تخت خواب بادی دو نفره کرمی رنگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 205 سانتی متر
  • عرض: 155 سانتی متر
  • ارتفاع: 60 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره کرمی رنگ محصول با کیفیت در سایت اصلی نمایندگی اینتکس تهران و فروشگاه مرکزی محصولات بادی intex و بست وی با قیمت ارزان

تخت خواب بادی دو نفره کرمی رنگ یکی از انواع تخت خواب های بادی شرکت اینتکس و از بهترین تخت خواب های تولید شده  میباشد که مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته.از دلایل این استقبال میتوان به این موضوع اشاره کرد که  جنس کناره های این محصول از نوع روکش طرح چرم میباشد و برای قسمت نشیمنگاه جنس PVC با روکش مخمل در نظر گرفته شده که هنگام استفاده از آن بسیار احساس راحتی خواهی کرد.این تخت خواب دارای فرورفتگی هایی روی سطح خود میباشد و علاوه بر جلوگیری از تعریق تا حدودی خاصیت طبی بودن به آن میبخشد. ساختار درونی این محصول از الیاف ابریشم تعبیه شده است که این الیاف ابریشم بسیار مستحکم بوده و طول عمر تخت خواب را دو چندان میکند. یکی از ویژگی های این محصول یک پمپ باد برقی دو کاره میباشد که در بدنه این محصول پیاده سازی شده و می تواند تخت خواب را در مدت زمان کوتاهی راه اندازی کرده و یا باد آن را خالی کند. این تخت خواب بادی یکی از بهترین محصولات شرکت اینتکس بوده و در مقایسه با همنوعان خود امتیاز بالاتری دارد و یک تخت خواب کامل محسوب میشود .

با پیدایش تخت خواب های بادی بسیاری از مردم آن را جایگزین تخت خواب های غیر بادی کردند چرا که این محصولات جدید بی نظیر هستند ، چرا که می توانند به مانند تخت خواب های غیر بادی نرم و راحت باشند ، و چه بسا استفاده از تخت خواب های بادی می تواند مزیت های بسیاری را به همراه داشته باشد ، از مزیت های تخت خواب های بادی می توان به مقرون به صرفه بودن آن ها ، سبکی و قابل حمل بودن و نظافت و تمیزکاری بسیار راحت آن ها اشاره کرد . یکی از بهترین مدل های تخت خواب های بادی همین تخت خواب بادی دو نفره کرمی رنگ است که از نظر ساختاری بسیار متفاوت بوده و می توان آن را از استثنایی ترین و زیبا ترین تخت خواب های بادی دانست ، این محصول بی نظیر دارای ویژگی های بسیار زیادی است که در ادامه این مطلب با نقد و بررسی بیشتر محصول ، شما را در خرید تخت خواب بادی مد نظرتان یاری خواهیم کرد ، پس در ادامه همراه ما باشید .


طراحی و ارگونومی ساخت


همانطور که در بالا گفته شد این محصول بسیار متمایز است و ساختار و آرگونومی آن بسیار متفاوت از هر نوع دیگری می باشد . این محصول که توسط برند بسیار معروف و بزرگ intex تولید شده است دارای ساختاری مجزا بوده که قسمتی از آن را پایین تخت و قسمت دیگر آن را تشک بادی تشکیل داده است ، این محصول که تصویر واضح آن را در پایین مشاهده می کنید به رنگ کرمی و با تشک توسی تولید شده است . این تخت بادی بسیار زیبا دارای تاج بوده و همین موضوع نیز باعث شده تا این محصول از نظر شکل ظاهری بسیار زیبا باشد ، سطح این تخت بادی نیز به مانند دیگر تخت های بادی طبی به صورت مواج طراحی شده است تا افراد بتوانند انعطاف تخت خواب را به خوبی حس کنند و بتوانند به راحتی به استراحت بپردازند . از جمله ویژگی های رویه مواج می توان به خاصیت ضد تعریقی و نیز گردش خون بهتر در هنگام خواب اشاره کرد .

جنس بدنه


جنس بدنه محصولات بادی از مهم ترین خصوصیات حائز اهمیت است بایستی در هنگام خرید به آن توجه داشت ، این تخت خواب بادی بی نظیر نیز از جنس بسیار با کیفیتی تولید شده است که نام آن وینیل می باشد ، وینیل از جمله اجناس بسیار کاربردی در تولید تخت خواب بادی می باشد که در کنار pvc می توانند بهترین محصولات را از نظر کیفیت تولید کند . تمامی قسمت های این تخت بادی به استثناء قسمت نشیمنگاه از جنس وینیل می باشد ، قسمت نشیمنگاه این تخت نیز از پی وی سی ساخته شده است . از مهم ترین خصوصیات بدنه این محصول می توان به آرگونومی سه لایه آن اشاره کرد ، این آرگونومی باعث شده تا این تخت بادی دو قلو از کیفیت بدنه کاملا مطلوب برخوردار شود . همچنین ساختار درونی این تخت خواب بادی نیز از الیاف بسیار مقاوم ابریشم ساخته شده تا طول عمر محصول نیز به مراتب بالا برود . رویه تخت یعنی قسمت نشیمنگاه آن که از جنس pvc ساخته شده دارای رویه ای مخملی است که استفاده از آن باعث شده تا لطافت سطح تخت دو چندان شود ، قسمت های کناری این محصول نیز از پارچه چرمی پوشش داده شده که زیبایی محصول را دو چندان کرده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این تخت خواب بادی از آن جا که برای دو نفر طراحی و تولید شده است برابر است با ( طول : 205 سانتی متر ، عرض : 155 سانتی متر و ارتفاع : 60 سانتی متر ) ، این ابعاد در مقایسه با دیگر تخت خواب های بادی بسیار بزرگ تر است و می تواند فضای کافی را برای هر فرد فراهم کند ، همچنین ابعاد بزرگ محصول باعث می شود تا دیزاین اتاق شما نیز بسیار زیبا شود . وزن این محصول در مقایسه با ابعاد آن بسیار کم است به طوری که به سهولت می توانید تخت را جابجا کنید . تحمل وزن تخت نیز حداکثر 275 کیلوگرم می باشد .

راه اندازی و مراقبت

اغلب تخت خواب های بادی دارای پمپ باد سرخود هستند این تخت بادی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دارای پمپ باد برقی سرخود بوده که با استفاده از آن می توان تخت را در کمترین زمان باد کرد . مراقبت از محصول نیز بسیار ساده است و تنها کاری که بایستی انجام شود این است که وسایل داغ و گرم ، وسایل و اشیاء تیز و برنده را به تخت خواب نزدیک نکنید و یا به آن ضربه نزنید ، همچنین از پریدن بر روی تخت بادی خودداری کنید .

جمع بندی

با تمامی مطالبی که در بالا گفته شد می بینیم که این تخت بادی یعنی تخت خواب بادی دو نفره کرمی رنگ از زیبا ترین و در عین حال محکم ترین تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت بزرگ بست وی می باشد که شما می توانید با خرید آن سال ها بستری نرم و راحت را برای خود داشته باشید . این محصول بی نظیر را می توانید با قیمت بسیار ارزان تر از فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنید 

نوع
خانگی
طول
205 سانتی متر
عرض
155 سانتی متر
ارتفاع
60 سانتی متر
تحمل وزن
275 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با روکش فومی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
والف دو قفله
ساختار و ارگونومی سه لایه
دارای سطح مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...