تخت خواب بادی دو نفره King Koil

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی و مسافرتی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 157 سانتی متر
  • ارتفاع: 48 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره King Koil با برترین کیفیت و قیمت امکان خرید اینترنتی و حضوری از نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران با ضمانت اصالت کالا

تخت خواب بادی دو نفره King Koil یکی از جدیدترین تخت خواب های بادی وارد شده به بازار می باشد که از کیفیت بالای ساخت برخوردار است . این تخت خواب بادی دارای رویه ای مواج می باشد که به خوبی در جهت گردش هوای میان بدن و سطح تخت خواب عمل کرده و مانع از تعریق بدن می شود . در بخش بالایی این تخت خواب بادی یک عدد پپ باد برقی تعبیه شده است که توسط آن و به راحت در کمتر از 4 دقیقه می توانید اقدام به راه اندازی محصول با زدن یک دکمه نمایید . جنس رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . در بخش های کناری و کف این محصول از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و به خوبی می تواند فشار وارده در اثر وزن انسان را را مهار نماید . قابلیت تحمل وزن این تخت بادی برابر با 275 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین به همراه این محصول یک عدد ساک حمل نیز برای شما ارسال می شود که توسط آن به راحتی می توانید این محصول را که وزنی بالغ بر 5.5 کیلو گرم را دارد حمل کنید . تخت خواب بادی دو نفره King Koil با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

تخت خواب بادی دو نفره King Koil از سری تخت خواب های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طراحی مهندسی شده ای است تا بهترین حالت را برای بدن فراهم آورد که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی در قسمت های مختلف بدن به شما دست ندهد . جنس رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تخت بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تخت خواب بادی دو نفره King Koil همراه ما باشید .



طراحی و آرگونومی ساخت :


تخت خواب های بادی دارای استانداردهای از پیش تعیین شده ای می باشند که در ساخت محصولات بادی باید از آن ها به منظور افزایش استحکام و راحتی مصرف کننده استفاده شود . این تخت بادی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و دارای طراحی مطابق با استانداردهای جهانی است و بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانیمدت احساس درد و یا خستگی در بخش کمر و قسمت های مختلف به شما دست ندهد . در بخش بالایی این تخت خواب بادی یک عدد پمپ باد سرخود نیز تعبیه شده است و توسط آن و به راحتی زدن یک دکمه می توانید اقدام به باد و یا خالی کردن باد محصول نمایید . لازم به ذکر است که به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمییرات و ساک حمل نیز ارسال می شود که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی تخت حتی در مسافرت های طولانی نمایید .

جنس بدنه :

جنس رویه این تخت بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در برابر فشار ، ضربه و ساییدگی برخوردار است و علاوه بر آن به هنگام کشیده شدن بر روی تخت به علت نرمی و انعطاف بالا خوبی از ساییدگی و خراش در بدن مصرف کننده جلوگیری به عمل می آید . در بخش کناری این محصول از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است . همچنین برای بالاتر بردن استحکام این تخت خواب بادی در بخش کف آن نیز از پی وی سی دولایه و طرح چرم استفاده شده است که به خوبی وزن دو نفر بالغ را می تواند مهار نماید .



ابعاد ، وزن وتحمل وزن :

قابلیت تحمل وزن یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیاز های شما دارد . قابلیت تحمل وزن تخت خواب بادی دو نفره King Koil برابر با 275 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین وزن این تخت خواب بادی برابر با 5.5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است قابل جا به جایی می باشد . ابعاد تخت خواب بادی دو نفره King Koil به مشخصات ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 157 سانتی متر و ارتفاع : 48 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای اسکان دو نفر فراهم می آورد .



جمع بندی :

این تخت خواب بادی می تواند یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در محیط خانه و یا مسافرت ها باشد و از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است . رویه با کیفیت آن که از جنس پی وی سی می باشد به خوبی در برابر فشار و ضربه مقاومت از خود نشان می دهد . همچنین قابلیت تحمل وزن 275 کیلو گرمی و وزن سبک خود محصول این تخت بادی را به یکی از محبوب ترین محصولات بادی این برند تبدیل کرده است . تخت خواب بادی دو نفره King Koil با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
خانگی و مسافرتی
طول
203 سانتی متر
عرض
157 سانتی متر
ارتفاع
48 سانتی متر
تحمل وزن
275 کیلو گرم
جنس رویه
جیر ضد تعریق
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت KING KOIL
دارای سطح مواج
طبی و ضد تعرق
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...