تشک بادی روی آب حلقه ای طرح اژدها

bestway 36305

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,840,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب حلقه ای طرح اژدها بست وی تشکی بادی با رنگ طلایی و براق است که با توجه به این رنگ بسیار زیبا بوده و می تواند جلوه بسیار دوست داشتنی را داشته باشد . این تشک بادی روی آب برای سنین بالای 10 سال بوده و فروشگاه اینتکس تهران نیز آن را برای استفاده سنین نوجوانان و بزرگسالان مناسب دانسته است . این تشک بادی روی آب از نظر طراحی شبیه به یک اژدهای زیبا می باشد که بست وی علاقه زیادی به تولید تشک های بادی روی آب با طراحی حلقه ای و شبیه به حیوانات دارد . بخش هایی چون سر و گردن اژدها و بخش دم آن صورتی و دیگر جاهای آن طلایی و اکلیلی می باشد که براق بوده و می تواند بازتاب نور را داشته باشد . این تشک بادی روی آب می تواند به خوبی تا 80 کیلوگرم را تحمل کند . وزن تشک بادی روی آب حلقه ای طرح اژدها بست وی 700 گرم است و این یکی از موارد مهم و ویژگی های تشک بادی خواهد بود . این محصولات با توجه به طراحی بادی خود در زمان هایی که خالی می شوند ، حجم بسیار کمی را خواهند داشت . 

  • طول : 115 سانتی متر
  • عرض : 104 سانتی متر
  • تحمل وزن : 80 کیلوگرم
  • وزن : 0.7 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 36305

تشک بادی روی آب حلقه ای طرح اژدها با طراحی زیبایی که دارد یکی از پرفروش ترین تشک های بادی روی آب برند بست وی می باشد که در کاتالوگ 2023 این برند به چشم می خورد . این تشک بادی روی آب به صورت حلقه ای ساخته شده است و مناسب برای استفاده در یک نفره می باشد و کیفیت ساخت بالایی دارد .طراحی زیبا و جذابی که برای بدنه این تشک بادی در نظر گرفته شده است باعث شده تا به یکی از پرفروش ترین مدل های سال تبدیل شود . اگر شما هم قصد خرید تشک بادی روی آب با کیفیت و البته مقرون به صرفه را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از بهترین گزینه ها را برای شما به نقد و بررسی بگذاریم .

این تشک بادی روی آب دارای طراحی اکلیلی شکل در حلقه وسطی خود می باشد که جلوه بسیار جذابی را برای این محصول به همراه داشته است . طراحی ساختاری این تشک بادی به شکل اژدها می باشد که دم آن به صورت تکیه گاه برای شما قرار می گیرد و به راحتی تواند در جهت حفظ تعادل شما گام بردارد . این محصول در بخش های مختلف بدنه خود دارای دریچه های انتقال هوا می باشد که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و با استفاده از آن می توانید تشک بادی را در مدت زمان دو الی سه دقیقه باد کرده و آماده استفاده نمایید . این دریچه ها به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر راه اندازی تشک بادی می توانید در جهت تخلیه سریع باد نیز از آن استفاده کنید .

جنس بدنه این محصول به صورت تمام پی وی سی طرح چرم ساخته شده است که ضخامت لایه ای بالایی دارد و بر این اساس می توانید از آن در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کنید . این نوع متریال ساختاری بدنه به خوبی در برابر فشار ، ضربه و همچنین نور خورشید استانداردسازی شده است و از این رو برای استفاده از تشک بادی روی آب فوق محدودیتی نخواهید داشت و علاوه بر محیط های سرپوشیده می توانید از آن در استخرهای روباز نیز استفاده نمایید . به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمیرات نیز برای شما ارسال می شود که کارایی خود را در تعمیر بخش آسیب دیده محصول در حین استفاده به خوبی به نمایش می گذارد و بدون دانش قبلی می توانید اقدام به تعمیر محصول نمایید .

قابلیت تحمل وزن یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی روی آب باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید تا محصولی را انتخاب کنید که مطابق با نیازهای تان باشد . این تشک بادی روی آب دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 80 کیلو گرم می باشد که از استاندارد تعیین شده برای تشک های بادی روی آب پیروی می کند و افراد سنگین وزن نمی توانند از آن به راحتی استفاده کنند . اما استفاده از متریال سبک و درجه یک در ساختار بدنه این محصول باعث شده تا وزن آن به خوبی کاهش چشم گیری داشته باشد و به 0.7 کیلو گرم برسد که برای جا به جایی آن کار سختی را پیش رو ندارید .

حجم این تشک بادی روی آب با توجه به انعطاف پذیری بالایی که متریال سازنده آن دارد ، در هنگام خالی شدن از باد به خوبی کاهش چشم گیری خواهد داشت و می توانید به راحتی آن را گوشه ای از ساک مسافرت خود قرار داده و به همراه داشته باشید . فروشگاه اینتکس تهران این تشک بادی روی آب بست وی را با ارزان ترین قیمت و کیفیت تضمین شده برای شما فراهم آورده است و از طریق روش های موجود در وب سایت می توانید آن را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...