حلقه شنا بادی طرح گل و برگ bestway 36237

bestway 36237

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس احتمالاً به محصولات شرکت اینتکس مرتبط با شنا و ورزش‌های آبی اشاره دارد. اینتکس یک شرکت معتبر تولیدکننده محصولات مرتبط با آب مانند تفریحی، استخرها، تجهیزات شنا، حلقه‌های شنا، و محصولات مشابه است. این حلقه‌های شنا ممکن است در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف باشند و برای کودکان و بزرگترها تولید شوند. برای خرید یا اطلاعات بیشتر در مورد محصولات شنا بادی اینتکس، شما می‌توانید به وبسایت رسمی اینتکس یا فروشگاه‌ های محلی مراجعه کنید و از موجودیت‌ها و جزئیات محصولات آنها باخبر شوید. 

این حلقه بادی برای شنا مناسب بزرگسالان و کودکان میباشد و در هر جایی امکان استفاده را دارد ، شکل و طرح این محصول بسیار زیبا و جذاب است و بسته بندی بسیار کوچک و سبکی دارد در ادامه تصویر بسته بندی آنرا در همین مطلب قرار خواهیم داد ، این کالا توسط یک پمپ دستی باد شده و در کمتر از ۱ دقیقه میتوانید آرا باد و راه اندازی نمایید ، و از آن داخل استخر ، ساحل ، سد ، و آبهای کم عمق استفاده نمایید .برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس و بست وی از فروشگاه اینتکس تهران ، محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و پس از پرداخت مبلغ آن ، کالا را درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...