تخت خواب طبی برزنتی فلش خور

کد intex 64484

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • خانگی و مسافرتی: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
6,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب طبی با عرض 152 در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران ، مرکز فروش تخت خواب بادی یک نفره و تخت بادی دو نفره با ضمانت و قیمت مناسب

تخت خواب بادی طبی با عرض 137 شرکت اینتکس که از بزرگترین تولید کنندگان محصولات بادی در جهان می باشد در زمان های مختلف محصولات جدید خود را رونه بازار می کند ، تخت خواب بادی طبی با عرض 137 از سری محصولاتی است که این شرکت به تازگی آن را معرفی نموده و ویژگی های فراوانی دارد از جمله جنس بدنه که بسیار با دوام می باشدو تحمل وزنی برابر 273 کیلو گرم را داراست. ابعاد مناسبی نیز برای این تخت در نظر گرفته شده ، طول این تخت بادی 191 سانتی متر ، عرض تخت 137 سانتی متر و ارتفاع آن برابر 46 سانتی متر است که باعث استفاده آسان دو نفر از این تخت می شود. 

تخت خواب طبی برزنتی فلش خور

شاید برای شما جالب باشد که بدانید چرا به این تخت خواب بادی برزنتی ، تخت خواب بادی طبی فلش خور گفته می شود . این تخت خواب بادی در کنار پمپ باد خود ، دارای چندین درگاه است که از آن طریق شما می توانید پمپ باد تخت را روشن کنید . یکی از این درگاه ها که به جریان برق خانه متصل شده و می تواند از آن طریق تخت بادی را باد کند ، ولی راه دیگری که شما می توانید پمپ باد این تخت را به کار انداخته و به راحتی محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی کنید ، استفاده از درگاه USB می باشد که بیشتر آن را با درگاه فلش می شناسند ، برای همین کار شما بسیار راحت تر خواهد شد چرا که شما می توانید با برق 12 ولتی نیز این پمپ باد را روشن کرده و از طریق آن تخت خواب بادی را راه اندازی کنید . 

به دلیل بزرگ بودن این تخت بادی ، لازم است که تخت بادی دارای یک پمپ باد قوی بر روی خود باشد تا بتواند محصول را در کمترین زمان ممکن راه اندازی کند . توجه داشته باشید که این موضوع به خصوص در تخت خواب های بادی دو نفره مطرح است ، برای اینکه این تخت ها عریض تر بوده و هر چه یک تخت بادی عریض تر باشد ، محفظه های باد آن بزرگ تر خواهد بود . رویه کامفورت دیگر ویژگی بارز و مطرح این تخت بادی می باشد . برای اینکه شما می توانید به سادگی از این تخت استفاده کنید و در هنگام استفاده از محصول ، شاهد این خواهید بود که چگونه تخت می تواند فرم پذیری فوق العاده خوبی را از خود نشان داده و شما را سورپرایز کند . 


