تخت خواب بادی طبی دو نفره بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی طبی دو نفره بست وی ، فروش تخت بادی محصول شرکت بست وی عرضه با قیمت ارزان در نمایندگی فروش تخت بادی bestway

تخت خواب بادی طبی دو نفره بست وی از جدیدترین محصولات بادی شرکت بست وی این محصول از جنس PVC و رویه مخمل میباشد ، رویه مواج این محصول باعث طبی شدن و ضد تعریق بودن آن میشود و به جریان هوا هم کمک میکند . این محصول دارای استحکام بسیار بالایی است که به دلیل به کار بردن لایه های فایبرتک در ساختار این محصول است تا از فرو رفنگی در تخت آب جلوگیری کند . این محصول مناسب برای بیماران عضلانی و همچنن مناسب برای استفاده تمام سنین است . تخت بادی طبی شرکت بست وی دارای پمپ بادی دو کاره میباشد که در مدت زمان کمتر ز 4 دقیقه تخت را باد و در همان مدت زمان تخت را خالی از باد و به صورت کامی تخلیه میکند . شرکت بست وی در کمترین زمان به دست شما در سراسر کشور میرسد و دارای 48 ساعت مهلت تست برای محصولات بادی است. این محصول فوق العاده و جدید شرکت بست وی در کمترین زمان به دست شما در سراسر کشور میرسد و دارای 48 ساعت مهلت تست برای محصولات بادی است . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت خواب بادی دو نفره طبی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

تخت خواب های بادی از جدید ترین محصولات بادی می باشد که توسط شرکت های بسیار معتبر تولید و روانه بازار ها می شود . از جمله این شرکت ها می توان به شرکت بست وی اشاره کرد ، بست وی یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین شرکت های تولید کننده محصولات بادی مانند تخت خواب می باشد که سال های بسیار زیادی را در این زمینه فعالیت می کند . یکی از این تخت خواب های بادی محبوب این شرکت تخت خواب طبی دو نفره بست وی می باشد ، این تخت خواب بادی دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه با نقد و بررسی بیشتر شما را با این مزایا و ویژگی ها آشنا خواهیم کرد .


طراحی و ارگونومی ساخت


طراحی این تخت خواب بادی به مانند دیگر تخت خواب های جدید این شرکت بسیار مدرن بوده و از آرگونومی ساخت عالی برخوردار است . از جمله ویژگی های این تخت بادی می توان به ساختار سه طبقه ای آن اشاره کرد . ساختار چند لایه در تخت خواب های بادی باعث می شود تا سطوح میانی در تخت ایجاد شود تا به دنبال آن محصول بتواند در برابر وزن های بالا و فشار های زیاد تحمل خوبی از خود نشان دهد . این تخت خواب بادی کرمی رنگ همچین دارای لبه های بادی و نیز رویه مواج است ، این رویه مواج باعث شده است تا حالت پذیری تخت بسیار عالی باشد به طوری که با قرار گیری هر فرد ، رویه تخت فرم بدن را به خود می گیرد و باعث بهبودی خواب شما می شود . این مزایای دیگر این رویه مواج نیز می توان به حالت ضد تعریقی و نیز گردش خون بهتر در بدن اشاره کرد .

جنس بدنه


شرکت بست وی سعی کرده است تمامی تخت خواب های بادی خود را از اجناس بسیار خوبی مانند pvc بسازد ، این محصول نیز به مانند دیگر تخت خواب های بست وی از جنس پی وی سی فشرده تولید شده است که از لایه های ضخیمی برخوردار است ، بست وی همچنین سعی کرده است تا با ساختار دولایه کفی این تخت مانع از سایش و آسیب دیدگی محصول از آن ناحیه شود . این تخت خواب بادی همچنین دارای یک رویه مخملی است که در سطح تخت قرار گرفته و باعث لطیف تر شدن تخت خواب شده است . 


ابعاد ، وزن و تحمل وزن


این تخت خواب بادی دارای ابعاد استانداردی بوده و قادر است دو فرد بالغ را به راحتی بر روی خود جای دهد چرا که اندازه آن مطابق است با ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 43 سانتی متر ) . از دیگر مزیت های تخت خواب های بادی بست وی می توان به سبک بودن آن ها اشاره کرد ، این تخت خواب بادی نیز با وزن 8.25 کیلوگرمی که دارد به یکی از سبک ترین تخت خواب های بادی تبدیل شده است . تحمل وزن محصول نیز 273 کیلوگرم است و می تواند وزن دو تا 3 فرد بالغ را به راحتی تحمل کند .


راه اندازی و مراقبت


راه اندازی تخت خواب بادی بست وی مورد نظر به راحتی انجام می شود چرا که محصول دارای پمپ باد برقی است ، این پمپ باد که به صورت سرخود بر روی تخت خواب بادی قرار گرفته است می تواند با جریان برق به سرعت و در کمتر از 5 دقیقه تخت را باد کند و یا باد آن را خالی کند چرا که این پمپ دو کاره است . مراقبت از محصول نیز کاری دشوار نیست ، برای اینکار نیز تنها کافیست تا وسیله های تیز و برنده و همچنین وسایل داغ و پرحرارت که ممکن است به بدنه بادی محصول آسیب بزند را نزدیک تخت نکنید ، همچنین پریدن از ارتفاع نیز می تواند به تخت خواب بادی شما آسیب بزند .


سخن پایانی


با توجه به مطالبی که در رابطه با این تخت خواب بادی طبی گفته شد دیدیم که محصول یکی از نرم ترین تخت خواب های حال حاضر می باشد که به همین جهت نیز آن را طبی می خوانند . همچنین این تخت بادی تولید شده توسط بست وی از بهترین جنس یعنی pvc تولید شده و می تواند وزن های بسیار بالا را تحمل کند . پس اگر به دنبال یک تخت خواب بادی عالی و نرم هستید بدون شک این تخت بهترین گزینه برای شما خواهد بود ، فروشگاه اینتکس نیز این محصول را با قیمت مناسب و ارزان به فروش می رساند تا هموطنان عزیز با صرف هزینه بسیار کمتر بتوانند خرید خوبی را انجام دهند .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
تحمل وزن
275 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC جیر
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 110 ولت
سایر ویژگی ها
رویه مواج و ضد تعریق
دارای حجم کم در حالت جمع شده
مناسب سنین بزرگسال
قابل استفاده برای بیماران عضلانی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...