تخت خواب بادی دو نفره کامفورت بست وی با پمپ 220 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 51 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره کامفورت بست وی با پمپ 220 ولت در سایت اصلی شرکت intextehran مرکز فروش تخت خواب بادی دو نفره با قیمت ارزان

تخت خواب بادی دو نفره کامفورت بست وی با پمپ 220 ولت محصولی جدید و بسیار دوست داشتنی از شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 تولید شده است. این محصول به دلیل طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی که دارد به راحتی با انواع دکوراسیون منزل ست شده و دیگر نیاز به نگرانی از بابت رنگ آن وجود ندارد. این محصول توانسته است تا به محض ورود به بازار توجه تمامی افراد را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی این شرکت تبدیل شود. فرم کلی این تخت بادی به صورت مستطیل بوده و دارای رنگ کرمی می باشد. این محصول در ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 51 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 275 کیلو گرم بوده و دارای وزن 8.7 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت بوده و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. این تخت خواب بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل بوده که دارای ر.کش مخمل می باشد. این روکش مخملی سبب شده تا سطح تشک نرم تر شود و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری کند. سطح این تخت بادی به صورت مواج طراحی شده است و دارای خاصیت ضد تعریق می باشد که از عرق کردن بدن شما جلو گیری کرده و باعث می شود استراحتی آسوده را بر روی آن داشته باشید. شما می توانید این محصول را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

تخت خواب بادی دو نفره کامفورت بست وی با پمپ 220 ولت یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 تولید شده است. این تخت خواب بادی 2 نفره به دلیل طراحی بسیار زیبا و کیفیت بالایی که دارد توانسته است تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی در سال 2018 تبدیل شود. سطح این محصول به صورت مواج طراحی شده است. این موج های موجود بر روی تخت سبب می شود تا فضای بسیاری کمی بین بدن شما و سطح تخت ایجاد شده و هوا در این قسمت جریان پیدا کند و در نهایت موجب می شود تا بدن شما به هنگام خواب و استراحت بر روی تخت عرق نکند. در ادامه قصد داریم تا به بررسی بیشتر این محصول بپردازیم.

جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

در هنگام خرید تخت بادی بایستی به یکی از اصلی ترین نکات توجه نمود که آن نکته جنس و کیفیت بدنه آن محصول می باشد. تخت خواب های بادی به دلیل این که به طور مستقیم با بدن انسان د تماس هستند باید دارای مرغوب ترن مواد اولیه بوده تا کاملا ضد حساسیت باشند و از آسیب رساندن به پوست جلو گیری کنند. این تخت خواب بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل با روکش مخمل بوده که این روکش باعث شده است تا سطح تخت بسیار نرم شود و همینطور از سر خوردن بالش نیز جلو گیری کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم بوده و قسمت کف تخت خواب بادی نیز از وینیل دو لایه می باشد که این قسمت مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب می باشد. از این تخت خواب بادی با کیفیت می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی برای تماشای تلویزیون، مطالعه و استراحت استفاده نمود.


ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی :

این تخت خواب بادی همانند سایر محصولات بادی بست وی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمتری را درون منزل نسبت به تخت خواب های ثابت اشغال می کند و می توان از آن در هر قسمت از منزل استفاده نمود. طول این محصول 203 سانتی متر بوده و دارای عرض 152 سانتی متر می باشد. ارتفاع آن 51 سانتی متر بوده که به گونه ای طراحی شده است تا افراد سالمند و نا توان بتوانند به راحتی بر روی آن رفته و یا از روی آن به پایین بیایند. این تخت خواب بادی دارای تحمل وزن 275 کیلو گرم بوده و وزن آن نیز 8.7 کیلو گرم می باشد که نسبت به تخت خواب های ثابت وزن کمتری داشته و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. با توجه به ابعاد بسته بندی کوچکی که این تخت خواب بادی دارا می باشد، به راتی درون صندوق عقب ماشین جای گرفته و می توان آن را با خود به مسافرت برد.


نحوه راه اندازی تخت خواب بادی :

برای راه اندازی این تخت خواب بادی تنها به یک پمپ باد نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی خود این تخت قرار داده شده است و به وسیله آن شما می توانید تخت خواب بادی را باد زده و دیگر نیازی به هزینه کردن برای تهیه پمپ ندارید. ابتدا تخت خواب بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی پهن می کنید. سپس پمپ را به برق متصل نموده و آن را روشن می نمایید. منتظر می مانید تا تخت به اندازه کافی باد شود. پس از این که تخت خواب بادی باد شد و شکل کلی خود را گرفت، پمپ را خاموش کرده و آ را از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید 

مراقبت و نگهداری :


  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت خواب بادی جلو گیری کنید.
  • بیش از اندازه به تخت خواب بادی نزنید.
  • تخت خواب بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید. 
  • از پرش و جامپینگ بر روی تخت خواب بادی خودداری نمایید.
نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
275 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC جیر
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 220 ولت
سایر ویژگی ها
رویه کامفورت و طبی
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای حجم کم در حالت جمع شده
مناسب سنین بزرگسال
قابل استفاده برای بیماران عضلانی
دارای پمپ باد دو کاره 220 ولت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...