تخت خواب بادی دو نفره WonderSleep

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره WonderSleep را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران ، فروشگاه حضوری خرید محصولات بادی خریداری نمایید.

تخت خواب بادی دو نفره WonderSleep یک محصول فوق العاده جذاب و زیباست که مناسب برای استفاده دو نفر به صورت هم زمان می باشد. این کالا به گونه ای طراحی شده که می توان از ان در داخل منزل به راحتی استفاده نمود. یکی از مزایای خوب این تخت بادی داشتن پمپ باد برقی است که باعث شده تا به راحتی بتوانید این محصول را پس از اتصال به برق در عرض چند دقیقه راه اندازی کرده و از ان استفاده کنید. هم چنین سطح رویه این محصول هم به گونه ای طراحی شده که فرد پس از خوابیدن بر روی ان به دلیل داشتن رویه مشبک و شیار دار ، احساس نرمی و راحتی فوق العاده ای را تجربه خواهد کرد. هم چنین این محصول ساخته شده از جنس وینیل با رویه مخملی هم می باشد که باعث شده تا شما بتوانید به ان اطمینان کرده و با خیال راحت این محصول را خریداری کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول تحمل وزن بالای ان است که افراد سنگین وزن هم می توانند به سادگی ان را خریداری کرده و بدون نگرانی بر روی این تخت به استراحت بپردازند. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت استثنایی خریداری نمایید.

تخت خواب های بادی از سری محصولات مدرن و جدید هستند که با پیدایش خود توانستند مهم ترین رقیب برای تخت خواب های غیر بادی مانند تخت های چوبی یا فلزی باشند . یکی از این تخت خواب های بادی تخت خواب بادی دو نفره WonderSleep می باشد که دارای کیفیت بسیار بالای ساخت است . این تخت خواب بادی که از نام آن مشخص است برای قرار گیری دو نفر طراحی شده و می تواند به خوبی کارایی داشته باشد ، این محصولات بادی بی نظیر می توانند به مانند تخت خواب های معمولی کاربرد داشته باشد و چه بسا بستری بسیار راحت تر از آن ها فراهم کنند . در ادامه نیز قصد داریم تا با بررسی بیشتر شما را با ویژگی های این تخت خواب بادی آشنا کنیم تا در صورت نیاز بتوانید در خرید تخت خواب بادی مد نظرتان موفق باشید .

طراحی و ارگونومی ساخت

این تخت خواب بادی که تصویر آن را نیز مشاهده می کنید دارای طراحی بسیار عالی است ، به عنوان مثال می توان به ساختار سه طبقه و مقاوم آن اشاره کرد ، این ساختار سه طبقه کمک می کند تا محصول دارای لایه های درونی باشند تا به مقاومت و استحکام محصول در برابر فشار های وارده کمک کند . همچنین از دیگر مزایای طراحی و آرگونومی این تخت خواب بادی می توان به رویه مواج و طبی آن اشاره کرد . رویه مواج کمک می کند تا حالت پذیری تخت در هنگام قرار گیری افراد دو چندان شود . همچنین این طراحی می تواند از تعرق جلوگیری کند و همچنین باعث شود تا گردش خون در بدن حتی در حالت خواب که به اندام ها فشار وارد می شود به بهترین شکل جریان داشته باشد . بر روی بدنه این تخت خواب بادی یک دریچه ورود و خروج هوا قرار داده شده است که می توان با استفاده از آن هوای داخل تخت خواب را به صورت دستی کنترل کرد .

جنس بدنه


این محصول نیز به مانند دیگر تخت خواب های با کیفیت از جنس وینیل ساخته شده است ، وینیل که خصوصیاتی شبیه به پی وی سی دارد از جمله مناسب ترین و انعطاف پذیر ترین اجناس برای تولید تخت خواب بادی می باشد که این محصول نیز از آن ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی را به همین جهت داراست . رویه این محصول علاوه بر جنس وینیل دارای رویه مخملی نیز می باشد که استفاده از آن علاوه بر زیبایی باعث شده تا سطح تخت بسیار نرم تر و لطیف تر شود . همچنین برای اینکه تخت خواب در مقابل سایش ها و جابجایی ها مقاوم باشد قسمت کف محصول را از دو لایه ضخیم تر وینیل ساخته اند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

این تخت خواب بادی دارای ابعاد استانداردی برای قرار گیری دو فرد بالغ است چرا که ابعاد آن برابر است با ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) به همین دلیل هر دو نفر می توانند به راحتی در کنار یکدیگر به استراحت کردن بپردازند . وزن کلی این تخت خواب نیز 8 کیلوگرم است که قسمت های عمده آن را بدنه و پمپ باد سرخود محصول به خود اختصاص داده است ، همچنین وزن سبک محصول باعث شده است تا جابجایی آن نیز به راحتی امکان پذیر باشد . این تخت خواب بادی به دلیل ساخته شدن با وینیل دارای مقاومت بسیار زیادی است و قادر است تا وزن 273 کیلوگرم را بدون هیچ دشواری تحمل کند و مدت زیادی را نیز در معرض این فشار سپری کند بدون اینکه کوچکترین آسیبی ببیند .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این تخت خواب بادی به دلیل استفاده از پمپ باد سرخود به راحتی میسر شده است چرا که این پمپ باد برقی می تواند با جریان برق روشن شود و در کمتر از 5 دقیقه تشک بادی را کاملا پر کند ، همچنین این پمپ قادر است عملیات تخلیه را نیز انجام دهد تا شما بدون کوچکترین عملی تخت خود را راه اندازی کنید . بهتر است در هر بار باز کردن و راه اندازی تخت خواب آن را به طور کامل پهن کنید ، همچنین برای مراقبت بهتر بهتر است تخت را بر روی سطح نرم قرار دهید و از ضربه زدن اجسام تیز و وسایل دارای حرارت بالا خود داری کنید تا محصول بتواند سال های سال برای شما کار کند .

جمع بندی

با توجه به مطالبی که گفته شد می توان پی برد که تخت خواب بادی دو نفره WonderSleep یکی از بهترین تخت خواب های بادی می باشد که می توانید آن را داشته باشید ، فروشگاه اینتکس ایران نیز برای راحتی مشتریان ایرانی این تخت خواب اصل و با کیفیت خارجی را در فروشگاه خود قرار داده است تا هموطنان بتوانند آن را بدون هیچ مشکلی بدست بیاورند . زین پس شما می توانید خواب بسیار راحتی را با استفاده از این تخت خواب بادی تجربه کنید .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
رویه مواج و کامفورت
طبی
ضد تعریق
دارای دریچه مجزا به منظور تنظیم باد دستی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
WonderSleep

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...