سوالی که در ابتدای هر خریدی در ذهن افراد جای می گیرد این است که ترامپولین از کجا بخرم ؟ بهترین مرکز خرید ترامپولین در ایران کجاست ؟ در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که با توجه به تحقیق های صورت گرفته و با توجه به سابقه بلند بالایی که در زمینه عرضه و تولید ترامپولین صورت گرفته است ، اولین و معتبر ترین نمایندگی فروش ترامپولین در ایران فروشگاه اینتکس تهران می باشد که دارای وب سایتی به قدمت پانزده سال است و این امر نشان از اولین بودن آن دارد . علاوه بر آن این فروشگاه به عنوان نمایندگی مرکزی برخی برند های تولید کننده ترامپولین در ایران می باشد که از این رو تنوع بسیار گسترده ای را برای خریداران پدیدار می آورد . با نگاهی جزعی به وب سایت اینتکس تهران به خوبی میتوانید مشاهده کنید که تنوع گسترده را برای شما فراهم آورده است تا با دستی باز بتوانید خریدی را انجام دهید که کاملا مطابق با نیازهای شما باشد . آدرس فروشگاه خرید حضوری ترامپولین :

تهران – فلکه صادقیه – ابتدای خیابان جلال آل احمد – پلاک 188 – واحد 1

شعبه شما : رویان ، روبروی پمپ بنزین رویان ، فروشگاه اینتکس

توصیه می شود به دلیل متغیر بودن مکان استقرار فروشگاه در سال های آتی قبل از مراجعه حضوری به فروشگاه با تلفن های این مرکز تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید . تلفن های تماس فروشگاه ترامپولین اینتکس تهران در بخش انتهایی و ابتدایی همین وب سایت قابل مشاهده است .

خرید ترامپولین از فروشگاه اینتکس تهران دارای مزیت های بسیاری می باشد که در ادامه نگاهی به این مزایا خواهیم داشت . باید گفت که تنوع ترامپولین های خانگی و قابل استفاده در فضای باز می تواند امری مهم باشد تا شما با توجه به فضایی که در اختیار دارید اقدام به خرید متناسب نمایید . این تنوع در فروشگاه اینتکس تهران به خوبی به چشم می خورد و می توانید انواع ترامپولین های خانگی ایرانی و خارجی را از برترین برندهای تولید کننده مشاهده ، بررسی و در صورت نیاز اقدام به خرید کنید . ترامپولین ها به دلیل ماهیت استفاده ای که دارند در استعکاک بالا با بدنه انسان هستند و وزن کلی افراد مصرف کننده را باید به خوبی تحکل نمایند به همین خاطر باید از متریال های درجه یک در بدنه آنها استفاده شود زیرا عدم استفاده از مواد مرغوب در ساخت بدنه می تواند آسیب های جبران ناپذیری به بدن انسان وارد کند . همچنین نمونه های خارجی این محصولات به صورت کاملا وارداتی می باشند که با توجه به نوسانات ارز و همچنین واسطه هایی که وجود دارد تا محصول به دست شما برسد ، قیمت ها متفاوت است ؛ فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی اصلی فروش ترامپولین با حذف واسطه ها به خوبی توانسته است ارزان ترین قیمت را با توجه به کیفیت فوق العاده و اصلی محصولات در اختیار شما قرار دهد که در همین راستا برای محصولات خود نیز ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش را قرار داده است که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . باید گفت که این تنوع گسترده به همراه قیمت هایی ارزان با کیفیت فوق العاده جز با سابقه بلند بالایی که این فروشگاه دارد امکان پذیر نبوده است . حال با نگاه دقیقی که به فروشگاه ترامپولین اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش ترامپولین داشتیم باید به برخی سوالات دیگر جواب بدهیم پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

اگر در خانه ورزش ها می کنید و یا در باشگاه های ورزشی به صورت انفرادی اقدام به ورزش هایی برای کاهش وزن می کنید که دارای تحرک بالا است بدون شک به شما پیشنهاد شده است که برای یک بار هم که شده استفاده از ترامپولین های خانگی را تجربه نمایید زیرا هر کسی که از این محصولات در ورزش های خود استفاده کرده است بدون شک نتایج آن را دیده است و در تکاپو است تا آن را به افراد بیشتری معرفی نماید . باید گفت که بدون شک ترامپولین ها امروزه رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته اند و دارای ابعاد متنوعی شده اند که مدل های کوچک آن را می توانید در محیط های خانگی و یا باشگاه ها مورد استفاده قرار دهید . این محصولات امروزه در کشور نیز به خوبی قابل دسترس است اما تنوع آن ها در برخی محیط ها پایین است و علاوه بر آن در خرید ترامپولین نکته ای مهم این است که به خوبی کیفیت بدنه مورد بررسی قرار بگیرد زیرا ترامپولین ها در تماس مستقیم با افراد در وزن های مختلف هستند . یکی از فاکتورهای مهم که در هنگام خرید باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید ، انتخاب فروشگاه معتبر جهت تهیه و استفاده از ترامپولین می باشد . این محصولات به دلیل تحرک بالایی که بر روی آن ها صورت می گیرد باید دارای کیفیت بدنه فوق العاده باشند تا به خوبی وزن افراد را تحمل کنند به همین خاطر اولین فاکتور را می توانید جنس بدنه مرغوب در نظر داشته باشید .

