تخت دو نفره بادی تمام جیر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 137 سانتی متر
  • ارتفاع: 33 سانتی متر
3,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره جیر یا قیمت ارزان در تنها نمایندگی محصولات بادی اینتکس و نمایشگاه تخت خواب بادی دو نفره و تخت بادی 1 نفره

تخت بادی دو نفره جیر محصول 2013  شرکت اینتکس تختی با کیفیت و دوام بالا و همچنین قیمت مناسب ، انتخابی بی نظیر ، مناسب برای استفاده دو نفر ،در رنگ طوسی ، جنس زیر و بدنه تخت خواب بادی از پلاستیک فشرده  پی وی سی می باشد. در کمترین زمان پر و خالی می شود، کمجا و سبک مناسب برای منزل و ویلا و سفرهای گردشگری و کوهپیمایی و کمپینگ است. همراه با کیف حمل و برچسب تعمیرات رایگان ،دارای لبه جهت حفاظ ، رویه و ساختار داخلی مشبک ، با 2 سال گارانتی تعویض پمپ و 48 ساعت مهلت تست و سلامت کالا در نمایندگی محصولات اینتکس عرضه می گردد. ابعاد آن به نسبت سایر تخت ها کمی کوچک تر است که این ویژگی را دارد در فضا هایی که جای کمی دارند به سادگی جای بگیرد. توجه نمایید از پریدن کودکان بر روی تخت بادی جلوگیری کنید که لایه های تخت سست شده و از حالت اولیه خارج می شود . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت خواب بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تخت بادی تمام جیر یکی از مشخصه های بسیار خوبی که دارد ، زیبایی ظاهری آن است که می تواند برای هر فردی مناسب باشد و هر فرد با سلیقه ای این مدل را انتخاب می کند . برای اینکه این تخت بادی رویه ای تماما پارچه ای دارد و با توجه به اینکه پارچه جیر ظاهری زیبا و دوست داشتنی دارد ، در ساخت بسیاری از تخت ها از آن استفاده می شود . گاها تخت خواب های بادی تنها بخش رویه آن ها به صورت جیر است ، ولی تخت بادی دو نفره فوق بدنه کاملا جیر دارد و بدنه های کناری آن نیز از جیر است . این موضوع البته لطافت خاص تری را نیز به تخت بادی خواهد بخشید . رویه جیر می تواند باعث شود که ضخامت تخت بیشتر شود . 

یک وجه تمایز در میان این تخت با سایر تخت های بادی می توان به ارتفاع کوچک محصول اشاره کرد. توجه داشته باشید که تمامی تخت خواب ها از نظر ابعادی استاندارد هستند ، یعنی طول و عرض آن ها استاندارد است تا شما بتوانید به بهترین شکل از تخت بادی استفاده کنید ، ولی تفاوتی که در میان تخت خواب های بادی وجود دارد ، این است که ارتفاع این تخت بادی کم است ، در مشخصات این محصول آورده شده است که ارتفاع آن 33 سانتی متر بوده و اگر با سایر تخت خواب ها آن را مقایسه کنید ، متوجه خواهید شد که ارتفاع این تخت کمتر است . معمولا تخت خواب های بادی با ارتفاع 56 سانتی متر ساخته می شوند . البته که این ارتفاع از ارتفاع تشک های بادی بیشتر است . 

تخت دو نفره بادی تمام جیر از سری تخت خواب های زیبا و با دوام برند اینتکس می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است . این تخت بادی با توجه به ساختار آرگونومیکی که دارد بهترین حالت را برای قرارگیری بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تخت بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تخت دو نفره بادی تمام جیر همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :


طراحی این تخت خواب بادی به گونه ای که مهندسی شده است که با توجه به آناتومی بدن انسان بهترین حالت را برای بدن فراهم بیاورد تا به هنگام استفاده از این محصول احساس کمر درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . در همین راستا رویه این تخت خواب بادی به صورت مواج تعبیه شده است که یکی از خصوصیت های مهم این طراحی جلوگیری از تعریق بدن به دلیل گردش هوای ایده آل به شمار می آید . همچنین در بخش بالایی این تخت خواب بادی یک عدد پمپ باد سرخود نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی آب خوردن می توانید با زدن یک دکمه در مدت زمان کمتر از 3 الی 4 دقیقه اقدام به باد کردن ویا خالی کردن باد محصول نمایید . به همراه این محصول ضمانت دو ساله پمپ باد و همچنین 48 ساعته تست و تعمییرات وجود دارد . لازم به ذکر است که به همراه این محصول یک عدد ساک حمل نیز ارسال می شود که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی تخت خواب بادی نمایید .


جنس بدنه :


در جهت بالا بردن راحتی فرد مصرف کننده از تخت خواب بادی و همچنین افزایش استحکام این محصول در تمامی بخش های آن از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در ساخت محصولات بادی می باشدو دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده ال نیز است . همچنین برای بالا بردن قابلیت تحمل وزن این محصول در بخش کف آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است .


ابعاد ، وزن و تحمل وزن :


ابعاد تخت دو نفره بادی تمام جیر به مشخصات ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 137 سانتی متر و ارتفاع : 33 سانتی متر ) می باشد که از فضای ایده آلی برای قرار گیری دو نفر برخوردار است . همچنین وزن این محصول 7.3 کیلو گرم می باشد که با توجه به ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد . از سری قابلیت های ویژه ای که در هنگام خرید محصولات بادی باید به آن توجه نمایید قابلیت تحمل وزن می باشد که در جهت برآورده کردن نیاز های شما نقش بسزایی خواهد داشت . قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 275 کیلو گرم می باشد که بسیار ایده آل است و نشان از کیفیت ساخت بالای این تخت خواب بادی دو نفره دارد 

جمع بندی 

این تخت خواب بادی دارای رویه ای مواج می باشد که به گردش مطلوب هوا در میان بدن انسان و سطح تشک کمک کرده و مانع از تعریق بدن می شود . همچنین رویه این تخت بادی از جنس پی وی سی تمام جیر می باشد که برای شما تداعی کننده تخت خواب های سنتی است و از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است . تخت دو نفره بادی تمام جیر با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در وتاه ترین زمان ممکن درب منزل ویا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
تحمل وزن
220 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ارتفاع متوسط با ساختار ساده
دارای سطح مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...