تخت خواب بادی فوم دار کلمن

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 48 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی فوم دار کلمن از شرکت intex ایران ، مرکز فروش تخت خواب بادی دو نفره و نمایشگاه حضوری محصولات بادی bestway و اینتکس

تخت خواب بادی فوم دار کلمن محصولی خلاقانه است که با الگو برداری از تخت فوم دار اینتکس تولید شده است و راحتی بسیار خوبی را به دلیل ساختار فوق العاده آن در اختیارتان می گذارد. تفاوت این تخت بادی با سایر تخت خواب های بادی در این است که رویه آن علاوه بر لایه وینیل زیرین و جیر رویه دارای یک لایه فومی نیز می باشد که سطح استاندارد، نرم و طبی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. علاوه بر جنس بسیار خوب، طراحی زیبا و راحتی بسیار خوب این محصول، ابعاد آن نیز بسیار مناسب بوده و فضای کافی برای استراحت 2 نفر به صورت همزمان را با تحمل وزن 273 کیلوگرمی (600 پوندی) به همراه خواهد داشت.

استفاده از تخت خواب ها امروزه به بالا ترین سطح خود رسیده است چرا که این محصولات یکی از بهترین بستر ها را برای خواب افراد فراهم می کند ، با پیشرفت تکنولوژی تخت خواب های جدید تری نیز پا به عرصه رقابت ها گذاشتند که آن ها را با عنوان تخت خواب بادی می شناسیم ، این تخت خواب ها نیز می توانند به مانند تخت خواب های معمولی که همان چوبی یا فلزی اند مناسب باشند و چه بسا ویژگی هایی بیشتر از آن ها دارند . تخت خواب های بادی از نظر کیفیت بسیار عالی هستند و می توانند بستری ایده آل را برای هر فردی ایجاد کنند . تخت خواب بادی فوم دار کلمن یکی از برترین مدل های تخت خواب بادی است که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید ، این تخت بادی توسط شرکت بسیار بزرگ و پر آوازه کلمن طراحی و ساخته شده است ، به همین دلیل دارای کیفیت بسیار بالایی است . در ادامه این مطلب با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با دیگر مشخصات و ویژگی های این تخت خواب بادی دو نفره کلمن آشنا خواهیم کرد .

طراحی و ارگونومی ساخت

شرکت کلمن که از با تجربه ترین شرکت های تولید کننده تخت خواب های بادی می باشد ، سال های بسیار زیادی را در زمینه تولید و فروش تخت خواب بادی صرف کرده که در طی این مدت توانست با تغییرات عالی در ساختار محصولات خود ، تخت خواب های جدید تری را به مانند این تخت خواب بادی فوم دار طراحی کند . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این محصول نیز به مانند دیگر مدل های جدید شرکت کلمن دارای ساختاری سه لایه است ، چرا که این ساختار کمک می کند تا مقاومت درونی و بدنه محصول چند برابر شود و بتواند به بهترین شکل ممکن در برابر وزن های بالا تحمل کند . سطح این تخت خواب بادی نیز مواج بوده و محصول در رده تخت خواب های بادی طبی قرار دارد ، با این تفاوت که این رویه مواج در زیر لایه فوم قرار دارد و با چشم دیده نمی شود مگر اینکه فوم را باز کنید . رویه فومی این تخت خواب نیز توسط زیپ جدا و یا بسته می شود تا در صورت لزوم بتوانید آن را شست و شو دهید .

جنس بدنه


جنس بدنه هر محصولی جدا از بادی یا غیر بادی بودن محصول از مهم ترین خصوصیات و ویژگی های آن کالا یا محصول می باشد ، چرا که هر چه جنس بدنه مقاوم تر و با کیفیت تر باشد ، به دنبال آن می توان انتظار محصول با کیفیت دیگری را داشت . این تخت خواب بادی نیز از جنس وینیل ساخته شده است و دارای کیفیت بسیار بالایی است چرا که وینیل از جمله اجناس بسیار پر کاربرد و مقاومی هستند که تولید کنندگان محصولات بادی از آن ها نه تنها در ساخت تخت خواب بادی ، بلکه در بسیاری از محصولات بادی نظیر استخر بادی ، مبل بادی و ... استفاده می کنند . لایه های وینیلی که در ساخت این تخت بادی استفاده شده است از ضخامت بالایی برخوردار بوده و می تواند به خوبی در برابر وزن های بالا تحمل کند ، قسمت کف محصول نیز از ساختار دو لایه برخوردار است ، قسمت رویه محصول نیز از روکش فومی تشکیل شده که می توان بدون کوچکترین مشکلی آن را شست .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن


این تخت خواب بادی از آن جا که برای دو نفر طراحی شده است ابعادی بزرگ تر از مدل یک نفره خود دارد ، این ابعاد که برابر است با ( طول : 198 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 48 سانتی متر ) می تواند فضای کافی را برای هر دو نفر فراهم کند به طوری که هیچگاه کمبود فضا را در این مدل احساس نخواهید کرد . این محصول قادر است تا وزن 273 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه آسیبی ببیند ، وزن کلی محصول نیز بسیار پایین بوده ، به طوری که می توانید آن را با یک دست حمل کنید . حجم کم بسته بندی این تخت خواب نیز باعث می شود تا حمل و نقل تخت خواب بادی حتی در سفر ها نیز میسر شود .

راه اندازی و مراقبت

همانطور که در درون جدول مشخص شده است این محصول دارای یک پمپ باد سرخود می باشد که توسط جریان برق روشن شده و آماده شارژ تخت خواب می شود ، این پمپ باد قدرتمند قادر است در کمتر از 5 دقیقه تخت خواب بادی شما را باد کند و یا عملیات تخلیه را در همان مدت زمان 5 دقیقه انجام دهد .  برای سریع تر شدن روند باد شدن بهتر است که تخت خواب بادی خود کاملا پهن کنید و هیچگونه فشاری به بدنه محصول در هنگام پر شدن وارد نکنید . اگر تخت خواب بادی خود را در در خانه استفاده می کنید بهتر است از قرار دادن آن در نزدیکی بخاری ها و وسایل پر حرارت قرار ندهید ، همچنین از ضربه زدن با اجسام تیز بپرهیزید ، همچنین اگر قرار است که تخت خواب بادی خود را در محیط بیرون از خانه راه اندازی کنید بهتر است که از یک زیر انداز استفاده کنید .

سخن پایانی


فروشگاه intex که اولین و بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی محصولات بادی در ایران است ، این محصول بی نظیر و اصلی را با قیمت بسیار مناسب به فروش گذاشته تا هموطنان عزیز بتوانند خرید خود را به سهولت و بدون دردسر انجام دهند .

نوع
خانگی
طول
198 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
48 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با روکش فومی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
والف دو قفله
ساختار و ارگونومی سه لایه
دارای سطح مواج
رویه فوم دار فوق العاده راحت
جنس وینیل ضخیم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
Coleman

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...