تخت خواب بادی 2 نفره مرتفع با پمپ 110 ولت

Bestway 67690

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 56 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی 2 نفره مرتفع با پمپ 110 ولت در شرکت اینتکس تهران ، خرید حضوری تخت خواب بادی و ارسال به تمام نقاط کشور با ضمانت معتبر

تخت خواب بادی 2 نفره مرتفع با پمپ 110 ولت محصولی جدید و بسیار با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی طراحی و ساخته شده است. این محصول دارای طراحی بسیار منحصر به فردی بوده و توانسته است تا به یکی از محصولات پر فروش ین شرکت تبدیل شود. بدنه ی این محصول از جنس وینیل با رویه جیر بوده که رویه آن باعث نرم تر شدن سطح تخت شده است و از سُر خوردن بالش بر روی ان جلو گیری می کند. قسمت کناری آن نیز از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار دارد. کف این تخت به صورت دو لایه بادی طراحی شده که دارای خاصیت ضد آب می باشد و مقاومت بسیار بالایی در برابر پارگی دارد. ابعاد این تخت خواب بادی مطابق با استاندارد ها جهانی بوده و فضای بسیار کمی را در منزل نسبت به تخت های ثابت اشغال می کند. ابعاد آن نیز دارای طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 56 سانتی متز می باشد. رویه آن نیز به صورت مواج طراحی شده که باعث می شود هنگامی که بر روی ان دراز می کشید فضای کمی بین بدن شما و سطح تخت ایجاد شود و هوا جریان پیدا کند تا بدن شما دچار تعرق نشود. از این محصول می توان در منزل، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید .

تخت خواب بادی دو نفره جدید برند بست وی از نمونه تخت های بادی دو نفره با کیفیت برای استفاده در منازل به هنگام خواب می باشد که می تواند حس خوب خواب را به شما پس از یک روز خسته کننده بدهد . این تخت خواب دارای رنگ سرمه ای در کناره ها و کف می باشد اما در بخش رویه از رنگ طوسی به صورت مواج استفاده شده است . این نوع رویه باعث می شود تا کمر شما به هنگام نشستن به صورت کامل به تخت نچسبد و راهی برای گردش هوا قرار بگیرد تا از عرق کردن بدن به هنگام خواب جلوگیری به عمل آورد . جنس بدنه تخت خواب های بادی می تواند از عوامل تاثیرگذار در تعیین طول عمر آن ها باشد ، این تخت خواب بادی بست وی در بخش رویه خود از پی وی سی جیر و در بخش های کناری از پی وی سی طرح چرم تک لایه استفاده می کند . اما برای بالا بردن هر چه بیشتر تحمل وزن و همچنین طول عمر تخت از پی وی سی چرمی دو لایه استفاده شده است که می تواند بسیار تاثیرگذار باشد . با تدابیر بکار گرفته شده توسط شرکت بست وی در طراحی و استفاده از مواد اولیه با کیفیت ، قابلیت تحمل وزن این محصول به 200 کیلو گرم رسیده است که برای نگهداری دو نفر بزرگسال استاندارد می باشد . برای راه اندازی این تخت بادی نیازی به پمپ باد ندارید و پمپ سرخود بر روی این محصول تعبیه شده است که فقط با زدن یک دکمه می توانید باد شدن تخت را مشاهده کنید .

تخت خواب بادی 2 نفره مرتفع با پمپ 110 ولت از سری محصولات جدید و پر فروش شرکت بست وی می باشد که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است . تخت خواب های بادی امروزه توانسته اند به خوبی جایگزین تخت خئاب های چوبی یا فلزی شوند ، چرا که وزن کمی دارند و کارایی به مراتب بهتر از تخت های معمولی دارند و در صورت عدم نیاز به آن ها می توان تخت را در کمترین حجم ممکن بسته بندی و نگهداری کرد ، بدین ترتیب می توانید از اشغال فضای اتاق جلوگیری کنید . در ادامه ی این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول ، شما را با ویژگی های بیشتر آن اشنا سازیم تا با اطلاعات کافی و درست اقدام به خرید تخت بادی محبوب و مد نظر خود کنید . پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و ارگونومی ساخت : 

