تخت خواب بادی طبی دو نفره اینتکس با عرض 152

64906 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
6%
9,750,000
9,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی طبی دو نفره اینتکس با عرض 152 یک محصول با کلاس و با کیفیت می باشد که طراحی فوق العاده ای دارد. این محصول بر روی خود یک عدد پمپ باد برقی سر خود را هم می بیند که از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود و با استفاده از ان به سادگی می توانید این محصول را در عرض چند دقیقه نصب و راه اندازی کنید. هم چنین این پمپ باد قابلیت مکش را هم دارد که برای تخلیه و جمع اوری این تخت هم به کار می رود.  گفتنی است که پمپ باد برقی نصب شده روی بدنه این محصول دارای درگاه USB بوده تا امکان روشن کردن و باد کردن تخت توسط برق 12 ولت نیز وجود داشته باشد که از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. این محصول مناسب برای استفاده تمام افراد بوده و حتی افراد بیمار نیز می توانند به دلیل خاصیت طبی بودن این تخت بادی به سادگی از ان استفاده کنند. هم چنین بدنه این محصول هم از نوع PVC ساخته شده که از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید . 

این تخت مدل های مشابهی دارد ، ولی باز هم از یک سری موارد تفاوت هایی بر روی آن وجود دارد که شاید به آن توجه داشته باشید . این تخت بادی دارای عرض 152 سانتی متر می باشد که می توان گفت که عرضی زیاد و خوب است تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن این تخت بادی را به صورت دو نفره مورد استفاده قرار دهید . از نظر راه اندازی تفاوتی ندارد که شما تخت بادی یک نفره و یا دو نفره را خریداری کرده باشید ، برای اینکه هر دو آن ها دارای پمپ باد هستند که در برخی از موارد این پمپ ها شبیه به یکدیگر می باشند . ولی یک تفاوت در مدت زمان راه اندازی وجود دارد که آن هم به این دلیل است که تخت بادی دو نفره سایز بزرگتری دارد و در نتیجه زمان بیشتری صرف راه اندازی آن خواهد شد . 

می توانید این تخت بادی را در مدت زمان کمتر از 4 دقیقه راه اندازی کنید که زمان بسیار کمی خواهد بود . این محصول توسط شرکت اینتکس تولید شده است که بزرگ ترین تولید کننده محصولات بادی در دنیا بوده و برای همین شما می توانید با اطمینان این محصول را خریداری کنید . حتی فروشگاه اینتکس نیز سعی داشته است تا همواره محصولات بادی خود را از این برند موجود کند تا مشتریان حس خوبی را در هنگام خرید داشته باشند ، برای اینکه این تخت یک تخت بادی اورجینال و اصل است که مشابه آن را نمی توانید پیدا کنید . تخت خواب بادی طبی دو نفره اینتکس حتی از نظر ظاهر نیز بسیار شکیل و زیباست 

تخت خواب بادی طبی دو نفره اینتکس با عرض 152 یکی دیگر از تخت خواب های بادی می باشد که توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به ساختار و رنگبندی زیبایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تخت بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تخت خواب بادی طبی دو نفره اینتکس با عرض 152 همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

ساختار رویه این تخت بادی به صورت کامفورت و طبی می باشد که مناسب برای استفاده توسط بیماران عضلانی و استخوانی است . همچنین رویه این تخت خواب بادی به صورت مواج ساخته شده است که از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . در بخش بالایی این تخت بادی یک عدد پمپ باد سرخود نیز تعبیه شده است که توسط آن و در مدت زمان 3 الی 4 دقیقه می توانید اقدام به باد کردن محصول نمایید . همچنین به همراه این محصول یک عدد ساک حمل و در صورت درخواست شما یک عدد برچسب تعمییرات ارسال می شود که در صورت بروز مشکل ، توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید .

جنس بدنه :

جنس رویه استفاده شده در ساخت این تخت خواب بادی طبی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد ، دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی است و از همین رو می تواند برای شما عزیزان تداعی کننده تخت خواب های سنتی نیز باشد . در بخش کناری این تخت بادی از پی وی سی طرج چرم و در بخش کف این محصول از پی وی سی دو لایه در جهت بالا بردن مقاومت این تخت بادی استفاده شده است که نشان از طراحی مهندسی آن دارد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این تخت خواب بادی به مشخصات ( طول : 230 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای قرارگیری دو نفره به صورت همزمان فراهم می آورد . همچنین قابلیت تحمل وزن یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه تخت خواب های بادی باید به آن توجه نمایید .قابلیت تحمل وزن این محصول 273 کیلو گرم می باشد که بسیار ایده آل است و به راحتی می تواند وزن دو نفر را تحمل نماید . اما وزن خود محصول به همراه اقلامی که به همراه خود دارد 10.3 کیلو گرم می باشد که کمی سنگین تر نسبت به سایر تخت خواب های بادی می باشد اما توسط ساک حملی که دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

این تخت خواب بادی دو نفره یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین تخت خواب های بادی تولیدی توسط برند اینتکس می باشد که در نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران موجود می باشد و پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
برزنتی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
برزنتی دولایه
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
رویه مواج و کامفورت
لایه های داخلی سیمی مقاوم
طبی و ضد تعریق
دارای دریچه مجزا به منظور تنظیم باد دستی
مناسب بیماران عضلانی و استخوانی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...