تخت خواب بادی 2 نفره بدون پمپ اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 35 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی 2 نفره بدون پمپ اینتکس محصول جدید شرکت اینتکس تهران ، سایت آنلاین محصولات بادی و مرکز فروش تخت بادی اینتکس و بست وی

تخت خواب بادی 2 نفره بدون پمپ اینتکس محصولی زیبا و بسیار با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول دارای رنگی بسیار زیبا بوده و به دلیل همین جذابیت رنگ و طراحی آن توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی اینتکس تبدیل شود و توجه بسیاری را به خود جلب کند. این تخت بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل با رویه مخمل می باشد که این رویه سبب نرم تر شدن سطح تشک شده و همچنین از سُر خوردن بالش نیز جلو گیری میکند و سبب می شود تا به راحتی و با آرامش کامل بر روی آن استراحت کنید. این محصول در ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 35 سانتی متر طراحی و ساخته شده است و دارای تحمل وزن 275 کیلو گرم می باشد. سطح این تخت خواب بادی به صورت مواج طراحی شده است که ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. از این محصول می توان در منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد. وزن آن نیز 7 کیلو گرم بوده که به آسانی می توان آن را حمل و ا به جا کرد. این تخت بادی علاوه بر برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما دارای یک عدد ساک حمل نیز می باشد که به واسطه آن جا به جایی تخت خواب بادی راحت تر انجام می شود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید .

تخت خواب بادی 2 نفره بدون پمپ اینتکس یکی دیگر از سری تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این محصول به دلیل زیبایی و طراحی منحصر به فردی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی این شرکت تبدیل شود و توجه بسیار از افراد را به خود جلب کند. فرم کلی این تخت خواب بادی به شکل مستطیل بوده و دارای رنگ قهوه ای نیز می باشد که این رنگ بسیار مناسب برای استفاده در منزل است که به راحتی با انواع دکوراسیون ها ست می شود. در قسمت بالایی این تخت بادی یک عدد بالش بادی سرخود تعبیه شده که باد کرده تخت بادی این بالش به طور خودکار شکل می گیرد و دیگر شما احتیاجی به هزینه کردن بابت بالش های بادی ندارید. سطح این تخت بادی نیز به صورت مواج طراحی شده است که دارای خاصیت ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن شما هنگامی که بر روی آن قرار می گیرید جلو گیری می کند. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.

جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

از مهمترین و اصلی ترین معیار هایی که همگام خرید یک محصول باید باید به آن توجه نمود جنس و کیفیت آن محصول است. همه ی افراد هنگام خرید این نوع محصولات دارای یک سری نگرانی از بابت دوام و کیفیت بدنه محصول می باشد. اما این بار شرکت اینتکس همانند سایر محصولاتش توانسته است تا با تولید این تخت خواب بادی با کیفیت تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و محصولی با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه کند. بدنه اصلی این تخت بادی از وینیل با روکش مخمل بوده که سبب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند بخش کناری آن از وینیل طرح چرم می باشد و مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار دارد. قسمت کف این تخت خواب بادی نیز از وینیل بوده و به صورت دو لایه طراحی شده است که علاوه بر ضد آب بودن مقاومت بالایی در مقابل اجسام تیز دارد.


ابعاد، وزن و تحمل وزن :

این تخت خواب بادی 2 نفره دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمتری را نسبت به تخت های ثابت درون منزل اشغال می کند و به راحتی می توان از آن درون اتاق استفاده کرد. این محصول در ابعادی همچون طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 35 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 275 کیلو گرم می باشد که به راحتی 2 نفر با اوزان سنگین نیز می توانند بر روی آن قرار گرفته و استراحت کنند. وزن این تخت خواب نیز 7 کیلو گرم بوده که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت می باشد و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا می شود. این محصول دارای ابعادی بسیار کوچک بوده که به راحتی درون صندوق عقب خودرو جا شده و می توان آن را با خود به مسافرت نیز برد. از این محصول نیز می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی برای مطالعه و یا استراحت استفاده کرد.

نحوه راه اندازی تخت خواب بادی :

برای راه اندازی این تخت خواب بادی تنها به یک عدد پمپ باد نیاز است که می توانید برای تهیه آن به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن کنید. پس از تهیه پمپ تخت را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی پهن می کنید. سپس درب دریچه هوای تخت را باز کرده و سری پمپ را در آن قسمت قرار می دهید. سپس توسط پمپ شروع به باد زدن تخت می کنید. پس از این که تخت خواب بادی به اندازه کافی باد شد پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوای تخت خواب بادی را می بندید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری کنید.
  • هنگام باد زدن بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت خواب بادی جلوگیری کنید.
  • تخت خواب بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
35 سانتی متر
تحمل وزن
275 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج
ضد تعرق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...