طراحی این تخت خواب بادی بسیار شیک و مدرن می باشد و با آزمون و خطاهای ممتد و تغییرات اساسی در ساختار ، توانسته به یک تخت خواب ایده آل دست پیدا کند . این تخت خواب می تواند طراحی رویه ی مواج گونه ی خود بستری بسیار نرم و راحتی را برای استفاده کننده به ارمغان بی آورد چرا که این موج ها سطح تخت را نرم تر و انعطاف پذیر تر می کند . همچنین از دیگر مزیت های رویه ی مواج می توان به خاصیت ضد تعریقی آن اشاره کرد . وجود سطح ناهموار اجازه می دهد تا جریان هوا به خوبی وجود داشته باشد به همین خاطر است که جلوی عرق کردن را میگیرد . این تخت خواب به نسبت سایر تخت خواب ها از ارتفاع بیشتری برخوردار می باشد و به مراتب نرم تر و آرگونومیک تر خواهد بود . همچنین این مدل دارای بالش بادی سرخود می باشد که هنگام باد کردن تخت این قسمت نیز راه اندازی می شود . 

جنس بدنه

جنس بدنه ی این محصولات یکی از مهمترین فاکتور ها در هنگام خرید می باشد که هر خریداری باید به آن توجه داشته باشد . چه بسا هر چقدر جنس بدنه مرغوب تر باشد ، محصولی با کیفیت تری را خواهیم داشت . جنس بدنه ی این مدل از pvc  فشرده تولید شده است که بسیار مرغوب و با کیفیت است . لازم به ذکر است که پی وی سی یکی از بهترین مواد در تولید محصولات بادی ، به ویژه تخت خواب های بادی می باشد چرا که بسیار انعطاف پذیر بوده و تحمل وزن بسیار بالایی دارد و به راحتی آسیب نمی بیند. رویه ی آن جیر می باشد که زیبایی خاصی را به تخت داده است و باعث شده علاوه بر زیبایی از عرق کردن جلوگیری کند . بخش کناری این تخت نیز با طراحی چرمی تولید شده است که باعش شده محصول شیک تر شود . قسمت زیرین و کف این تخت نیز برای مقاومت بیشتر از دولایه ی پی وی سی درست شده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این تخت بادی ( طول : 203 سانتی متر : عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 56 سانتی متر ) می باشد که برای قرار گیری دو نفر طراحی شده است و همچنین از اندازه های استاندارد دونفره ی تخت خواب های بادی تبعیت می کند . وزن کلی این محصول با توجه به بسته بندی شیک خود به 11.8 کیلوگرم می رسد . همچنین تحمل وزن آن با توجه جنس بدنه ی مقاوم خود به 273 کیلوگرم می رسد . پس با خیال راحت می توان گفت که دو نفر را در هر سنی می تواند بر روی خود نگه دارد .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این تخت خواب بادی به سهولت و صرف مدت زمان بسیار کمی قابل انجام است ، چرا که در این مدل یک پمپ سرخود 110 ولتی وجود دارد و می تواند تخت را ظرف مدت 5 دقیقه پر یا خالی کند . از این جهت دیگر نیازی نیست برای خرید پمپ باد مجزا اقدام کنید . برای حفظ و نگهداری این محصول نیز می توانید با رعایت چند نکته ی ساده از وقوع اتفاق یا آسیب دیدگی تخت جلوگیری کنید . بهتر است قبل از راه اندازی محل مناسبی را برای راه اندازی و قرار دادن تخت انتخاب کنید . همچنین به دلیل آسیب پذیر بودن بدنه ی این محصولات در مقابله با ابزار های تیز و برنده یا وسایل گرمایشی و داغ بهتر است از نزدیک کردن آن ها به بدنه ی تخت اجتناب کنید .

جمع بندی

با مطالبی که در رابطه با تخت خواب بادی 2 نفره مرتفع با پمپ 110 ولت گفته شد دیدیم که این محصول باکیفیت توسط شرکت بست وی تولید شده است و جنس بدنه ی بسیار مقاومی دارد . جنس بدنه ی آن از پی وی سی فشرده شده ساخته شده است که با رویه ی مخملی پوشانده شده است . همچنین قسمت های کناری آن نیز طرح چرم می باشد . قسمت زیرین آن نیز دولایه بوده و تحمل وزن بالایی دارد . ابعاد بزرگ و استاندارد این تخت می تواند دو فرد بالغ را در خود جای دهد و تا وزن 273 کیلوگرم را می تواند متحمل شود . همچنین وزن بسته بندی آن نیز به 11.8 کیلوگرم می رسد . شما عزیزان می توانید این مدل بی نظیر و با کیفیت را از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس با قیمتی بسیار ارزان خریداری کنید .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه جیر
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC چند لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود 110 ولت
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
دارای سطح مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
مناسب سنین بزرگسال
دارای ارتفاع بدنه بلند
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...