تخت خواب بادی 2 نفره کامفورت اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 208 سانتی متر
  • عرض: 162 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی 2 نفره کامفورت اینتکس یک محصول با کیفیت از شرکت intex ، مرکز فروش تخت بادی اینتکس و بست وی با قیمت ارزان در نمایشگاه محصولات بادی

تخت خواب بادی 2 نفره کامفورت اینتکس از سری تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این محصول داری طراحی بسیار جذاب و زیبایی بوده و توانسته است تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند . به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی این شرکت تبدیل شود. این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل بوده که دارای روکش جیر نیز می باشد. این روکش بسیار نرم بوده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کف این تخت بادی نیز از وینیل دو لایه بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز داشته و ضد آب می باشد. در قسمت بالایی این تخت خواب بادی یک عدد بالش بادی سرخود تعبیه شده است که با باد کردن تخت، این بالش به صورت خودکار شکل می گیرد و شما می توانید از آن به عنوان یک بالش استاندارد استفاده کنید و دیگر احتیاجی به بالش های ثابت ندارید. این محصول دارای ابعادی همانند طول: 208 سانتی متر، عرض: 162 سانتی متر و ارتفاع: 46 سانتی متر می باشد. تحمل وزن این محصول 273 کیلو گرم بوده و دارای وزن 8 کیلو گرم می باشد که به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. سطح این تخت بادی به صورت مواج طراحی شده است که سبب ضد تعریق شدن آن شده است و باعث می شود تا هنگام استراحت بر روی آن بدن شما دچار عرق کردن نشود. تخت خواب های بادی دارای مزیت هایی نسبت به تخت های ثابت می باشند که بسیار راحت تر نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول علاوه بر ساک حمل دارای یک عدد پمپ باد برقی سرخود می باشد که دیگر شما احتیاجی به هزینه کردن اضافی بابت تهیه پمپ ندارید. شما می توانید این تخت خواب باید 2 نفره را با قیمتی مناسب و ارزان از فروشگاه نمایندگی اینتکس ایران خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید . 

تخت بادی دو نفره کامفورت اینتکس یکی دیگر از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به دلیل طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی موجود در بازار تبدیل شود. شکل کلی این تخت بادی همانند سایر تخت ها به صورت مستطیل بوده و دارای ترکیب رنگی کرمی و آبی می باشد که دیواره آن کرمی بوده و سطح تخت به رنگ آبی می باشد. در قسمت بالایی این تخت بادی یک عدد بالش بادی سرخود تعبیه شده است که با باد زدن تخت این بالش به صورت خودکار باد شده و شکل می گیرد تا شما بتوانید هنگام خوابیدن سرتان را در آن قسمت قرار دهید و دیگر نیازی به استفاده از بالش های بادی مجزا و یا بالش های ثابت نداشته باشید. سطح این محصول نیز به صورت مواج طراحی شده است که دارای خاصیت ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. تخت خواب های بادی دارای مزیت هایی نسبت به تخت خواب های ثابت می باشند در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

مهمترین و اصلی ترین نکته ای که هنگام خرید یک تخت بادی بایستی به آن توجه بسیاری شود، جنس و کیفیت بدنه آن تخت است. معمولا محصولات بادی مخصوصا تخت خواب های بادی به دلیل این که با پوست انسان به طور مستقیم در ارتباط هستند، باید دارای مرغوب ترین مواد اولیه باشند تا هم ضد حساسیت شوند و هم از صدمه زدن به پوست انسان جلو گیری کنند. بدنه آن تخت نیز باید به گونه ای طراحی شده باشد که محکم باشد و دارای دوام بالایی باشد. این بار هم همانند سری های قبل شرکت اینتکس توانسته است تا با تولید این تخت بادی با کیفیت و با دوام تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و محصولی با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه کند. سطح این تخت بادی از وینیل بوده که دارای رویه جیر می باشد. این رویه علاوه بر نرم تر کردن سطح آن از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری این تخت خواب بادی نیز از وینیل طرح چرم بوده که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار می باشد و می تواند فشار زیادی را تحمل کرده و به سادگی دچار پارگی نشود. قسمت کف این محصول هم از وینیل بوده و به صورت دو لایه طراحی شده است که علوه بر ضد آب بودن مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز دارد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی :

این تخت خواب بادی همانند سایر محصولات بادی اینتکس دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمی را درون منزل نسبت به تخت خواب های ثابت اشغال می کند و شما می توانید به راحتی از آن در هر قسمت از منزل استفاده کنید. همچنین به دلیل ابعاد بسته بندی کوچکی که دارد به راحتی درون ساک حمل جا شده و می توانید هنگام سفر آن را با خود حمل کنید. این تخت خواب بادی در ابعادی همانند طول: 208 سانتی متر، عرض: 162 سانتی متر و ارتفاع: 46 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 273 کیلو گرم بوده و دارای وزن 8 کیلو گرم می باشد که به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. از این تخت بادی می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی برای استراحت، مطالعه و یا تماشای تلویزیون استفاده کرد.

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این تخت بادی به تنها وسیله ای که نیاز می باشد یک عدد پمپ باد است که یک پمپ باد برقی سرخود بر روی خود این محصول قرار گرفته شده است و دیگر شما نیازی به هزینه کردن اضافی بابت تهیه پمپ ندارید. ابندا تخت را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. پمپ را به برق متصل کرده و آن را روشن می کنید. حال بایست منتظر بمانید تا تخت به اندازه کافی باد شود. پس از این که تخت بادی به اندازه کافی باد شد و شکل کلی خود را گرفت پمپ را خاموش کرده و از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری کنید.
  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت بادی جلو گیری کنید.
  • هنگام باد زدن حواستان باشد که بیش از اندازه به ان باد نزنید.
  • تخت خواب بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
نوع
خانگی
طول
208 سانتی متر
عرض
162 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...