تخت خواب چند کاره بادی با ارتفاع بلند

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 206 سانتی متر
  • عرض: 185 سانتی متر
  • ارتفاع: 63 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب چند کاره بادی با ارتفاع بلند در مرکز فروش تخت خواب بادی و فروشگاه آنلاین محصولات بادی intex و بست وی با قیمت ارزان در ایران

تخت خواب چند کاره بادی با ارتفاع بلند یکی از بهترین و محبوب ترین کالا های سال 2016 می باشد، رویه آن از نوع کامفورت و ضد تعریق می باشد که به لطف سطح مواج و جیر آن به وجود آمده است تا در استفاده های طولانی مدت بیش از 8 ساعته نیز مشکلی برای شخص وجود نداشته باشد. قسمت های کناری آن براق می باشد که در صورت برخورد با سطح مرطوب مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد. ابعاد این تخت خواب بادی بسیار بزرگ است و از تمامی تخت های بادی تولید شده تا به امروز بزرگ تر است تا دو نفر با راحتی بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند . 

تخت بادی به عنوان یکی از اصلی ترین دسته بندی در میان محصولات اینتکس همواره از سطح کیفیت و اهمیت بالایی برخوردار بوده و توسط شرکت های مختلفی تولید شده است. برخی از شرکت های تولید کننده محصولات بادی به صورت تخصصی تنها اقدام به تولید تخت بادی یا سایر گروه های کالایی می کنند. در این میان شرکت AirCloud محصولات با کیفیت و با طراحی متفاوتی را تولید کرده است که می تواند نظر شما را به خود جلب کند. این کالا دارای ابعاد بسته بندی کوچک، پمپ برقی سرخود، ارتفاع بلند و رویه نرم و راحت و... می باشد که در ادامه قصد بررسی تخصصی آن را داریم. با ما همراه باشید . 

طراحی

ظاهر این محصول یکی از ساده ترین و شکیل ترین تخت در میان تمامی محصولات بادی می باشد. رویه آن رنگ زرد فسفری داشته و رنگ آن کمی به سبز تمایل دارد. بخش اصلی رویه از لایه های مواج ساخته شده اند که علاوه بر زیبایی باعث راحتی شخص نیز می شود. ساختار مواج در بسیاری از تخت خواب های بادی تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است و مشتریان رضایت کاملی از آن دارند. بخش بالایی رویه نیز یک برآمدگی داشته که می تواند جایگزین بالشت شود و نیاز شما را از حمل یک وسیله جداگانه برطرف کند. اما قسمت کناری تا حد ممکن ساده و بدون هیچ قسمت خاصی طراحی شده است. دیواره های آن سه طبقه بوده و در بخش بالایی یک پمپ برقی دو کاره تعبیه شده است که در مدت زمان بسیار کوتاهی تخت خواب را باد کرده و باد آن را نیز خالی می کند. برای استفاده از این پمپ باد حتما می بایست به پریز برق 220 ولت دسترسی داشته باشید. 

ابعاد و وزن

مشخصات فیزیکی این محصول در مقایسه با سایر تخت خواب های بادی کمی بزرگ تر بوده و فضای بیشتری را اشغال می کند. اما در عوض بزرگ تر از سایر تخت خواب های بادی بوده و راحتی بیشتری نیز از این نظر دارد. طول تخت برابر با 206 سانتی متر و عرض آن نیز برابر با 185 سانتی متر می باشد. ارتفاع آن نیز 63 سانتی متر می باشد که می تواند گفت بالاترین ارتفاع در میان تمامی تخت خواب های بادی می باشد.

جنس و کیفیت بدنه

تمامی محصولات بادی همواره از مواد مشابهی در ساختار خود بهره می برند. این تخت بادی نیز از این قائده مستثنی نبوده و تمامی قسمت های بدنه از لایه های PVC ساخته شده اند. قسمت اصلی آن که رویه است علاوه بر لایه های ضخیم PVC از رویه جیر و ضد تعریقی نیز بهره می برد که برای استراحت طولانی کاملا مناسب است. قسمت های کناری نیز از دو پی وی سی یک لایه ضخیم و بخش زیرین تخت نیز از دو لایه پی وی سی بهره می برد که باعث می شود فشار بیشتری را تحمل کند. و در صورتی که لایه های زیرین کثیف شوند نیز به سادگی می توان آنها را تمیز کرده و استفاده مجدد کرد. 

روش نصب

این تخت بادی نصب نداشته و تنها روش راه اندازی دارد. برای راه اندازی ابتدا یک فضای کاملا مسطح را در نظر بگیرید که هیچ گونه شئ تیزی نداشته باشد. ابتدا تخت را از بسته بندی آن خارج کنید و در محل مورد نظرتان پهن کنید. در مرحله بعدی نوبت به باد کردن تخت می رسد. دوشاخه کناری پمپ باد را از محفظه کناری پمپ خارج کرده و به پریز برق متصل کنید. در ادامه با روشن کردن پمپ باد تخت به صورت خودکار شروع به باد شدن می کند. پس از اینکه احساس کردید صدای پمپ باد تغییر کرده پمپ باد آن را خاموش کرده و و سیم آن را جمع کنید. تا تخت آماده استفاده شما شود.

نوع
خانگی
طول
206 سانتی متر
عرض
185 سانتی متر
ارتفاع
63 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی متصل به تخت
سایر ویژگی ها
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح موازی
دارای بالش بادی سرخود
راه اندازی اتوماتیک
دارای رویه طرح دار زیبا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...