تخت دو نفره ارتفاع 40

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی، خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 40 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت دو نفره ارتفاع 40 محصول جدید شرکت اینتکس تهران ، نمایندگی فروش تخت خواب بادی و فروشگاه مرکزی محصولات بادی intex و بست وی در ایران

تخت بادی دو نفره ارتفاع 40 محصول کارخانه اینتکس میباشد . رویه تخت از مخمل ضد تعریق و دور و زیر تخت از جنس پی وی سی دو لایه ساخته شده است .دارای پمپ برقی دو کاره میباشد که در مدت 5 دقیقه تخت را باد میکند و در زمان 5 دقیقه تخت را خالی میکند .بسار کم حجم و سبک میباشد و به راحتی میتوان ان را جا به جا کرد .دارای ساک حمل میباشد . ابعاد مناسب این تخت خواب بادی سبب این خواهد شد تا در هنگام استفاده از محصول با کمبود فضا روبرو نشوید و بتوانید استراحت لذت بخشی را تجربه نمایید . بالش سرخود تعبیه شده در قسمت بالایی این محصول نیز سبب این خواهد شد تا نیاز به حمل جداگانه بالش نداشته باشید و بتوانید یک تخت خواب بادی با حجم کم و کارآمد در اختیار داشته باشید . 

انواع محصولات بسیاری در نوع های مختلف طراحی و تولبد می شوند که هر کدام نوع کاربری خاصی دارند برخی برای استفاده در خانه ، برخی برای سفر و ... طراحی تولید شده است. محصولات بادی و بخصوص تخت بادی از این ویژگی نیز بهره می برند و تولید کنندگان محصولات بادی توجه بسیاری به تولید وسیله هایی با کاربری خاصی دارند. ولی محصولاتی هم هستند که با توجه به ویژگی های خاص دارای چند کاربرد می باشد که یک ویژگی منحصربه فرد می باشد. تخت های بادی از تولیداتی می باشند که در انواع مختلف و به :صورت چند کاربره تولید می شوند. تخت دو نفره ارتفاع 40 یکی از چند تخت بادی چند کاره موجود در بازار می باشد. این تخت بادی تولید شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات بادی در جهان می باشد. در ایران نیز شرکت اینتکس تهران نیز نمایندگی فروش محصولات این برند را برعهده دارد و به بهترین شکل ممکن محصولات را به تمام نقاط کشور عرضه می کند. در ادامه به بررسی بیشتر تخت دو نفره ارتفاع 40 می پردازیم.

طراحی 

در قسمت قبل به این موضوع اشاره شد که این تخت به صورت چند کاربره ی باشد و در نوع خانگی و سفری طراحی شده یکی از دلایل این ویژگی دارا بودن وزن بسیار پایین می باشد. علاوه بر این ویژگی این تخت با ظاهری زیبا و منحصربه فرد طراحی شده است. طراحی این محصول به گونه ای است که که می توان به صورت دو نفره از آن استفاده کرد. این تخت بادی برای بیماران بسیار مناسب می باشد و استفاده از آن برای بیمارت عضلانی پیشنهاد می شود ، چرا رویه این تخت به صورت مواج و موازی طراحی شده است.

مشخصات فیزیکی 

در قسمت قبل گفته شده که می توان از این تخت بادی به صورت دو نفره استفاده کرد چرا که دارای ابعاد بسیار مناسبی است و مقاومت بسیار بالایی نیز دارد. طول این تخت دو نفره  203 سانتی متر ، عرض تخت 152 سانتی متر و ارتفاع تخت 40 سانتی متر می باشد و با توجه به همین ابعاد دارای تحمل وزنی برابر 273 کیلوگرم می باشد که نشان از مقاومت بسیار بالای این تخت بادی دارد . جنس بخش های مختلف این محصول نیز قابل توجه بوده و جنس رویه از پی وی سی چند لایه مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی سه لایه و جنس کف آن از پی وی سی چهار لایه می باشد که در وع خود کم نظیر و حتی بی نظیر می باشد. 

جمع بندی

این روزه خرید تخت های بادی رشد بسیاری داشته چرا که راحتی خاصی به همراه دارد به همین دلیل انتخاب این محصول امری مهم و قابل تعمل می باشد که تخت دو نفره ارتفاع 40 یکی از بهترین نتخاب ها از هر نظر می باشد. همراه داشتن برچسب تعمیرات ، دارا بودن سطح مواج ، دارا بودن ضمانت کالا و دارا بودن ساک حمل برای جابجاییی آسان تر به خصوص در زمان سفر از سایر ویزگی های تخت دو نفره ارتفاع 40 است که هر خیرداری را مجذوب خود خواهد کرد.

نوع
مسافرتی، خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC چند لایه مخملی
جنس بخش کناری
PVC سه لایه
جنس کف
PVC چهار لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
به همراه برچسب تعمیرات
دارای سطح موج دار موازی
دارای بالش بادی سرخود
بدنه طراح دار و رنگی
جنس بدنه از PVC با رویه جیر
ضد تعریق
دارای پمپ باد برقی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...