جدیدترین مبل بادی اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 120 کیلو گرم
  • طول: 118 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جدیدترین مبل بادی اینتکس نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس با قیمت ارزان و ارسال به تمام نقاط کشور

جدیدترین مبل بادی  2014 با طراحی زیبا و فوق العاده و  ترکیب رنگی  مشکی و زرشکی مناسب برای منازل زیبای شماست تا از راحتی و نرمی و آرامش مبل بادی لذت ببرید و به تماشای فیلم دلخواهتان بنشینید.مبل جدید بادی  همراه با زیرپایی بادی با تناسب رنگی و طرح مشابه مبل بادی به راحتی چند برابر شما می افزاید. روکش مخملی زرشکی رنک مبل بادی جلوه زیبایی به آن داده است ، اما توجه نمایید که نباید آن را بشویید و یا حتی مرطوب کنید زیرا نفوذ آب و رطوبت به درون مبل باعث سستی لایه ها شده و عمر مبل بادی را کوتاه می کند.  جنس بدنه مبل از pvc بادشو ، قابل استفاده در منزل و اتاق نشیمن و همچنین فضاهای خالی اتاق برای مطالعه می باشد . بهترین مبلهای بادی intex و ریلکس را از شرکت تهران اینتکس نمایندگی فروش مبل های بادی در ایران بخواهید . این محصول زیبا را شما می توانید از تنها نمایندگی محصولات بادی در تهران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

مبل بادی اینتکس دارای طرحی بسیار زیبا و جذاب می باشد که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است . این محصول در دو رنگ قرمز و مشکی تولید شده است که بسیار زیبا شکیل می باشد به همین سبب این محصول مورد توجه جوانان و نوجوانان می باشد . این محصول از دو قسمت مجزا مبل و زیر پایی تشکیل شده است . محصول فوق دارای نشیمنگاه گرد می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . رویه این محصول با توجه به مواج بودن کاملا ضد تعریق و طبی می باشد به همین سبب شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید بدونه اینکه بدنتان و یا مبل عرق کند .

مبل بادی اینتکس محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در سال 2017 توسط شرکت معتبر اینتکس تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول با توجه به رنگ زیبایی که دارد مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است . شرکت اینتکس این محصول را در ابعاد بسیار مناسب طراحی کرده است شما می توانید از آن در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به راحتی استفاده نمایید . طراحی این محصول بگونه ای است که مناسب بریا ساتفاده یک نفر می باشد و برای راحتی بیشتر این محصول یک زیرپایی برای آن طراحی شده که باعث راحتی بیشتر این محصول می شود . ریوه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راححت می باشد و همچنین با توجه به طبی و ضد تعریق بودن آن برای شما این شرایط را فراهم می کند که مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . این محصول را می توانید با یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . فروشگاه اینتکس بروی محصولات خود یک مهلت تست 48 ساعته قرار داده تا شما بتوانید یک خرید مطمئن را انجام دهید . بدنه این محصول از جنس pvc سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی این محصول بپردازیم ...

جنس بدنه : 

بدنه این محصول از جنس pvc سه لایه می باشد که همانند بسیاری از مبل های بادی از رویه مخمل ضد تعریق تشکیل شده است . رویه این محصول از جنس مخمل جیر تشکیل شده از الیاف ابریشم می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب شما در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . قسمت انتهایی این محصول از جنس pvc  طرح چرم می باشد که کاملا ضد آب می باشد . جنس بدنه زیرپایی این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد و رویه آن از جنس مخمل جیر می باشد که شما می توانید پاهایتان را بروی آن قرار داده و راحتی بیشتری را تجربه نمایید . 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن : 

این محصول دارای ابعاد معادل ( طول : 118 سانتی متر ، عرض : 100 سانتی متر و ارتفاع : 68 سانتی متر ) می باشد که مناسب برای استفاده نوجوانان از جمله بزرگسالان می باشد . این ابعاد شامل تمامی قسمت های مبل می باشد که بسیار کم جا می باشد و شما می توانید به راحتی از ن در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید بدون اینکه نگران کمبود فضا باشید . ارتفاع نشیمنگاه این محصول از زمین 50 سانتی متر می باشد که بسیار مناسب برای استراحت های روزمره می باشد . این محصول دارای وزن بسیار مناسب می باشد که به شما کمک می کند که به راحتی آن با خود حمل نمایید و در مکان های مختلف از آناستفاده نمایید . این محصول بگونه ای تشکیل شده که دارای تحمل وزن 120 کیلوگرم می باشد که مناسب برای سنین مختلف می باشد . 

مراقبت و نحوه نگهداری : 

این محصول دارای بدنه ای بسیار مقاوم می باشد اما برای افزایش طول عمر این محصول می بایست به نکاتی توجه داشته باشید : از اشیا نوک تیز دور نگهداری نمایید تا صدمه ای به آن وارد نشود ، از پرش و جامپینگ بروی محصول خودداری نمایید و همچنین از باد کردن بیش از حد آن پرهیز کنید تا صدمه ای به آن وارد نشود . 

برای راه اندازی این محصول می بایست یک پمپ باد برقی و یا دستی از نمایندگی اینتکس تهیه نمایید سپس آن را از داخل بسته بندی خارج کرده و بروی یک سطح صاف قرار داده و از دریچه های بادی که بروی محصول تعبیه شده به کمک پمپ باد در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . 

جمع بندی : 

مبل بادی اینتکس محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا و جذاب می باشد مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . این محصول دارای نشیمنگاه سبیار نرم و راحت می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . برای راحتی بیشتر این محصول یک زیرپایی طراحی شده که شما می توانید پاهایتان را بروی محصول قرار دهید . این محصول را می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی درایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 


نوع
خانگی
تحمل وزن
120 کیلو گرم
طول
118 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
68 سانتی متر تا نشیمنگاه
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای زیرپایی بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...