محصولات بادی همانطور که می دانید در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر می باشند و این آسیب پذیری به طبع مخصوص محصولات بادی نمی باشد و اغلب محصولاتی که در محیط های خانگی مورد استفاده قرار می گیرند در برابر حرارت و اجسام تیز بی دفاع می باشند و در این خصوص باید مراقبت های لازم در هنگام استفاده از محصولات بادی صورت بگیرد تا حوادث در محیط های خانگی اتفاق نیوفتد . کاناپه های بادی نیز همانند سایر محصولات بادی و محصولات مورد استفاده در محیط های خانگی از این قاعده مستثنی نیستند و در هنگام استفاده از آن ها باید مراقبت های ویژه ای را تدارک ببنید که در ادامه به بخشی از این مراقبت ها اشاره ای جزعی می کنیم اما به طور مفصل می خواهیم به روش درست تعمیر کاناپه بادی تخت شو اینتکس اشاره داشته باشیم و مراحل تعمیر را به طور کلی بررسی نماییم پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

همانطور که در بخش بالایی در رابطه با روش صحیح استفاده و مراقبت از کاناپه های بادی گفته شد این محصولات باید در محیط های خانگی و بر روی سطحی صاف و بدون شیب استفاده شوند ، البته استفاده از این محصولات در محیط های بیرون از خانه همانند حیات باغ و ویلا و همچنین مسافرت ها نیز به صورت متداول صورت می گیرد و مشکل ساز نیز نمی باشد اما باید توجه داشته باشید که در محیطی صاف و عاری از اجسام تیز و برنده باشند . این محصولات باید در حد استاندارد باد شوند ، کم یا زیاد باد کردن این محصولات باعث می شود که در هنگام استفاده فشار زیادی به بدنه آن ها وارد شود و این امر در جهت کاهش طول عمر این محصولات نقش بسزایی دارد . همچنین در جهت بهبود عملکرد و افزایش طول عمر کاناپه های بادی باید توجه داشته باشید که از جامپنیگ بر روی آن ها و همچنین استفاده بیش از حد قابلیت تحمل وزنی که بر روی پکیج بسته بندی محصول ذکر شده است خودداری کنید تا بهترین عملکرد را از کاناپه بادی تخت شو خود شاهد باشید این قابلیت تحمل وزن برای کاناپه های بادی یک نفره بالغ بر صد و چهل کیلو گرم و برای کاناپه های بادی دو نفره دویست و بیست الی دویست و پنجاه کیلو گرم می باشد .

حال اگر با توجه به یکی از دلایل ذکر شده در بخش های بالایی و یا هر دلیل دیگری ، کاناپه بادی شما دچار مشکل در بخش بدنه اعم از سوراخ شدگی و پارگی شد باید از پکیج های تعمیرات مخصوص محصولات بادی استفاده نمایید . آسیب دیدگی کاناپه های بادی دارای دو نوع سوراخ شدگی جزعی و سوراخ شدگی در سطح بزرگ تر یا به عبارتی پارگی در بخش های مختلف بدنه و یا بر روی درز های محصول می باشد . اگر سوراخ به وجود آمده بر روی محصول به صورت جزعی و به دلیل برخورد اجسام تیز باشد به راحتی می توانید از پکیج تعمیرات مخصوص محصولات بادی استفاده نمایید ، در این صورت باید توجه داشته باشید که پکیج تعمیراتی که خریداری می کنید ساخته شده برند های اینتکس و بست وی باشد و تا حد امکان از خرید برچسب تعمیرات برند های دیگر خودداری نمایید . شما عزیزان می توانید بهترین پکیج برچسب تعمیرات اینتکس و بست وی را همین حالا از طریق نمایندگی رسمی اینتکس تهران سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری با مراجعه به شعب دفتر نمایندگی اینتکس تهران در استان تهران و مازندران دریافت کنید .

پس از تهیه برچسب تعمیرات باید ابتدا محل خروج باد یا همن محل آسیب دیدگی را به دقت پیدا کنید . اگر محصول شما در مدت زمان تقریبی طولانی یعنی حدود 24 ساعت اقدام به تخلیه باد و یا به صورت دقیق تر بخواهیم بگوییم کم باد شدن می کند ، بهتر است باد کاناپه را کم کنید و با استفاده از کف و یا قرار دادن محصول درون آب با همان روش های قدیمی اقدام به پیدا کردن محل خروج باد کنید . بعد از پیدا کردن محل آسیب دیدگی ، باد کاناپه را به صورت کامل خالی کنید و قسمتی از محصول که سوراخ شده است را بر روی سطحی صاف قرار دهید و کمی از چسبی که درون پکیج تعمیرات قرار دارد را بر روی آن بریزید . این چسب همان قابلیت کشسانی را به بدنه محصول باز می گرداند و باید پس از گذشت چند ثانیه ، لیبل موجود در پکیج را بر روی آن بچسابنید . نکته ای که به صورت تجربی به آن دست پیدا کرده ایم و بهتر از شما نیز به آن عمل کنید این است که لیبل را به صورت گرد ببرید و سپس برای پوشاندن محل مورد نظر از آن استفاده کنید ، از بریدن لیبل به صورت مستطیل یا مربع یا به عبارتی گوشه دار خودداری کنید تا بهترین عملکرد را پس از تعمیر از محصول خود شاهد باشید . پس از انجام اعمال بالا و گذشت مدت زمان چند دقیقه باید جسمی سنگین با وزن تقریبی چهار الی پنج کیلو گرم بر روی محل تعمیر شده قرار دهید و در این حین توجه داشته باشید که کل محصول بر روی سطحی صاف قرار بگیرد . پس از گذشت مدت زمان چند ساعت ، کاناپه بادی شما قابل استفاده مجدد می باشد و باید توجه داشته باشید که قبل از استفاده کمی کف درست کنید و بر روی بخش تعمیر شده قرار دهید تا از عدم درز کردن باد به بیرون مطمئن شوید . اگر حباب هایی را مشاهده کردید یعنی محل سوراخ شده به خوبی پوشانده و تعمیر نشده است و در صورت استفاده دوباره کاناپه بادی شما ، در مدت زمان های یک روزه کم باد می شود و بهتر است مراحل بالا را با دقت بیشتر و به صورت دقیق تر انجام دهید .


اما این نوع تعمیر کاناپه بادی برای سوراخ های کوچک بود و اگر به هر دلیلی محصول شما دچار سوراخ های بزرگ تر است و یا به دلیل قرار گرفتن و برخورد به اجسام داغ به گونه ای شده است که باد را به بیرون درز می دهد و وقت کافی را برای تعمیرات محصولات بادی ندارید می توانید این امر را به کارشناسان ما در نمایندگی اینتکس تهران بسپارید . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان برترین نمایندگی محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران به بهره مندی از کارشناسان با تجربه و همچنین سابقه بلند بالای پانزده ساله ای که دارد اقدام به ارائه خدمات پس از فروش از جمله تعمیرات محصولات بادی برای مصرف کنندگان کرده است که می تواند خبری خوش برای همگان به شمار بیاید . برای استفاده از این خدمات می توانید با تلفن های موجود در بخش های ابتدایی و انتهایی وب سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید ، همچنین امکان مراجعه حضوری به دفتر نمایندگی استان تهران وجود دارد البته باید توجه داشته باشید که مراجعه به صورت حضوری با هماهنگی قبلی امکان پذیر است . در پایان امیدواریم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم تا به خوبی از پس تعمیر کاناپه بادی خود بر آمده باشید .