عنوان مقاله : راهنمای خرید استخر پیش ساخته برای باغ

استخر پیش ساخته یکی از انواع مدرن استخر برای آب تنی در محیط های مختلف می باشد که به راحتی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند . این مدل از استخرها با توجه به مزیت هایی که به نسبت استخرهای بتنی دارند به خوبی توانسته اند خود را به عنوان جاگزینی برای این محصولات معرفی کنند و با توجه به بررسی های صورت گرفته می توان گفت که به خوبی در این امر نیز موفق بوده اند . اما خرید استخر پیش ساخته اینتکس می تواند چالش های خود را داشته باشد زیرا در هنگام خرید این محصولات باید پارامترهایی را مدنظر داشته باشید تا بهترین کیفیت را تجربه نمایید و همچنین مدلی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای تان باشد ؛ به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا راهنمای خرید استخر پیش ساخته برای باغ را به تحلیل بگذاریم تا در این راستا با اطلاعات و آگاهی کافی دست به خرید بزنید ، پس اگر شما هم قصد خرید استخر پیش ساخته برای باغ خود را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید استخر آماده باید در نظر داشته باشید ، انتخاب بهترین جنس بدنه این محصولات برای بکار گرفتن در محیط های مختلف می باشد . با توجه به بررسی های صورت گرفته می توان گفت که بهترین جنس بدنه برای استفاده در محیط های روباز ، استخر پیش ساخته برزنتی و استخر پیش ساخته فایبرگلاس می باشد . برزنت استفاده شده در ساختار بدنه این محصولات به صورت دو و سه لایه می باشد و با توجه به الیاف شمعی که در لایه های مختلف این نوع برزنت ها به کار گرفته می شود ، این نوع متریال کاملا ضد آب و البته مقاوم در برابر فشار ، ضربه و همچنین نور خورشید می باشد و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از این محصولات در محیط های روباز نیز علاوه بر محیط های سرپوشیده استفاده کنید . 

یکی از مزیت های بزرگ استخرهای پیش ساخته برزنتی را می توان سبک بودن به نسبت سایر مدل های استخر پیش ساخته دانست ؛ علاوه بر آن به دلیل انعطاف پذیری بالای این نوع متریال ، باید گفت که این نوع استخر پیش ساخته در هنگام جمع آوری ، حجم بسیار کمی را خواهد داشت و به همین خاطر به راحتی می توانید آن ها را به باغ و ویلای خود در شهرهای دیگر انتقال دهید . همچنین باید گفت که قیمت استخر پیش ساخته برزنتی به نسبت استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس ارزان تر می باشد و وزن کمتری نیز دارند که این پارامترها در کنار هم می تواند تصمیم گیری در خصوص خرید استخر پیش ساخته با بدنه کاربردی برای شما را به همراه داشته باشد .

اما استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس از بدنه بسیار مقاوم تر برخوردار هستند و طول عمر بالاتری نیز به نسبت استخرهای پیش ساخته برزنتی خواهند داشت . البته باید توجه داشته باشید که این مدل استخر پیش ساخته دارای وزن سنگین تر و ابعاد بزرگ تری نیز به نسبت رقبای خود هستند . به طورکلی با توجه به بررسی های صورت گرفته می توان گفت که دو مدل برزنتی و فایبرگلاس از نوع ساختار بدنه ، بهترین انتخاب ها برای خرید استخرهای پیش ساخته و استفاده در محیط هایی همانند باغ و ویلا می باشند که بهتر است انتخابی در این بازه داشته باشید تا بهترین بازخورد را از این محصولات مشاهده نمایید .


از نظر شکل ساختاری نیز باید بگوییم که به طورکلی استخرهای پیش ساخته از تنوع گسترده ای برخوردار هستند اما بیشتر برای استخرهای پیش ساخته باغ از مدل های استخر پیش ساخته مستطیلی و گرد استفاده می شود که ظاهری فانتزی و کاربردی تر دارند . در خصوص نصب و راه اندازی استخرهای پیش ساخته نیز باید بگوییم که می توانید آن ها را در فرم های روکار و توکار نصب کنید و در این خصوص به صورت سلیقه ای عمل می شود . همچنین اگر استخر پیش ساخته شما زیاد بزرگ نیست می توانید برای نصب و راه اندازی آن از دی وی دی های آموزشی درون بسته بندی و یا کلیپ های آموزشی درون وب سایت استفاده کنید اما پیشهاد ما به شما استفاده از خدمات نصب و راه اندازی نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران می باشد تا کار را به بهترین شکل توسط تحویل بگیرید و با خیالی راحت اقدام به آب تنی نمایید زیرا نصب و راه اندازی این محصولات ، امری تجربی و البته حساس می باشد .

یکی دیگر از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید استخرهای پیش ساخته باید در نظر داشته باشید ، انتخاب لوازم جانبی متناسب با ابعاد استخری که انتخاب می کنید است . از مهمترین لوازم جانبی همراه استخرهای پیش ساخته می توان به پمپ تصفیه آب ، نردبان ، زیرانداز و درپوش های مخصوص اشاره داشت که باید متناسب با استخر پیش ساخته که خریداری می کنید ، انتخاب شوند . در این خصوص باید بگوییم که در انتخاب پمپ تصفیه آب خود دقت نمایید تا متناسب با حجم آب استخری که انتخاب می کنید ، تعیین شود تا به خوبی بتواند آبی پاکیزه و تمیز را برای شما به همراه آورد .

در خصوص قیمت استخر پیش ساخته باغ نیز باید بگوییم که این محصولات به دلیل وارداتی بودن و همچنین تجهیزاتی که به همراه خود دارند و مدل های بسیار متنوعی که در بازار وجود دارد ، قیمت یکسانی ندارند و بسته به مدلی که انتخاب می کنید باید استعلام قیمتی بگیرید . پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از قیمت استخرهای پیش ساخته در تنوع گسترده کافیست تا همین حالا به دسته بندی استخر پیش ساخته از طریق منوی سایت مراجعه کرده و جدیدترین مدل ها به همراه توضیحات کارشناسی شده و قیمت های به روز را مشاهده کنید . همچنین لازم به ذکر است که برندهای بسیاری اقدام به تولید استخرهای پیش ساخته کرده اند که از با کیفیت ترین های این برندها می توان به برند اینتکس ، بست وی در میان برند های بین المللی و برند اینتکس در میان تولیدات داخلی اشاره داشت .

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین نمایندگی فروش استخر پیش ساخته در ایران طیف وسیعی از جدیدترین و برترین استخرهای پیش ساخته را برای شما فراهم آورده است و به عنوان مرجعی مطمئن به حساب می آید . تمامی استخرهای پیش ساخته موجود در این نمایندگی فروش دارای ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش حرفه ای می باشد تا علاوه بر قبل از خرید ، بعد از خرید نیز خیال شما را راحت نماید . شما عزیزان با مراجعه به دسته بندی استخر پیش ساخته از طریق منوی همین وب سایت می توانید جدیدترین محصولات برترین برندهای تولید کننده استخر پیش ساخته را مشاهده ، انتخاب و خریداری نمایید و همچنین در صورت نیاز به هر گونه مشاوره تخصصی کافیست تا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید .