تخت خواب بادی فوم دار اینتکس

intex 64470

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 51 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فروش تخت خواب های بادی دو نفره و تخت های بادی دو نفره در شرکت اینتکس ، تنها نمایندگی محصولات بادی با ضمانت معتبر در ایران

تخت خواب بادی فوم دار اینتکس از محصولات جدید شرکت دارای سطح رویی فومی و همچنین دارای قابلیت ضد تعریق است.  این محصول جدید مناسب برای ناراحتی ها ی عضلانی و استخوانی  طبق توصیه های پزشک میباشد و یکی از پر کاربرد ترین تخت های بادی اینتکس است. این تخت بادی جدید دارای رویه ی PVC با پوشش فوم و جیر رویه های کناری PVC با پوشش مخمل میباشد لایه ی زیری  این محصول نیز از جنس PVC دولایه میباشد. وزن قابل تحمل محصول 280 کیلوگرم است.این محصول متناسب برای استراحت های طولانی مدت بوده و استفاده از لایه های ابریشمی در قسمت های دورنی با عث افزایش استحکام تخت بادی و همچنین راحتی بیشتر میشود . 

اگر شما فردی هستید که به دنبال تخت بادی هستید که رویه آن نرم باشد ، ما تخت خواب بادی فوم دار اینتکس را پیشنهاد می کنیم . تمامی ترفند ها از سوی شرکت اینتکس بر روی این تخت بادی اجرا شده است تا شما بتوانید یک تختی نرم و راحت داشته باشید . برای ساخت برخی از تخت خواب های بادی ، یعنی می توان گفت بیشتر تخت خواب های بادی از پی وی سی با رویه جیر استفاده شده است . ولی برای ساخت تخت بادی فوق ، از رویه فوم دار استفاده شده است ، برای همین شما می توانید احساس بهتری را داشته باشید . این رویه می تواند نرم ترین رویه برای تخت بادی باشد . از سوی دیگر این مورد را در نظر داشته باشید که استفاده از الیاف فومی برای ساخت رویه این تخت بادی باعث می شود که این تخت به خوبی بتواند از عرق کردن بدن شما جلوگیری کند . 

نکته دیگری که برای اجرا و ساخت این تخت بادی استفاده شده است ، عدم استفاده از رویه کامفورت یا همان رویه مواج است . اگر شما به تصاویر این تخت بادی نگاهی بیاندازید ، متوجه خواهید شد که تخت بادی دارای سطح صاف است ، این نوع طراحی باعث می شود که سطح تخت بادی انعطاف بیشتری داشته باشد تا شما بتوانید پس از دراز کشیدن بر روی تخت ، شرایط فوق العاده ای را داشته باشید و متوجه شوید که این تخت بسیار حالت پذیری فوق العاده ای دارد . همچنین شما یک راه بسیار خوب برای نرم تر شدن یا سفت تر شدن تخت بادی دارید و آن هم مقدار بادی است که به تخت بادی خواهید زد . اگر مقدار باد زیاد باشد بالطبع تخت سفت تر از همیشه خواهد شد .

تخت خواب بادی فوم دار اینتکس دو نفره ای را که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید یکی از برترین مدل های تولید شده توسط شرکت بسیار بزرگ و معتبر اینتکس می باشد که به تازگی از این محصول رو نمایی کرده و توانست به خوبی این مدل را به جهان عرضه کند . با ورود این مدل تخت خواب بسیاری از دوست داران تخت های بادی به این محصول روی آورده و اقدام به خرید آن نمودند چرا که نوع طراحی و مقاومت بسیار بالای محصول در عین لطافت می توانست از هر نظر نیاز های افراد را فراهم کند . با استفاده از این تخت خواب بادی هیچگاه دچار اذیت یا خشک شدن اندام ها و ماهیچه های خود نخواهید شد چرا که رویه آن بسیار نرم راحت است و می تواند بهترین گزینه برای خرید شما عزیزان باشد ، در همین راستا به کسانی که این محصول را پسندیده اند پیشنهاد می کنیم تا در ادامه این نقد و بررسی با ما همراه باشند و با مطالعه دقیق تر و کلی تر این محصول بی نظیر در امر خرید تخت خواب بادی خود موفق باشند ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی ظاهری و آرگونومی ساخت این تخت خواب یکی از بهترین نوع طراحی هایی است که شرکت اینتکس توانسته در محصولات جدید تر خود ارائه دهد تا به دنبال آن با جلب رضایت مشتری بتواند محصولات خود را به راحتی به فروش برساند . مهم ترین مسئله برای فروش موفق این است که محصولی بسیار ایده آل را برای مشتری طراحی کرد . این محصول دارای ساختاری سه طبقه ای می باشد که طبقه میانی آن به نسبت دو طبقه فوقانی و تحتانی قطور تر است ، این نوع طراحی موجب شده است تا مقاومت تخت خواب در برابر فشار های بسیار بالا ، مانند زمانی که افراد بر روی تخت پریده و فشار زیادی را به یک باره به تخت وارد می کنند مقاومت خوبی داشته باشد . این محصول دارای بالش سرخود نمی باشد و همین موضوع باعث شده است تا فضای بیشتری از تخت مورد استفاده قرار بگیرد . لبه های نسبتا بلند این تخت می تواند علاوه بر حفظ تعادل خود در هنگام تکان خوردن افراد بر روی محصول می تواند در هنگام خواب نیز حیطه قرار گیری آن ها را مشخص کرده و مانع از افتادن افراد در هنگام خواب شود .



