تخت خواب کامل بادی دو نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 160 سانتی متر
  • ارتفاع: 62 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره از محصولات با کیفیت فروشگاه تخت خواب بادی در نمایندگی و فروشگاه آنلاین تخت بادی و محصولات بادی با قیمت ارزان و ضمانت معتبر

تخت خواب بادی  کامل دو نفره از بهترین تخت خواب های آماده استفاده میباشد که توسط شرکت اینتکس به تولید رسیده است.این تخت خواب به تنهایی قابل استفاده میباشد و شما برای آماده کردن آن هیچگونه نیازی به وسایل اضافی نخواهی داشت و فقط کافیست که پمپ باد را به آن وسل کنید تا پس از مدتی یک تخت خواب بادی کامل را آماده استفاده داشته باشید. 

علاوه بر این ویژگی میتوان به این موضوع اشاره کرد که جنس کناره های این محصول از نوع روکش طرح چرم میباشد و برای قسمت نشیمنگاه جنس PVC با روکش مخمل در نظر گرفته شده که هنگام استفاده از آن بسیار احساس راحتی خواهی کرد.این تخت خواب دارای فرورفتگی هایی روی سطح خود میباشد که برای جلوگیری از تعریق تعبیه شده اند. این محصول توسط یک پمپ باد برقی دو کاره که در بدنه این محصول پیاده سازی شده در مدت زمان کوتاهی راه اندازی کرده و یا باد آن را خالی کند و استفاده از آن به هیچگونه تمرین یا آموزش خاصی نیاز ندارد . این محصول را شما می توانید از تنها نمایندیگی intex در ایران خریداری نمایید . 

تخت خواب های بادی یکی از بهترین محصولات بادی هستند که تمامی ویژگی های یک تخت خواب ایده آل را دارند ، تولید کنندگان این محصولات بادی بی نظیر با تغییرات در طراحی و آرگونومی ساخت تخت های بادی توانستند محصولاتی بسیار عالی ، زیبا ، با دوام و با کیفیت را تولید کنند ، یکی از جدید ترین تخت خواب های بادی تولید شده که امروزه در بازار سر و صدای زیادی کرده است تخت خواب کامل بادی دو نفره است ، این تخت خواب که تصویر آن را نیز مشاهده می کنید یکی از کامل ترین تخت خواب های بادی است که با طراحی بسیار زیبای خود از هر نظر محبوب شده است ، در ادامه این مقاله نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر ، به صورت کاملا تخصصی محصول را مورد بررسی قرار دهیم و شما را با سایر ویژگی های آن آشنا کنیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول همانطور که گفته شد یکی از بهترین تخت خواب های بادی تولید شده است چرا که طراحی و آرگونومی آن بسیار مدرن و عالی است ، از جمله طراحی ها و آرگونومی بکار رفته در این تخت خواب بادی می توان به تاج های بادی محصول که در دو سمت تخت خواب بادی قرار گرفته اند اشاره کرد ، کمتر تخت خواب بادی دارای چنین طراحی است و داشتن این نوع طراحی از مزیت های محصول به شمار می رود چرا که هم در زیبایی محصول تاثیر گذار است و هم در صورت استفاده از بالش می توانید از سر خوردن آن از زیر سرتان جلوگیری کنید . همچنین می توانید در صورت نشستن از آن به عنوان پشتی و تکیه گاه استفاده کنید . رویه یا همان سطح تخت خواب از ویژگی مواج برخوردار است ، فرو رفتگی هایی که بر روی تخت خواب وجود دارد تنها برای زیبایی نیست بلکه وجود آن ها باعث می شود تا انعطاف پذیری تخت خواب بیشتر شود . همچنین این محصول دارای ساختار سه طبقه با لایه های مقاوم درونی طراحی شده است .

جنس بدنه


این محصول دارای بدنه ای مقاوم می باشد چرا که از جنس وینیل ساخته شده است ، وینیل از مقاوم ترین و انعطاف پذیر ترین اجناس با خاصیت لاستیکی است که به خوبی می تواند در برابر وزن های بالا مقاوم باشد ، همچنین این جنس با قدرت کشسانی بالایی که دارد می تواند به خوبی کش بیاید و سطح فنری را به تخت خواب بادی بدهد . رویه این محصول از وینیل مخملی ساخته شده تا رویه آن لطیف تر باشد ، همچنین بخش های کناری آن از جنس وینیل با طرح چرم ساخته شده است و زیبایی محصول را دو چندان کرده است . بخش زیرین یا همان کف محصول نیز از ساختار چند لایه وینیل برخوردار است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

این تخت خواب زیبا در ابعاد ( طول : 180 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر و ارتفاع : 62 سانتی متر ) ساخته شده است و از نظر مساحت بسیار استاندارد است و می تواند به خوبی دو  فرد بالغ را بر روی خود جای دهد . وزن کلی این تخت خواب بادی برخلاف ظاهر بزرگ خود دارای وزن بسیار پایینی است و به راحتی می توان آن را جابجا کرد . تحمل وزن محصول نیز همچنین 280 کیلوگرم می باشد . این تحمل وزن بالا را می توان به دلیل ساختار سه طبقه تخت خواب و استفاده از وینیل برای ساخت بدنه محصول اشاره کرد .

راه اندازی و مراقبت

این تخت خواب بادی بزرگ دو نفره مجهز به پمپ باد سرخود می باشد که به صورت برقی شروع به کار میکند ، یعنی با اتصال به برق روشن شده و می تواند در کمترین زمان عملیات مکش را انجام دهد ، همچنین این پمپ باد قادر است عملیات تخلیه محصول را نیز انجام دهد ، مدت زمانی که با استفاده از این پمپ باد می توان تخت را پر یا خالی کرد به 4 الی 5 دقیقه می رسد . تمامی محصولات بادی به ویژه تخت خواب های بادی از آن جا که دارای لایه های نازک و آسیب پذیر هستند و داخل آن ها با باد پر شده است ، نیازمند مراقبت هایی هستند تا محصول طول عمر بالا تری داشته باشد . به همین دلیل توصیه می شود از پریدن بر روی تخت و یا نزدیک کردن وسایل داغ به تخت خواب بادی اجتناب کنید ، همچنین وسایل تیز و برنده نیز می تواند باعث آسیب دیدن تخت خواب بادی شود .

سخن پایانی

فروشگاه intex این تخت خواب بادی دو نفره زیبا را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند و شما می توانید با صرف هزینه بسیار کمتر صاحب یک تخت خواب بادی بسیار شیک و بزرگ شوید . همواره از تخت خواب های بادی به عنوان تخت های بادی طبی یاد می شود به همین دلیل اگر به دنبال یک تخت خواب طبی هستید می توانید این تخت خواب بادی دو نفره را داشته باشید .

نوع
خانگی
طول
210 سانتی متر
عرض
160 سانتی متر
ارتفاع
62 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با روکش فومی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
والف دو قفله
ساختار و ارگونومی سه لایه
دارای سطح مواج
دارای پمپ باد برقی سرخود
دارای ساک حمل مخصوص
تحمل وزن: 285 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...