راهنمای خرید قایق بادی

قایق بادی می تواند یک وسیله بسیار خوب تفریحی برای شما باشد تا بتوانید از آن ها برای تفریحات خود استفاده کنید . قایق سواری یک تفریح بسیار پر نشاط و دوست داشتنی است که بسیاری از افراد با رفتن به سفر های ساحلی و کنار دریا و همچنین رفتن به دریاچه ها و ... دوست دارند که از قایق ها برای تفریح استفاده کنند . ولی گاهی ممکن است که دوست داشته باشید یک قایق برای خود داشته باشید تا بتوانید با استفاده از آن ها در هر زمانی که دوست دارید ، تفریحات با نشاط آبی را داشته باشید . برای همین ما به شما خرید قایق بادی را پیشنهاد می کنیم زیرا این قایق ها می توانند یک وسیله کاربردی برای شما باشند تا به راحتی بتوانید آن ها را با خود به سفر ها برده و از آن ها استفاده کنید . 

قایق های بادی یک ویژگی بسیار خوبی دارند که آن هم داشتن وزن سبک و در عین حال داشتن حجم بسته بندی کوچک است که به شما اجازه می دهد تا به آسانی بتوانید قایق های بادی را برداشته و با خود به مسافرت ببرید . فرقی ندارد که شما چه مدل از قایق های بادی را خریداری کنید ، اما این ویژگی در تمامی قایق های بادی مشترک است و شما می توانید به سادگی این محصولات بادشونده را در داخل ماشین قرار داده و با خود به سفر ببرید . قایق های بادی مدل های مختلفی را دارند که موجب تنوع بسیار زیاد این محصولات بادی شده است تا شما بتوانید هر یک از مدل های مد نظر خود را انتخاب کرده و از آن ها برای استفاده شخصی خود خریداری نمایید . قایق های بادی عمدتا از بدنه پی وی سی ساخته می شوند و دارای کیفیت ساخت بی نظیری هستند که این جنس به قایق های بادی بخشیده است و اکثر شرکت های برند و معتبر قایق های بادی را با کیفیت بسیار عالی تولید می کنند . 

قایق های بادی مدل های مختلف و متنوعی را دارند و همانطور که اشاره شد ، شرکت های تولید کننده قایق های بادی به دلیل تولیدات قایق های بادی در مدل های مختلف باعث شده است تا در بازار قایق هایی را با اشکال مختلف و در ابعاد مختلف داشته باشیم که شاید از نظر کارایی و کاربرد نیز تفاوت هایی با دیگر مدل ها داشته باشد . بیشتر قایق های بادی برای استفاده تفریحی ساخته شده اند و به همین دلیل طراحی آن ها به صورت پارویی است ، به همین منظور شرکت های تولید کننده قایق های بادی ، برای این محصولات ، پارو هایی را در نظر گرفته اند که طراحی آن ها نیز استاندارد بوده و تا افراد در هنگام قایق سواری بتوانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی با استفاده از پارو ها قایق را حرکت داده و به اطراف هدایت کنند . استفاده از پارو و البته پارو زدن بسیار لذت بخش بوده و می تواند احساس بسیار خوبی را حتی به شما بدهد . بسته به نوع قایق های بادی و همچنین ظرفیت قایق ها ، ممکن است مدل پارو و همچنین تعداد پارو ها متفاوت باشد . 

توجه داشته باشید که تمامی قایق های بادی به صورت پارویی ساخته می شوند و شما می توانید برای استفاده از تمامی مدل ها از پارو به جهت استفاده بر روی آب بهره مند شوید ، اما برخی از مدل ها هستند که طراحی متفاوت تری دارند و همچنین از اشکال حرفه ای تر و با بدنه های تقویت شده ارائه شده اند که به شما این امکان را خواهند داد تا به آن ها موتور قایق نیز نصب کنید . این قایق های بادی بیشتر ابعاد بزرگی داشته و کف آن ها نیز تقویت شده هستند ، یعنی علاوه بر اینکه بدنه آن ها از پی وی سی می باشد ، دارای ورقه های آلومینیومی یا فایبرگلاسی هستند که باعث شده است تا قایق ها به خوبی بتوانند در برابر ضربه ها و فشار های وارده مقاوم باشند ، به همین دلیل است که اگر به این نوع قایق ها موتور نیز نصب شود شما می توانید با سرعت های بسیار بیشتری بر روی اب حرکت کنید ، بدون اینکه آسیبی به قسمت کف قایق بادی وارد شود . 

