جکوزی بادی اینتکس دو نفره

کد intex 78001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
46%
65,300,000
35,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی جبابساز اینتکس دو نفره یکی دیگر از باکیفیت ترین نمونه های جکوزی بادی اورجینال بوده که با رعایت استاندارد های موجود در کارخانه اینتکس جهت استفاده دو نفر بزرگسال به طور همزمان طراحی و تولید شده است. این جکوزی بادی ساختاری گرد داشته که در بخش داخلی آن بر روی دیواره آن شیارهایی تعبیه شده تا در زمان نشستن در بخش داخلی محصول و با تکیه به دیواره های آن احساس راحتی داشته باشید. جنس بدنه این جکوزی بادی از بهترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی با برزنتی یک لایه تولید شده که طول عمر بالایی داشته و شما می توانید از کیفیت آن آسوده خاطر بوده و برای مدت طولانی به صورت موقت و یا حتی دائم از آن استفاده کنید. وجه تمایز این جکوزی بادی در مقایسه با نمونه های مشابه این محصول در بازار بدون شک مربوط به کنترلر دیجیتالی بوده که برای این محصول طراحی شده تا شما بتوانید به راحتی دماهای آب داخل مخزن محصول ، شدت جریان داخلی و سایر موارد را از این طریق مطابق با نیاز و خواسته خود کنترل نمایید. این محصول از سیستم راه اندازی ساده و سریع برخوردار بوده و از سوی دیگر در زمان کوتاهی جمع اوری قابلیت جمع اوری داشته که این موارد از نکات مثبت آن به شمار می رود. برای راحتی شما در استفاده و نگهداری از این محصول در داخل بسته بندی این جکوزی بادی یک DVD آموزشی قرار داده شده است. برای خرید جکوزی بادی می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا بتوانید این محصول استاندارد و مقاوم را با مناسب ترین قیمت در سراسر ایران دریافت نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب916 ليتر
قطر196 سانتي متر
ارتفاع71 سانتي متر
وزن41.25 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد 2 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 954 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي 

 

جکوزی بادی حبابساز اینتکس دو نفره
جکوزی بادی اینتکس دو نفره یکی دیگر از جدیدترین انواع تولیدات کارخانه اینتکس برای استفاده خانواده در منازل و یا ویلا و... به شمار رفته که طراحی بدنه ای استاندارد و کیفیت بسیار بالایی دارد. این محصول در زمانی کوتاه و به راحتی راه اندازی شده و طول عمر بالایی داشته که مربوط به جنس بدنه مقاوم آن می باشد. از سوی دیگر قیمت مناسب و ساختار کاربردی آن موجب شده تا این جکوزی بادی در زمانی کوتاه به یک محصول پرفروش در میان این گروه محصولات بادی و تفریحی تبدیل شود. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به متعرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. شما نیز اگر قصد خرید جکوزی بادی دارید می توانید با ما همراه شوید.
طراحی ظاهری و شیک جکوزی بادی
یکی از مهم ترین پارامتر ها در زمان انتخاب و خرید جکوزی بادی بدون شک مربوط به بخش ظاهری آن بوده که میزان راحتی شما در زمان استفاده را تعیین کرده و همچنین در صورت استاندارد بودن می تواند در زمینه طول عمر بالای محصول نیز نقشی موثر داشته باشد. توجه داشته باشید جکوزی های بادی دقیقا از جنس بدنه استخر های پیش ساخته تولید شده اما کارایی بالایی داشته به طوری که فرد برای امور پزشکی نظیر درد مفاصل و کمر می تواند از آن ها استفاده کنند. در همین راستا بیان می کنیم که جکوزی بادی اینتکس دو نفره یک محصول گرد به شمار رفته که بدنه خارجی آن طوسی رنگ بوده اما داخل بدنه آن کاملا سفید و ساده در نظر گرفته شده است. ساختار دیوار های داخلی این محصول کاملا مواج با خطوط موازی بوده تا در زمان نشستن در داخل مخزن محصول و استفاده از جکوزی احساس نرمی و اسایش داشته باشید. بر روی بدنه این محصول دو عدد دریچه تعبیه شده که به منظور ورود و خروج آب مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول مجهز به یک کنترلر دیجیتال بوده که به بدنه اصلی آن متصل بوده ، کاربرد این بخش به این صورت بوده که شما می توانید دمای آب داخلی مخزن جکوزی را به میزان 40 درجه سانتی گراد بالا بوده و همچنین حباب سازی داشته که از طریق این کنترلر دیجیتال فعال می شود. بر روی بدنه این محصول نیز یک عدد دریچه باد اختصاصی تعبیه شده تا از این طریق و با استفاده از یک عدد پمپ باد برقی مخصوص اینتکس بتوانید این محصول را برای استفاده مهیا سازید.
طول عمر بالای جکوزی بادی
افراد در زمان خرید جکوزی بادی به دنبال محصولی بوده تا بتوانند به راحتی آن را جایگزین جکوزی های موجود در استخر کرده و در فضای داخلی منزل به راحتی بتوانند در سال های طولانی از ان استفاده کنند. به همین دلیل بوده که کیفیت جنس بدنه که ارتباط مستقیم با طول عمر محصول داشته در زمان خرید مورد توجه قرار می گیرد. با در نظر گرفتن این موارد بوده که کارخانه اینتکس در پروسه طراحی و تولید جکوزی بادی اینتکس دو نفره برای جنس بدنه آن از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی و برزنت لایه استفاده کرده است. این نوع جنس بدنه باداوم بوده و تحت تاثیر شرایطی نظیر قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید واقع نشده به طوری که می توانید از این جکوزی بادی در فضاهای باز نیز استفاده کنید.
ابعاد و ظرفیت داخلی جکوزی بادی
جکوزی بادی اینتکس دو نفره یک محصول گرد بوده که قطر ان برابر با 196 سانتی متر در نظر گرفته شده تا دو نفر بزرگسال بتوانند به راحتی در بخش داخلی آن بنشینند. ارتفاع بدنه این محصول نیز از بخش کف تا بالاترین سطح لبه آن 71 سانتی متر در نظر گرفته شده است. این میزان ابعاد  بدنه گنجایش 916 لیتر آب را داشته و نسبتا مناسب به شمار می رود. وزن بدنه این محصول نیز 41 کیلوگرم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال می کند. به همین دلیل بوده که به راحتی می توانید این محصول را جا به جا نمایید.
خرید جکوزی بادی
اگر شما نیز قصد خرید جکوزی بادی اینتکس دو نفره را دارید می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرده تا این محصول اورجینال را با مناسب ترین قیمت و کیفیت دریافت کنید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...