انواع ترامپولین : ترامپولین ها بسته به ماهیت استفاده ای که برای آن ها در نظر گرفته شده است دارای تنوع بالایی می باشند که در ادامه با برخی از آن ها آشنا خواهیم شد .

ترامپولین بزرگ فضای باز : ترامپولین هایی که در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند عموما دارای ابعاد بزرگ می باشند و در اطراف آن ها محافظ های توری دار نصب شده است . این محصولات به صورت چند نفره قابل استفاده هستند و فضای زیادی را اشغال می کنند به همین خاطر قابلیت استفاده در محیط های خانگی را ندارد و عموما در باغ ها و ویلاها و یا حیات خانه های بزرگ استفاده می شوند . ترامپولین های بزرگ دارای ساختار های منحصربفرد خود می باشند که دارای ماهیت تفریحی هستند و در بسیاری از شهر بازی ها می توانید آن ها را مشاهده نمایید . به طبع قیمت آن ها به نسبت تمامی مدل های ترامپولین بیشتر می باشد و دارای طرفداران خاص خود هستند . جا به جایی آن ها کمی دشوار می باشد و در حالت جمع شده نیز فضای زیادی را اشغال می کنند که به صورت دستی قابل جا به جایی نیستند و برای حمل آن ها باید از ماشین های سواری و یا باری استفاده کنید .

ترامپولین خانگی : ترامپولین های خانگی را می توان محبوب ترین و پر فروش ترین مدل ترامپولین در نظر داشت . این محصولات دارای استفاده های گوناگون می باشند که اغلب توسط خانم ها و یا مرد هایی که دارای تحرک زیاد در طول روز نمی باشند مورد استفاده قرار می گیرد . این نوع ترامپولین ها دارای قیمت های مقرون به صرفه می باشند و یکی از مزیت های گسترده آن ها را می توان ابعاد کوچک در نظر گرفت . به گونه ای که این نوع تراپولین در حالت باز شده نیز به صورت تقریبی دارای قطری بالغ بر یک متری یا یک متر و بیست سانتی متر می باشد و برای استفاده های درون خانگی بسیار مناسب است . باید گفت که این محصولات در به صورت جمع شونده ساخته می شوند و در حالت جمع شده دارای ابعد بسیار کم حجم تر هستند و با توجه به وزن کمی که برای آن ها در نظر گرفته شده است به راحتی و به صورت دستی قابل جا به جایی می باشند . باید گفت که برای نگهداری این محصولات پس از استفاده می توانید آن ها را درون ساک مخصوص قرار داده و به درون کمد بگذارید و در صورت نیاز به استفاده در مدت زمان بسیار کوتاه قابل راه اندازی و استفاده هستند .

ترامپولین باشگاهی : امروزه استفاده از ترامپولین های کوچک در باشگاه های ورزشی به ویژه برای بانوان به یکی از رکن های اساسی تبدیل شده است و با توجه به جوابگیری که در برخی از اندام ها داشته ، با استقبال گسترده مواجه شده است . باید گفت که ترامپولین های ورزشی در دو نوع ترامپولین دسته دار ورزشی و ترامپولین های بدون دسته ورزشی تقسیم می شوند . به گونه ای که در برخی مدل ها در بخش جلویی آن ها دسته وجود دارد که از پایین به بدنه ترامپولین متصل می شوند و در حفظ تعادل شخص بسیار تاثیرگذار هستند . این محصولات می توانند تحرک بسیار بالایی را برای بدن های آماده ورزش به وجود بیاورند و در جهت چربی سوزی به دلیل تحرک فوق العاده بالا بسیار تاثیرگذار هستند .

شایان ذکر است که تمامی مدل های ترامپولین با کیفیت فوق العاده و قیمت ارزان در فروشگاه ترامپولین اینتکس تهران وجود دارد که اطلاعات دقیق هر مدل را می توانید در صفحه آن مشاهده کرده و یا برای مشاهده حضوری مدل ها به دفتر فروش حضوری مراجعه نمایید . برای مشاهده جدید ترین مدل ها در همین وب سایت به دسته بندی ترامپولین مراجعه کرده و جدید ترین کارها را نظاره گر باشید . در صورت بروز هر گونه سوال و یا ابهام می توانید با مشاورین ما در دفتر نمایندگی تماس گرفته و از مشاوره تخصصی رایگان برخوردار شوید .