تخت خواب بادی دو نفره bestway

کد bestway 67534

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
4,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره bestway از رده محصولات شرکت بست وی می باشد که تجربه بسیار زیادی در رابطه با تولید این نوع محصولات دارد و توانسته نظر مشتریان را به تولیدات خود جلب کند ، این تخت بادی در نوع خانگی تولید شده ست و دارای ابعاد مناسبی می باشد ، طول این تخت بادی دو نفره 203 سانتی متر ، عرض 152 سانتی متر و داری ارتفاع 43 سانتی متری می باشد که با توجه به این ابعاد تحمل وزنی بالغ بر 295 کیلوگرم را دارد. جنس رویه این تخت از پی وی سی مخمل ، جنس بخش کناری نیز از پی وی سی مخمل و جنس کف آن از پی وی سی دولایه می باشد. به همراه این محصول یک پمپ باد از نوع برقی سرخود وجود دارد که به استفاده آسان تر از این محصول کمک بسیاری می کند بدین صورت که در مدت کمتر از 4 دقیقه محصول به طور کامل باد میشود و همچنین در مدت کمتر از 4 دقیقه به طور کامل باد محصول وکیوم ( خالی ) میگردد . 

این پمپ برقی شامل یکسال گارانتی میباشد . این تخت خواب کاملا طبی بوده و میتواند جایگزین بسیار مناسبی برای تخت خواب های فلزی و یا چوبی باشد . همچنین این تخت خواب یک لبه ی باد شونده دارد که میتوان به عنوان بالش از این برجستگی استفاده نمود . برای خرید این محصول با شماره تماس های ذکر شده در سایت تماس حاصل فرمایید و این محصول را بهترین کیفیت و قیمت از تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید . این تخت خواب بادی ساخت 2015 از شرکت بست وی میباشد. 

این طرح که مدل مشابه دیگری در فروشگاه اینتکس دارد ، با کمی تفاوت با آن عرضه شده است . این تخت ها بسیار کم جا هستند و شما می توانید بهترین عملکرد را از آن ها داشته باشید . این تخت خواب ها قابلیت استفاده به عنوان تخت میهمان را دارند ، تا زمانی که مهمانی به خانه شما می آید و قصد ماندن دارد ، می توانید به سرعت این تخت را راه اندازی کنید تا از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنند . اگر شما برای مدتی از تخت بادی استفاده کنید ، دیگر به سراغ تخت های دیگر نخواهید رفت . جمع کردن این تخت بادی به همان میزان که باد کردن آن راحت است ، بسیار سهل بوده و در کوچک ترین زمان ممکن می توانید آن را راه اندازی کرده و از محصول استفاده کنید . 

تصاویری از کناره های تخت نیز در قسمت بالا وجود دارد که اگر آن ها را ورق بزنید ، علاوه بر مشاهده بخش های کناری تخت بادی ، می توانید تصویر پمپ باد را نیز مشاهده کنید . این پمپ باد با تکنولوژی فوق العاده ای که دارد ، می تواند عملیات باد کردن را سریع تر کند . سرعت پمپاژ باد این پمپ ها زبانزد بوده و حتی برای کاناپه های بادی که که آن ها نیز به مانند تخت ها سایز بزرگی دارند ، معمولا از همین پمپ ها استفاده می شود . یک سیم برای این پمپ وجود دارد که آن را به برق شهری وصل خواهید کرد و با فشردن دکمه می توانید پمپاژ باد را شروع کنید . 

تخت بادی دو نفره بالش دار خانگی

تخت بادی دو نفره بالش دار یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین تخت خواب های بادی خانگی از شرکت بست وی بوده که از کیفیت و راحتی بالایی برخوردار است. این محصول طراحی بدنه مناسبی داشته که هنگام استفاده احساس راحتی بسیاری را به مصرف کنندگان منتقل می کند. کالایی که در میان یکی از بهترین تخت های بادی بست وی قرار گرفته و از فروش مناسبی نیز بهره مند می باشد. این تخت بادی دارای ویژگی های خوبی در خود بوده که همگی باعث می شوند تا نظر مثبت مصرف کنندگان را جلب کند. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا برای انتخاب و راهنمایی بهتر بپردازیم...

طراحی بدنه تخت خواب بادی دو نفره بالش دار بست وی به صورت مستطیلی بوده که از لبه های بادی در قسمت رویه و زیر تخت بهره مند است. این بدنه دارای رویه ای مواج با حالت عمودی داشته که می تواند به خوبی اعضای بدن را فرا گیرد. طراحی صورت گرفته در این قسمت موجب می شود تا هنگام استفاده از تخت، هوا به خوبی تبادل داشته باشد تا از تعریق بالا جلوگیری لازم را به عمل آورد. همچنین یک بالش بادی به عرض تخت نیز در قسمت فوقانی این محصول تعبیه شده تا جایگزینی خوب برای بالش های مجزای دیگر باشد. این قسمت از بدنه با راه اندازی تخت به صورت خودکار شکل می گیرد. یکی از مهمترین قسمت های بدنه این تخت بادی لایه های نگهدارنده داخل بدنه بوده که به صورت موازی و پشت سرهم به کار گرفته شده اند تا به خوبی فشار ناشی از اوزان بالا و باد زیاد را تحمل کرده و بدنه اصلی را نگه دارند. این لایه ها از اهمیت بالایی برخورداند که در صورت آسیب دیدگی تعمیر آنها بسیار دشوار و در برخی مواقع غیر ممکن خواهد بود.

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک PVC با روکش تمام جیر یا همان مخمل بوده که بدنه ای با کیفیت قابل قبولی را به ارمغان آورده است. این بدنه تنها در قسمت زیرین خود از روکش طرح چرم بهره برده تا علاوه بر مقاومت آن در برابر برخورد آب، در زمان استفاده بر روی انواع کاشی ها به زمین جذب شده و حرکت زیادی را نداشته باشد. این بدنه در برابر دمای مختلف مقاوم بوده و از تحمل فشار بسیار خوبی نیز برخوردار است. یکی از قابلیت های خوب این جنس بدنه داشتن انعطاف بالا برای جمع کردن آسوده و کم حجم می باشد. این قابلیت به مصرف کنندگان کمک می کند تا به راحتی این محصول را در هر محل مورد نظری جای داده و حمل کرد. گرچه یک ساک حمل نیز در کنار این کالا قرار داده شده تا به وسیله آن بیش از پیش حمل این تخت بادی را آسوده تر کند.



از بهترین راه های مراقبت و نگهداری از این تخت بادی می توان به جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ روی تخت اشاره نمود. علاوه بر این نحوه راه اندازی و چگونگی استفاده از این محصول و همچنین مقدار باد کردن تخت هم می تواند در مراقبت بهتر این کالا بسیار موثر باشد.

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
تحمل وزن
295 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موازی و ضد تعرق
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...