تخت خواب طبی با عرض 137

تخت خواب بادی طبی دو نفره با عرض 137 سانتی متر یکی از تخت های بادی جدید تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که از طراحی و جنس بدنه با کیفیتی بهره می برد. این کالا در مدل های مشابه دیگری نیز تولید شده که این مدل تخت در میان محصولات 2017 اینتکس قرار می گیرد. یکی از تغییرات عمده ایجاد شده در این کالا پمپ های باد تعبیه شده در بدنه بوده که با مدل های پیشین از تفاوت های زیادی برخوردار بوده است. در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات کامل این محصول بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده که از لبه های بادی در قسمت رویه و زیر تخت بهره مند است. بدنه ای که دارای رویه مواج  و با روکش کامفورت بوده که می تواند به خوبی در برابر تعریق مقاومت کند. رویه ای که به خوبی هنگام خوابیدن روی آن هوا را از خود عبور داده تا از تعریق افراد مصرف کننده جلوگیری لازم را داشته باشد. اما روکش کامفورت در این قسمت از تخت بادی نیز خود می تواند قابلیت طبی بودن را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. این روکش سطحی مقاوم ایجاد کرده تا زمانی که از این تخت بادی استفاده می کنید رویه آن به داخل فرو نرود. مهمترین قسمت بدنه این محصول لایه های داخلی بوده که هر کدام به صورت موازی و پشت سرهم تعبیه شده اند تا به خوبی در برابر فشار ناشی از اوزان بالا و باد زیاد مقاوم باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا از نوع پلاستیک وینیل بوده که از روکش جیر برای قسمت رویه و از روکش برزنتی برای قسمت های کناری استفاده شده است. وینیل یک نوع پلاستیک از نوع PVC بوده که از کیفیت بالاتری نسبت به خود PVC ها بهره مند است. قسمت زیرین این تخت نیز روکش طرح چرم دارد. این روکش می تواند تخت شما را به زمین جذب کرده و در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. این بدنه کیفیت و دوام بالایی داشته که در زمان آسیب دیدن به راحتی قابل تعمیر و استفاده مجدد خواهد بود. اما لایه های درونی این تخت که در بخش طراحی بدنه نیز به آن اشاره کردیم از نوع PVC و فایبرتک ساخته شده که می تواند به خوبی در برابر فشار های مختلف مقاومت بالایی را داشته باشند. لایه هایی که قابلیت کشسانی بسیار بالایی داشته تا هنگام باد زدن زیاد به این تخت خواب فشار روی بدنه اصلی را کاهش دهد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد تخت بادی دو نفره جدید اینتکس معادل (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 137 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده 2 الی 3 نفر خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام جمع کردن آن ابعاد نیز بسیار کمتر خواهد شد. ارتفاع این تخت بادی 46 سانتی متر بوده که به عنوان ارتفاعی متوسط در میان این نوع محصولات قرار می گیرد. اما طبق این ابعاد و جنس بدنه تحمل وزن این محصول 273 کیلوگرم بوده که برای این تخت بسیار مناسب می باشد. در صورتی باد این تخت بادی را افزایش دهید فشار روی بدنه افزایش خواهد یافت، بنابراین مقدار تحمل وزن آن نیز کاهش خواهد یافت. وزن این محصول حدود 10.3 کیلوگرم بوده که با وجود داشتن یک ساک حمل برزنتی حمل و جا به جایی این کالا بسیار آسوده تر خواهد شد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تخت بادی جدید دو نفره کافیست پس از پیدا کردن محلی مطمئن و مسطح بدنه اصلی را پهن نموده و سپس شروع به باد زدن آن کرد. باد زدن این کالا توسط پمپ باد برقی سرخود و متصل به بدنه انجام می گیرد. این پمپ باد برقی دارای کلید های مختلف روی خود بوده که می توان به وسیله آنها مشخص نمود که این پمپ باد عمل پمپاژ و یا مکش انجام دهد. پمپی که با برق 220 و همچنین با برق 12 ولت (به وسیله درگاه USB) کار خواهد کرد. اما یک دریچه باد مجزا در کنار پمپ باد تعبیه شده تا توسط آن اقدام به تخلیه باد یا باد زدن بیشتر توسط پمپ های باد مجزا کرد.

برای اینکه از محصول خود بهترین مراقبت را داشته باشید کافیست از برخورد هرگونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ روی این تخت خودداری کنید. نحوه استفاده و مقدار باد زدن این کالا نیز می تواند تاثیر بسیاری زیادی در مراقبت و نگهداری بهتر این کالا داشته باشد. در صورتی که هرگونه آسیب به این کالا وارد شود به راحتی توسط بسته تعمیرات مخصوص شرکت اینتکس قابل تعمیر خواهد بود.

جمع بندی

تخت بادی دو نفره با عرض 137 سانتی متر محصولی جدید با طراحی شیک و با دوام از اینتکس بوده که به عنوان تخت تولید شده در سال 2017 وارد بازار شده است. این تخت خواب دارای قابلیت هایی همچون ضد تعریق و طبی بوده و از بدنه برزنتی بهره می برد. یکی از بهترین ویژگی های این کالا داشتن پمپ باد برقی جدید متصل به بدنه می باشد. پمپ بادی که توسط برق 12 ولت نیز کار می کند. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست بوده که توسط شرکت محصولات بادی اینتکس عرضه می شود

خانگی و مسافرتی
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
برزنتی
جنس کف
برزنتی دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
رویه مواج و کامفورت
لایه های داخلی سیمی مقاوم
طبی و ضد تعریق
دارای دریچه مجزا به منظور تنظیم باد دستی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...