تخت خواب بادی طرح دار بزرگ دو نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 56 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی طرح دار بزرگ دو نفره در سایت اصلی فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران ، نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی intex و بست وی

تخت خواب بادی طرح دار بزرگ دو نفره یک محصول خاص ، جدید و با کیفیت است که ساختار فوق العاده شکیلی دارد. این تخت به صورت طرح دار طراحی شده است که بر روی ان تصاویر انواع گل ها در جهات مختلف و با رنگی ملایم به چشم می خورد. هم چنین بر روی این محصول و در قسمت انتهایی ان یک عدد پمپ باد قرار دارد که به راحتی می توانید این محصول را در مدت زمان بسیار کوتاهی باد کرده و بر روی ان به استراحت بپردازید. بدنه و رویه این تخت هم به صورت شیار دار و با خطوط موازی طراحی و تولید شده است که همین خصوص باعث ایجاد نرمی و راحتی این تخت شده است. جنس بدنه این محصول هم از نوع وینیل بوده که فوق العاده با کیفیت است. هم چنین این محصول به صورت طبی و ضد تعریق طراحی و تولید شده است که دو خصوصیت ممتاز این محصول به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت مناسب خریداری نموده و از کیفیت ان اطمینان حاصل نمایید.

تخت خواب های بادی از جدید ترین نوع تخت خواب ها می باشد که استفاده از آن ها بسیار رونق پیدا کرده است چرا که این تخت ها دارای ویژگی های بسیار زیادی بوده که باعث شده افراد نگاه بهتری را به آن ها داشته باشند از جمله این ویژگی ها می توان به سهولت در حمل و نقل و رویه بسیار انعطاف پذیر تخت های بادی اشاره کرد . شرکت های زیادی در زمینه تولید و فروش تخت خواب بادی فعالیت می کنند که همین موضوع نیز باعث شده تا تنوع در این محصولات به وفور دیده شود ، یکی از مدل های برتر تخت خواب بادی تخت خواب بادی طرح دار بزرگ دو نفره می باشد ، این محصول زیبا دارای ویژگی های منحصر به فرد است که در ادامه با نقد و بررسی بیشتر آن شما را با این تخت خواب زیبا و با کیفیت دو نفره آشنا خواهیم کرد .

طراحی و ارگونومی ساخت

هر چه طراحی و آرگونومی ساخت تخت خواب بادی بهتر باشد می توان از محصول انتظار بیشتری را داشت چرا که این طراحی است که موجب زیبایی محصول می شود و نیز آرگونومی ساخت محصول است که می تواند نشان از کیفیت و راحتی محصول داشته باشد . طراحی نقش دار رویه این تخت خواب باعث شده تا محصول یکی از زیبا ترین تخت های بادی تولید شده باشد که آرگونومی ساخت آن نیز بی نظیر است . ساختار این تخت بادی به صورت دو طبقه بوده که همین مسئله باعث شده است تا مقاومت تخت خواب در برابر وزن افزایش یابد . لبه های این محصول همچنین بلند تر از سطح داخلی می باشد که این ویژگی باعث می شود تا در هنگام خواب افراد به بیرون پرت نشوند . همانطور که در تصویر محصول نیز مشاهده می کنید رویه تخت خواب به صورت مواج با خطوط موازی می باشد که همین مسئله باعث شده است تا انعطاف پذیری تخت بسیار زیاد شود . 

جنس بدنه


بیشتر تخت خواب های بادی با کیفیت که توسط برند های معتبر تولید شده اند از دو جنس وینیل یا پی وی سی ساخته می شوند ، این دو جنس که از نظر ساختاری و مقاومت شبیه به هم هستند یکی از بهترین مواد شناخته شده برای ساخت محصولات بادی مانند تخت ها می باشند . این محصول نیز از جنس وینیل ساخته شده است که قسمت کف محصول به دلیل دوام بیشتر دولایه طراحی شده است . رویه تخت خواب نیز علاوه بر رویه وینیلی دارای یک لایه مخملی دیگر می باشد ، مخمل به دلیل لطافت خاصی که دارد باعث شده تا رویه این تخت نیز بسیار نرم و لطیف شود . از مهم ترین ویژگی های وینیل می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد ، همین موضوع نیز باعث شده تا بتوانید تخت خواب را حتی بر روی آب نیز راه اندازی و استفاده کنید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این تخت خواب بزرگ برابر است با ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 56 سانتی متر ) می باشد ، این ابعاد گفته شده دقیقا متناسب با استاندارد های لازم برای اندازه گیری تخت خواب های دو نفره تبعیت می کند به همین دلیل هر دو نفر نیز می توانند به راحتی از تخت استفاده کنند . وزن این تخت خواب بادی بسیار سبک تر از ظاهر آن است به طوری که می توانید آن را با یک دست جابجا کنید . بدنه وینیلی و ساختار دو طبقه و لایه لایه این تخت خواب باعث شده است تا محصول بتواند وزن های بالا را تا 273 کیلوگرم تحمل کند .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این تخت خواب بادی نیز به مانند اغلب تخت خواب های بزرگ دو نفره ،  از طریق پمپ باد برقی که به صورت سرخود بر روی بدنه قرار گرفته است انجام می شود . این پمپ باد که توسط برق شروع به کار می کند دارای قدرت بسیار بالایی است و می تواند در حدود زمان های 4 الی 5 دقیقه تخت خواب را کاملا پر کند ، همچنین در همین تایم می تواند عملیات تخلیه را نیز انجام دهد . برای سریع تر شدن روند راه اندازی و باد شدن تخت بهتر است محصول را به طور کامل پهن کنید . حد الامکان تخت خواب بادی خود را در سطح صاف قرار دهید و آن را بر روی زیر انداز ، موکت و یا فرش قرار دهید . همچنین از ضربه زدن ، پریدن و نزدیک کردن وسایل داغ و تیز به بدنه تخت خواب خود داری کنید .

جمع بندی

با توجه به ویژگی هایی که در متن بالا در رابطه با این تخت خواب بادی بسیار زیبای دو نفره گفته شد ، شما عزیزان می توانید با خیال راحت این محصول را تهیه کنید . برای داشتن این محصول نیز تنها کافی است تا به سه روش حضوری ، تلفنی و یا اینترنتی محصول را از فروشگاه اینترنتی اینتکس با قیمت بسیار ارزان سفارش دهید تا محصول برای شما ارسال شود . 

نوع
خانگی، سفری
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل مخملی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موازی
قابلیت استفاده بر روی آب
رویه با طرح موازی
ضد تعریق و طبی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
Aerobed

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...