تخت دو نفره ضد تعریق مدل SoundAsleep

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 147 سانتی متر
  • ارتفاع: 48 سانتی متر
3,890,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت دو نفره ضد تعریق مدل SoundAsleep یک محصول با کیفیت در فروشگاه اینترنتی تخت خواب بادی و نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و bestway

تخت بادی دو نفره ضد تعریق مدل SoundAsleep یکی از مناسب ترین تخت خواب های بادی تولید شده برای استفاده دائم در منزل بوده که از کیفیت بدنه قابل قبولی برخوردار است. این کالا ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و به دلیل داشتن رویه مواج و استفاده از روکش جیر برای آن از قابلیت ضد تعریق بودن بهره مند می باشد. این کالا از کیفیت بدنه مناسبی برخوردار بوده و از یک پمپ باد برقی دو کاره به شکل سرخود بهره مند می باشد. این پمپ باد دارای قدرت بسیار مناسبی بوده و از قابلیت مکش باد نیز برخوردار می باشد. محصولی که می تواند برای خواب سنین بزرگسال در اتاق های خواب در میان یکی از بهترین گزینه ها باشد. برای حمل آسوده این محصول نیز یک ساک حمل همراه آن قرار داده شده تا به وسیله آن این تخت به راحتی در هر مکانی جا به جا کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینتکس ایران مراجعه کنید . 

تخت دو نفره ضد تعریق مدل SoundAsleep از سری تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت ساوند اسلیپ می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار گردیده است. این محصول می تواند یک جایگزین بسیار خوب برای تخت خواب های ثابت باشد. فرم کلی این تخت خواب بادی همانند سایر تخت خواب ها به شکل مستطیل بوده و دارای رنگ سورمه ای و طوسی می باشد. سطح این محصول به صورت مواج طراحی شده است که دارای خاصیت ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن به هنگام خواب و استراحت جلو گیری می کند. این تخت بادی به دلیل طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های این شرکت تبدیل شود. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی :

این تشک بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که نسبت به تخت خواب های ثابت، فضای کمتری را درون منزل اشغال می کند و به راحتی می توان از آن ر هر قسمت از منزل استفاده نمود. این تخت خواب بادی دارای ابعادی از جمله طول: 198 سانتی متر، عرض: 147 سانتی متر و ارتفاع: 48 سانتی متر می باشد. تحمل وزن این تخت خواب بادی 273 کیلو گرم بوده و دارای وزن 8.5 کیلو گرم می باشد که نسبت به تخت خواب های ثابت دارای وزن کمتری بوده و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. از این محصول می توان درون منزل، اتاق خواب، اتاق نشیمن، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد.

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی : 

از مهمترین نکاتی که هنگام خرید تخت خواب بادی می توان به ان اشاره نمود، جنس و کیفیت بدنه ان محصول می باشد. تخت خواب های بادی به دلیل این که به طور مستقیم با پوست اناسن در تماس هستند باید دارای مرغوب ترین مواد اولیه باشند تا دارای خاصیت ضد حساسیت بوده و هیچ گونه آسیبی به پوست انسان وارد نکند. این تخت خواب بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل با رویه مخملی بوده که این رویه دارای خاصیت ضد تعریق بوده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم بوده و قسمت کف تخت نیز از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت خوبی در برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب می باشد. این تخت خواب بادی می تواند یک وسیله بسیار مناسب برای استراحت افراد سالمند و بیمار باشد که با توجه به ارتفاع استانداردی که دارد طریقه استفاده از ان بسیار راحت می باشد.

نحوه راه اندازی :


برای راه اندازی این تشک بادی تنها به یک پمپ بادی نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی خود این تشک قرار داده شده است و به وسیله آن شما می توانید تشک را باد زده و دیگر نیازی به هزینه کردن برای تهیه پمپ ندارید. ابتدا تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی پهن می کنید. سپس پمپ را به برق متصل نموده و آن را روشن می نمایید. منتظر می مانید تا تشک به اندازه کافی باد شود. پس از این که تشک باید باد شد و شکل کلی خود را گرفت، پمپ را خاموش کرده و آ را از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.



مراقبت و نگهداری :


  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تشک بادی جلو گیری کنید.
  • بیش از اندازه به تشک بادی نزنید.
  • تشک بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید. 
  • از پرش و جامپینگ بر روی تشک خودداری نمایید.


نوع
خانگی
طول
198 سانتی متر
عرض
147 سانتی متر
ارتفاع
48 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل طرح چرم
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
دارای رویه ضد تعریق
دارای سطح مواج
مناسب سنین بزرگسال
دارای دریچه باد مجزا برای باد دستی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
SoundAsleep

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...