جاروی اسکیمر جکوزی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس: پلاستیکی
  • سایر ویژگی ها: دارای توری برای زباله های شناور دارای فرچه کف دارای فرچه گوشه های جکوزی
1,335,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جاروی اسکیمر جکوزی یکی از ملزومات و وسایل تکمیلی جهت پاکسازی و تمیز کردن انواع جکوزی بادی می باشد که می توانید ان را از سایت نمایندگی اینتکس

جاروی اسکیمر جکوزی یکی از محصولات مفید و مکمل می باشد که مناسب برای افرادی است مه جکوزی بادی در منزل دارند. این محصولات برای تمیز کردن جکوزی بادی شما استفاده می شود و در واقع یکی از ملزومات ان به حساب می اید. این محصول در حالت کلی از سه قسمت مختلف تشکیل شده است. قسمت اول و در واقع بزرگترین بخش ان دارای یک توری بوده تا با استفاده از ان بتوانید کثیفی های موجود بر روی سطح اب را جمع اوری کنید. دومین بخش ان یک عدد فرچه بوده که برای تمیز کردن کف و دیواره های جکوزی شما مورد استفاده قرار می گیرد. بخش اخر ان نیز یک فرچه دیگر با دستگیره بوده که مورد استفاده برای گوشه های بدنه جکوزی می باشد که با استفاده از هر سه مورد می توانید به صورت کامل جکوزی را تمیز و پاکسازی کنید. پیشنهاد می کنیم اگر در منزل یا مکان دیگری جکوزی بادی دارید این محصول منحصر به فرد را هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید .

جنس
پلاستیکی
سایر ویژگی ها
دارای توری برای زباله های شناور
دارای فرچه کف
دارای فرچه گوشه های جکوزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...