جس بدنه


جنس بدنه از مهم ترین فاکتور های مهم در هنگام خرید تخت خواب بادی می باشد فلذا همین موضوع است که می تواند مشخص کند تا مشتریان و خریداران بتوانند تشخیص دهند که محصول مد نظرشان دارای کیفی مطلوب است یا خیر . این تخت خواب نیز به مانند دیگر تخت های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس از لایه های مقاوم pvc ساخته شده تا علاوه بر مقاومت بسیار بالا بتواند نرمی و راحتی خاصی را به محصول ببخشد . این لایه ها که از ضخامت خوبی برخوردار اند می توانند در برابر فشار های بالا مقاومت کنند . رویه این تخت خواب بادی از یک لایه فوم و جیر تشکیل شده که همین لایه توانسته سطح لطیف و نرمی را به تخت ببخشد و موجب خواب راحت اشخاص شود . قسمت کناری این تخت نیز از رویه مخملی تشکیل شده تا علاوه بر لطافت تخت بسیار زیبا تر شود . تولید کنندگان برای اینکه از ساییده شدن و نیز مقاومت بیشتر تخت ، لایه های زیرین محصول را از ساختاری دو لایه تولید کرده اند تا با جابجایی تخت کف محصول پاره یا ساییده نشود .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این تخت خواب بادی به طوری اندازه گیری و ساخته شده است تا دو نفر بتوانند به راحتی از محصول استفاده کنند به همین دلیل ابعاد استاندارد این محصول نیز برابر شده با ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 51 سانتی متر ) . وزن محصول نیز به نسبت ابعاد بسیار بزرگ آن کاملا سبک است و می توان به راحتی محصول را جابجا کرد چرا که تنها این تخت بادی 11.5 کیلوگرم وزن دارد ، سبک بودن وزن تخت خواب های بادی از مهم ترین ویژگی های این محصولات بادی بوده و همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی به دنبال خرید تخت های بادی باشند . تحمل وزن این محصول نیز 280 کیلوگرم می باشد تا خیال شما نیز از بابت مقاومت محصول راحت باشد .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول بسیار راحت است چرا که پمپ هوای قدرتمندی که بر روی بدنه محصول جای گرفته است این اجازه را به شما می دهد تا در کمترین زمان و بدون هیچ دخالتی بتوانید محصولتان را در کمترین زمان راه اندازی کنید . این پمپ قدرتمند مکش باد می تواند ظرف مدت 5 دقیقه تخت شما را باد و یا آن را خالی کند . مراقبت این محصول نیز کاری بسیار آسوده است . تنها کاری که شما عزیزان بایستی انجام دهید این است که از نزدیک کردن وسایل تیز و برنده به بدنه این تخت جلوگیری کنید چرا که بدنه این محصولات در برابر این اجسام کاملا بی دفاع هستند .

سخن پایانی

 با تمام صحبت هایی که در رابطه با این محصول شگفت انگیز و بی نظیر گفته شد می بینیم که ساختار و آرگونومی ساخت بسیار عالی آن و نیز ابعاد بزرگ و استاندارد در مقابله با جنس بدنه بسیار با کیفیت باعث شده تا محصول کاملا ایده آل باشد و خریداران بتوانند به خوبی این محصول را جایگزین تخت های بسیار بزرگ و جا گیر چوبی کنند 

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه فوم و جیر
جنس بخش کناری
PVC مخمل
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
PVC دولایه
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
دارای رویه ضد تعریق و طبی
دیوراه های مخمل
دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...