سایبان بزرگ جکوزی بادی بست وی

bestway 60305

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سایبان بزرگ جکوزی بادی بست وی یکی از سایبان های چند کاره این شرکت می باشد که با خرید آن در واقع می توانید با یک تیر چند نشان بزنید . این محصول دارای چهار درب توری با روکش پارچه ای می باشد که قابلیت باز شدن را دارند و با توجه به زاویه تابش نور آفتاب می توانید درب هر کدام از قسمت ها را باز و بسته نمایید . تمامی این درب ها علاوه بر روکش پارچه ای دارای پارچه های توری می باشند که می تواند از ورود حشرات به محیط داخلی سایبان نیز جلوگیری به عمل آورد و محصول به صورت چهار فصل قابل استفاده می باشد . بدنه این سایبان بزرگ ساخته شده از پارچه مقاوم در برابر اشعه یو وی آفتاب می باشد که باعث جلوگیری از آفتاب سوختگی و بیماری های پوستی می شود . علت چند کاره بودن این سایبان به این خاطر می باشد که علاوه بر جکوزی های بادی می توانید از آن به عنوان سایبان استخرهای پیش ساخته تا قطر 3.66 استفاده کنید و لذت ببرید . وزن این محصول 38 کیلو گرم می باشد و به همراه خود درون بسته بندی دارای یک ساک حمل دسته دار است که چادر به همراه لوازم جانبی درون آن قرار می گیرند و قابل جا به جایی می باشند . گفتنی است که در بخش داخلی این سایبان چهار عدد جیب داخلی بزرگ قرار گرفته است که برای نگهداری لوازم شخصی می توانید از آن استفاده کنید . خرید سایبان جکوزی بادی بست وی را می توانید از فروشگاه اینتکس تهران با ارزان ترین قیمت انجام دهید .

  • طول : 183 سانتی متر
  • عرض : 94  سانتی متر
  • ارتفاع : 109 سانتی متر
  • وزن : 38 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پارچه مقاوم در برابر اشعه UV
  • دارای توری های تهویه هوا در بدنه
  • دارای ساک حمل دسته دار
  • چهار عدد درب توری با روکش پارچه ای
  • دارای چهار جیب بزرگ برای نگهداری لوازم شخصی
  • مناسب به عنوان سایبان برای استفاده در باغ و ویلا
  • مناسب به عنوان سایبان برای استخرهایی تا قطر 3.66
  • کد محصول : bestway 60305

سایبان بزرگ جکوزی بادی بست وی یکی از کاربردی ترین سایبان های تولیدی تا به این جای کار می باشد که علاوه بر جکوزی های پیش ساخته قابلیت استفاده برای استخرهای پیش ساخته را نیز دارد . به این ترتیب که علاوه بر استفاده به عنوان سایبان برای تمامی مدل های جکوزی بادی می توانید از آن به عنوان سایبان برای استخرهای پیش ساخته گرد تا قطر 3.66 استفاده کنید . در ساخت بدنه این سایبان از بهترین متریال استفاده شده است که کیفیت ساخت را به خوبی افزایش داده است و باعث شده تا در انواع شرایط جوی نیز بتوانید با خیالی راحت از آن استفاده کنید . بدنه این محصول از پارچه ای تهیه شده است که مقاوم در برابر اشعه یو وی می باشد و به این خاطر آفتاب شدید نیز نمی تواند هیچ گونه صدمه ای به بدن شما در تابستان ها نیز وارد کند که بسیار حائز اهمیت است .

خرید سایبان جکوزی بادی که قابلیت استفاده برای تمامی جکوزی های پیش ساخته را داشته باشد در واقع می توانید بهترین انتخاب برای شما برای استفاده در فضای باز باشد ، زیرا پارچه ضد اشعه UV و همچنین ابعاد بزرگ آن باعث می شود تا با خرید این محصول در واقع با یک تیر چند نشان بزنید و بتوانید برای محصولات مختلف از آن استفاده کنید .  طراحی این سایبان به صورت گنبدی شکل می باشد که در هر چهار طرف آن از درب های بزرگ توری استفاده شده است ، این درب ها دارای توری هایی می باشد که به صورت زیپ دار تعبیه شده است و باعث شده تا بتوانید به دلخواه خود از حالت های مختلف آن بهره ببرید ، دقیقا همانند درب های چادرهای مسافرتی بزرگ . توری های این سایبان بزرگ با دوخت های الماسی به سایبان متصل شده اند و در واقع پاره شدن و یا آسیب دیدگی در آن ها بی معناست . 

یکی از مزیت های بزرگ این سایبان را می توان وجود جیب های داخلی در بخش درونی بدنه دانست . جایی که می توانید از جیب ها برای نگهداری لوازم شخصی خود استفاده کنید و در واقع با دارا بودن چهار جیب بزرگ داخلی می تواند وسایل شخصی آب تنی هر نفر را به صورت جداگانه در محفظه ای نگهداری کند و بهداشت فردی به خوبی حفظ می شود . این سایبان بزرگ علاوه بر استفاده برای جکوزی ها و استخر های پیش ساخته قابل استفاده به عنوان سایبان بزرگ در مسافرت ها ، کمپینگ ها ، باغ و ویلای شخصی می باشد و می توانید از آن برای برگزاری کمپینگ های خود با تعداد نفرات بالا استفاده کنید و در واقع با محصولی همه کاره رو به رو هستید . برای جا به جایی هر چه راحت تر این سایبان به همراه آن و درون بسته بندی یک عدد ساک حمل دسته دار وجود دارد که به صورت استوانه ای طراحی شده است و جا به جایی را برای شما بسیار ساده می کند .

ستون های نگهدارنده این سایبان از جنس استیل ضد زنگ می باشد که کیفیت ، مقاومت و استحکام فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید از آن ها در شرایط مختلف جوی استفاده کنید . این ستون ها درون محفظه های پارچه ای قرار می گیرند و دیواره های بزرگ سایبان را تشکیل می دهند و ارتفاع فوق العاده ای را برای استفاده فراهم می کنند تا برای قد بلند ترین افراد نیز قابل استفاده باشد . این ستون ها کاملا ضد زنگ هستند و پوسیدگی نه در بدنه و نه در ستون  ها معنایی ندارد . برای خرید سایبان بزرگ بست وی با قیمت ارزان و کیفیت فوق العاده می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق فروشگاه اینتکس تهران نهایی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...