تخت خواب بادی دو نفره مواج کلمن با پمپ 220 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید تخت خواب بادی دو نفره مواج کلمن با کیفیت مناسب و قیمت ارزان از نمایندگی فروش تخت خواب بادی در ایران با ضمانت اصالت کالا و گارانتی کیفیت

تخت خواب بادی دو نفره مواج کلمن با پمپ 220 ولت یکی از تخت خواب های بادی زیبا و محبوب تولیدی توسط برند کلمن می باشد که از طرفداران گسترده ای برخوردار می باشد . جنس رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار می باشد . در بخش کناری این تخت خواب بادی از پی وی سی چرمی استفاده شده است که از استحکام بالایی برخوردار است و به خوبی می تواند فشار وارده بر روی این تخت را مهار نماید . همچنین رویه این تخت خواب بادی به صورت مواج می باشد که بهترین حالت را برای قرارگیری بدن فراهم کرده و یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن می باشد . بر روی این تخت خواب بادی یک عدد پمپ باد 220 ولت سرخود نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به باد کرده محصول نمایید و روزی زیبا را برای خود و خانواده رقم بزنید . همچنین والف موجود بر روی این تخت خواب بادی به صورت پلاستیکی می باشد که از همین رو میتوانید از آن در جهت تخلیه باد داخلی تخت نیز اقدام نمایید . به همراه این محصول یک عدد بر چسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که توسط آن و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید در صورت بروزمشکل اقدام به رفع آن نمایید و از ادامه روز زیبای خود لذت ببرید . شما عزیزان می توانید تخت خواب بادی دو نفره مواج کلمن با پمپ 220 ولت  با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی اینتکس تهیه نمایید .

تخت خواب های بادی از سری محصولات بادی جدید هستند که شرکت های زیادی در سراسر دنیا اقدام به تولید آن ها می کنند . فروش این محصولات بی نظیر نیز در سراسر جهان به بالا ترین حد خود رسیده است چرا که ویژگی های این محصولات جدید باعث شده تا بسیاری از مردم آن را جایگزین تخت خواب های چوبی کنند . مزیت هایی چون راحتی در حمل و نقل ، مقرون به  صرفه بودن ، نگهداری و مراقبت آسان ، نرمی و لطافت خاص و ... اشاره کرد . یکی از این تخت خواب های بسیار عالی تخت خواب بادی دو نفره مواج کلمن با پمپ 220 ولت می باشد که دارای ویژگی های بسیار زیادی است . در ادامه نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما را با ویژگی های دیگر آن آشنا کنیم تا با کسب اطلاع بیشتر از مشخصات و خصوصیات تخت در امر خرید تخت خواب بادی مد نظرتان موفق باشید .

طراحی و ارگونومی ساخت

شرکت کلمن از بزرگ ترین شرکت های فعال در زمینه تولید و فروش تخت خواب بادی می باشد که این محصول یعنی تخت خواب بادی دو نفره مواج کلمن با پمپ 220 ولت را تولید و روانه بازار کرده است ، این تخت خواب بادی یکی از خاص ترین و زیبا ترین تخت خواب های بادی است که شرکت کلمن آن را تولید کرده است ، از تمایز های این تخت به نسبت دیگر تخت های بادی می توان به رویه زیبا و راه راه آن اشاره کرد ، این رویه راه راه باعث شده تا محصول در میان زیبا ترین تخت خواب های بادی قرار بگیرد . از مزیت های این تخت خواب بادی می توان به طراحی مواج رویه محصول اشاره کرد ، بسیاری از تخت خواب های طبی و راحت دارای چنین طراحی هستند چرا که رویه مواج کمک می کند تا سطح تخت بادی انعطاف پذیری و حالت پذیری بهتری داشته باشد . همچنین این رویه باعث می شود تا گردش خون در بدن به بهترین شکل ممکن در حالت خواب صورت بگیرد . این محصول همچنین دارای لبه های بادی نیز می باشد که این طراحی به شما کمک میکند تا در هنگام خواب به بیرون از تخت نیوفتاده و حیطه قرار گیری خود را تشخیص دهید . ساختار داخلی این محصول نیز سه طبقه بوده و همین موضوع باعث شده است تا تخت خواب در برابر وزن مقاوم باشد .

جنس بدنه


این محصول از جنس بسیار مرغوبی ساخته شده و دارای مقاومت بسیار زیادی است چرا که جنس استفاده شده در آن از لایه های بسیار ضخیم و درجه یک pvc ساخته شده است ، pvc یا پی وی سی از جمله بهترین اجناس مقاوم برای ساخت محصولات بادی هستند که همواره تحت فشار اند ، به همین دلیل نیز شرکت کلمن از این جنس برای ساخت تخت خواب بادی دو نفره مواج کلمن با پمپ 220 ولت  استفاده نموده است . دیواره های کناری این محصول از جنس پی وی سی چرم و رویه آن از جنس پی وی سی جیر تولید شده است تا علاوه بر زیبایی دیواره های کناری چرم مانند ، رویه جیر محصول نیز بتواند به خوبی از تعریق جلوگیری کند و سطحی لطیف و نرمی را به ارمغان بیاورد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن 

ابعاد این تخت بادی زیبا برابر است با ( طول : 198 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) که برای استفاده دو نفره بوده و کاملا استاندارد است ، این محصول بسیار بزرگ تنها 8.5 کیلوگرم وزن دارد که می توان به راحتی آن را جابجا کرد ، بخش عمده وزن محصول نیز به بدنه و پمپ باد قرار گرفته بر روی آن است . هر تخت خواب بادی قادر است تا مقداری وزن را تحمل کند که این تخت خواب بادی مقاوم می تواند حداکثر تا وزن 273 کیلوگرم را بدون هیچ مشکلی تحمل کند .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این تخت خواب بادی توسط پمپ باد قدرتمند 220 ولتی که در داخل و در دیواره کناری محصول تعبیه شده است صورت می پذیرد ، این پمپ باد با اتصال به برق شهری روشن شده و می تواند در دو جهت مکش باد را انجام دهد چرا که این پمپ ها دو کاره هستند پس شما می توانید عملیات راه اندازی و وکیوم تخت خواب بادی را به راحتی و در کمتر از 5 دقیقه انجام دهید . مراقبت از این تخت خواب های بادی نیز کار دشواری نیست و فقط بایستی از وسایل و ابزار هایی مانند اجسام تیز و داغ را به بدنه محصول نزدیک نکنید ، همچنین بهتر است از پریدن بر روی تخت نیز اجتناب کنید .

سخن پایانی


با توجه به مطالبی که در بالا گفته شد می بینیم که این تخت خواب بادی دو نفره 220 ولتی که توسط شرکت کلمن ساخته شد است دارای ویژگی های بسیار زیادی است و می تواند به عنوان یک تخت خواب استاندارد و طبی مورد استفاده قرار گیرد ، همچنین خیال شما از بابات کیفیت و جنس بدنه محصول راحت است چرا که از تخت از پی وی سی ساخته شده است و دارای ساختاری سه لایه و سه طبقه است ، پس همین حالا دست به کار شده و این محصول زیبا را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه intex خریداری کنید .

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
198 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با مخملی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
والف دابل لاک
ساختار سه لایه
دارای سطح مواج
سطح ضد تعریق
دارای رویه لایه ای
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
coleman

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...