تخت خواب بادی دو نفره مواج کلمن با پمپ 110 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره مواج کلمن با پمپ 110 ولت در نمایندگی intex ایران با قیمت ارزان در نمایشگاه خرید حضوری تخت بادی دو نفره کلمن

تخت خواب بادی دو نفره مواج کلمن با پمپ 110 ولت یکی از کامل ترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی می باشد که توسط برند کلمن تولید و روانه بازارهای جهانی شده است و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند . جنس رویه استفاده شده در تولید این محصول از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است و برا شما می تواند تداعی کننده همان تخت خواب های سنتی باشد . اما در بخش های کناری و زیرین این محصول از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که از استحکام بالاتری برخوردار می باشد و خیال شما را به طور کلی بابت طول عمر این محصول راحت می کند. قابلیت تحمل وزن این محصول نیز که یکی از مهمترین ویژگی های خت های بادی به شما می آید 273 کیلو گرم می باشد که در مقایسه با سایر تخت خواب های بادی از کیفیت ساخت بالا و قابلیت تحمل وزن ایده آل تری برخوردار است . تخت خواب بادی دو نفره مواج کلمن با پمپ 110 ولت با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجو می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

تخت خواب بادی دو نفره مواج کلمن با پمپ 110 ولت یکی دیگر از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت کلمن می باشد که از کیفیت بالا و طراحی بسیار خوبی بهره مند می باشد. این تخت خواب بادی همانند سایر تخت خواب ها به شکل مستطیل بوده و دارای بدنه طوسی رنگ می باشد. سطح این تخت بادی طرح دار راه راه بوده و به صورت مواج طراحی شده است که این رویه مواج سبب ضد تعریق شدن تخت خواب شده و از عرق کردن آن جلو گیری می کند. در قسمت بالایی این تخت خواب بادی یک عدد بالش بادی سرخود تعبیه شده است که این بالش به طور خودکار همزمان با باد زدن تخت شکل می گیرد. در ادامه به بررسی بیشتر این تخت خواب بادی می پردازیم .

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی :

همانطور که می دانید تخت خواب های بادی دارای مزیت های بسیار زیادی نسبت به تخت خواب های ثابت می باشند که یکی از این مزیت ها، کوچک تر بودن ابعاد این تخت ها نسبت به تخت خواب های ثابت می باشد. این تخت خواب بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای کمتری را درون منزل نسبت به تخت خواب های ثابت اشغال می کند و به راحتی می توان از ان در هر قسمت از منزل استفاده نمود. این محصول دارای ابعادی مطابق با طول: 198 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر می باشد که این ارتفاع کاملا استاندارد بوده و طریقه استفاده آن برای افراد سالمند و ناتوان بسیار راحت می باشد. تحمل وزن این تخت خواب بادی 273 کیلو گرم بوده و دارای وزن 8.5 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت بوده و می توان ان را به راحتی جا به جا نمود. ابعاد بسته بندی این تخت خواب بادی بسیار کوچک بوده و به راحتی درون صندوق عقب ماشین جا می شود و می توان آن را با خود به سفر برد.

جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

از مهمترین و اصلی ترین معیار هایی می باشد که هنگام خرید تخت خواب بادی باید به ان توجه بسیاری نمود. بدنه این محصول از وینیل با روکش مخملی بوده که این روکش سبب نر متر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری این تخت از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار ناشی از وزن های زیاد دارد. قسمت کف این تخت خواب بادی از وینیل دو لایه بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب می باشد. از این تخت خواب بادی می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده نمود. 


نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این تخت خواب بادی تنها به یک پمپ باد نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی خود این تخت خواب بادی قرار داده شده است و به وسیله آن شما می توانید تخت را باد زده و دیگر نیازی به هزینه کردن برای تهیه پمپ ندارید. ابتدا تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی پهن می کنید. سپس پمپ را به برق متصل نموده و آن را روشن می نمایید. منتظر می مانید تا تخت خواب بادی به اندازه کافی باد شود. پس از این که تخت خواب بادی باد شد و شکل کلی خود را گرفت، پمپ را خاموش کرده و آ را از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.



مراقبت و نگهداری :


  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت خواب بادی جلو گیری کنید.
  • بیش از اندازه به تخت خواب بادی باد نزنید.
  • تخت خواب بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید. 
  • از پرش و جامپینگ بر روی تخت خواب بادی خودداری نمایید.
نوع
خانگی، مسافرتی
طول
198 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با مخملی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
والف دابل لاک
ساختار سه لایه
دارای سطح مواج
دارای رویه لایه ای
سطح ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
coleman

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...