواب بادی به واسطه دریچه ورود و خروج هوا میسر شده است و می توان آن را با استفاده از انواع پمپ های باد و از طریق این دریچه راه اندازی کرد . این محصول در کنار خود یک پمپ باد برقی مجزا دارد که شما می توانید با استفاده از آن تخت خواب خود را در کمترین زمان باد کنید . به صورت تقریبی مدت زمانی که برای پر کردن این تخت خواب صرف می شود 3 دقیقه بوده و می توان گفت که این زمان زمانی بسیار اندک است . مراقبت از این محصول نیز کاری کاملا راحت است اما با رعایت نکردن توصیه هایی چون ضربه زدن با اجسام تیز و برنده ، نزدیک کردن وسایل داغ و پر حرارت می توانید به خوبی از تخت خواب بادی خود مراقبت کنید ، همچنین پریدن بر روی تخت ممکن است باعث آسیب دیدگی بدنه تخت شود فلذا از این کار نیز اجتناب کنید .


سخن پایانی


با توجه به مطالب گفته شده می توان به ویژگی ها و کیفیت بسیار بالای این تخت خواب بادی پی برد . همچنین با استفاده از این تخت خواب می توانید خوابی بسیار راحت را تجربه کنید ، تنها کافیست که یکبار از این محصول استفاده کنید تا تفاوت آن را با دیگر تخت ها حس کنید . فروشگاه اینترنتی اینتکس این محصول بی نظیر را با قیمت بسیار مناسب به فروش گذاشته است و با تضمین جنس و کیفیت بالای محصول بستری بسیار مطمعن را برای خرید شما عزیزان فراهم کرده است .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
109 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
تحمل وزن
230 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی مجزا
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
دارای سطح مواج
طبی و ضد تعرق
اقلام همراه
ساک حمل ، برچسب تعمیرات
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...