تخت خواب دو نفره ی بادی عرض 152

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 33 سانتی متر
5,640,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید تخت خواب های طبی یک نفره و تخت خواب های بادی دو نفره ، خرید تخت خواب های بادی طبی شرکت اینتکس، تنها نمایندگی محصولات بادی

تخت خواب بادی دو نفره عرض 152سانتی متر از بزرگترین محصولات جدید اینتکس است که برای مصارف خانگی و اتاق های خواب تولید شده است که قابلیت تحمل وزن 270 کیلوگرم است . این محصول دارای رویه مواج و ضد تعریق است. جنس رویه و کناره ی این محصول  PVC با پوشش مخمل و جنس کف از از جنس PVC دو لایه میباشد. استفاده کردن از لایه های ابریشمی باعث استحکام بیشتر محصول شده است. این تخت بادی در کمتر از 4 دقیقه باد شده و قابل مصرف میباشد . این محصول برای درد های عضلانی و استخوانی بسیار مناسب است. از ویژگی های دیگر این محصول داشتن پمپ باد برقی دو کاره سرخود و ساک قابل حمل اشاره کرد. برای داشتن اطلاعات بیشتر با شماره تماس های ذکر شده در سایت تماس حاصل فرمایید و از همکاران ما در این مرکز مشاوره رایگان بگیرید.

تخت خواب های بادی از سری تخت خواب های بسیار عالی و طبی هستند که شرکت هایی در سراسر دنیا اقدام به تولید آن ها می کنند ، شرکت اینتکس نیز یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان این محصولات بی نظیر می باشد که در طی سال ها فعالیت خود تخت خواب های متنوعی را با کیفیت بسیار بالا تولید کرده است . به همین دلیل همواره تخت خواب های بادی اینتکس از پر فروش ترین تخت های بادی در میان سایر برند ها می باشد . از جدید ترین طراحی های تخت خواب بادی برند اینتکس می توان به تخت خواب دو نفره بادی عرض 152 اشاره کرد ، در ادامه نیز با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما را با دیگر ویژگی های آن آشنا می کنیم تا در صورت تمایل به خرید تخت خواب بادی مد نظرتان بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید .


طراحی و ارگونومی ساخت


طراحی و ارگونومی در ساخت هر محصول به ویژه محصولات بادی امری است مهم و حیاتی چرا که این دو عامل از عوامل مهم در کیفیت و زیبایی محصول هستند و هر تولید کننده ای به خوبی میداند که بایستی محصول خود را در بهترین طراحی و بهترین آرگونومی ساخت تولید و روانه بازار کند ، این محصول یعنی تخت خواب بادی دو نفره ای که تصویر آن را نیز مشاهده می کنید ، صورت یک دست توسی ساخته شده  که در عین سادگی بسیار شیک و زیباست ، این محصول دارای لبه های بادی بوده و قسمت داخلی یا همان سطح مرکزی محصول از قابلیت مواج برخوردار است ، به همین دلیل سطحی بسیار نرم و راحتی را به ارمغان آورده است . همچنین این محصول دارای ساختار سه طبقه بوده و قسمت های داخلی آن از لایه های مقاومی ساخته شده است تا محصول بتواند به خوبی در برابر فشار ها و وزن های زیاد مقاومت کند .

جنس بدنه


شرکت اینتکس که سالیان زیادی را در زمینه تولید و فروش تخت خواب بادی فعالیت کرده است ، بیشتر محصولات خود را از جنس pvc تولید می کند چرا که این جنس یعنی پی وی سی دارای مقاومت بسیار زیادی است و می تواند به خوبی در برابر فشار های زیاد مقاومت کند ، همچنین خاصیت کشسانی بسیار بالا و طول عمر زیاد آن باعث شده تا شرکت اینتکس تمایل زیادی به استفاده از آن برای ساخت محصولات خود داشته باشد . این تخت خواب نیز از لایه های ضخیم و مقاوم pvc ساخته شده است و کیفیت بسیار زیادی دارد . تمامی قسمت های این تخت خواب بادی اعم از رویه و بخش های کناری آن از یک لایه مخمل نیز پوشیده شده است که زیبایی و لطافت محصول را دو چندان کرده است . قسمت زیرین محصول نیز دولایه می باشد .


ابعاد ، وزن و تحمل وزن


این تخت خواب بادی دو نفره در ابعاد ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 33 سانتی متر ) می باشد که در اندازه های استاندارد تخت خواب های دو نفره تبعیت می کند . وزنی که این تخت خواب بادی دو نفره دارد تنها 8.3 کیلوگرم است به همین دلیل به راحتی می توانید تخت خواب را جابجا کنید . تحمل وزن این تخت خواب بادی نیز به مانند دیگر تخت خواب های تولید شده شرکت intex به 270 کیلوگرم می رسد چرا که جنس بدنه و آرگونومی ساخت آن بسیار عالی است .


راه اندازی و مراقبت


راه اندازی این تخت خواب بادی بسیار ساده است و شما می توانید آن را در کمتر از 5 دقیقه محصول را پر یا خالی کنید ، چرا که این تخت خواب بادی دارای پمپ باد برقی است و شما می توانید این پمپ باد قدرتمند را با اتصال به برق شهری روشن کنید و تختتان را باد کنید . برای مراقبت از محصول نیز تنها بایستی از پریدن بر روی تخت خواب از ارتفاع زیاد اجتناب کنید ، همچنین وزن های بیش از 270 کیلوگرم را بر روی تخت خواب قرار ندهید ، همچنین وسایل تیز و برنده را به بدنه نزدیک نکنید .


سخن پایانی


با توجه به ویژگی ها و نقد و بررسی های انجام شده می توان پی برد که این تخت خواب بادی دو نفره یکی از بهترین تولیدی های شرکت اینتکس می باشد ، فروشگاه اینتکس نیز به همین دلیل این تخت خواب بادی زیبا و با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب در فروشگاه خود موجود کرده است تا شما عزیزان بتوانید آن را به سهولت خریداری کنید .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
تحمل وزن
270 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
دارای رویه مواج و ضد تعریق
مناسب سنین بزرگ سال
رویه طبی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...