برای نصب موتور ، نیاز است تا شما موتور هایی نظیر موتور بنزینی را خریداری کرده و با کمک لنسر ها و نگهدارنده های موتور ، آن را به بدنه قایق بادی متصل کنید . این قایق ها به خوبی می توانند وزن های بالا را تحمل کنند و به همین دلیل استفاده از موتور تاثیری بر روی عملکرد آن ها ندارند . شما می توانید در فروشگاه قایق بادی اینتکس ایران ، مدل های مختلفی از هر دو مدل پارویی و موتوری را مشاهده کرده و هر یک از آن ها را با قیمت های بسیار ارزان و مناسب خریداری کنید . در فروشگاه شما می توانید تصاویر کاملی از تمامی مدل ها را مشاهده کرده و آن ها را با قیمت بسیار عالی و ارزان انتخاب و خریداری کنید . توجه داشته باشید که قایق های بادی اینتکس کاملا مدل های اصل و اورجینالی هستند که توسط خود فروشگاه انتخاب شده است و شما می توانید تمامی مدل ها را با ضمانت فروشگاه خریداری کنید . 

قایق بادی اینتکس و قایق بادی بست وی را می توان از دو برند بسیار معتبر و پر فروش بازار دانست که بیش از هر قایق بادی دیگری پیشنهاد می شود . پر فروش ترین و بهترین قایق های بادی بازار که مردم نیز علاقه زیادی به خرید و استفاده از آن ها دارند ، قایق های بادی این دو برند است . شما می توانید برای کسب اطلاع از قیمت قایق بادی با فروشگاه اینتکس تماس گرفته و کد محصول قایق بادی را اعلام کنید تا در صورت موجودی ، از قیمت آن قایق بادی اطلاع کسب نمایید . همانطور که اشاره شد قایق های بادی حرفه ای تر و مقاوم تر دارای قیمت بالاتری نسبت به مدل های معمولی تر بوده و ارزان تر هستند . البته برای تفریحات عادی قایق های بادی معمولی بسیار مناسب تر بوده و از نظر قیمت نیز هزینه کمتری را برای شما دارند . در ضمن حتی قایق های بادی معمولی نیز در ابعاد بزرگ ساخته شده اند و شما می توانید این محصولات را حتی در ابعاد و ظرفیت های بزرگ خریداری کنید . 

قایق های بادی بیشتر در ظرفیت های یک نفره الی 5 نفره ساخته شده اند که در برخی از مدل ها این ظرفیت ها نیز متفاوت است . ولی شرکت های سازنده سعی کرده اند تا قایق های بادی را در چندین سایز و در چند ابعاد تولید کنند تا ظرفیت های مختلفی را این محصولات بتوانند تحمل کنند . قایق های بادی تفریحی معمولی می توان به قایق های بادی چلنجر ، اکسپلورر ، سی هاوک و ... اشاره کرد ، این در حالی است که قایق بادی مارینر ، قایق بادی جیمینی یا کاسپین از بهترین قایق های بادی حرفه ای هستند که قابلیت نصب موتور در آن ها وجود دارد . قایق بادی اکسکروشن از سری قایق های بسیار جادار و بزرگ است که به قایق بادی ماهیگیری نیز معروف است ، زیرا بسیار فضای بزرگ و راحتی را در اختیار شما قرار خواهد داد . قایق بادی کایاک نیز از سری قایق های بادی بسیار حرفه ای و بی نظیر است که شبیه به قایق های کایاک ساخته شده است .