نگهداری استخر پیش ساخته

استفاده از استخر پیش ساخته در انواع گوناگون همواره یک سری نکات را در پی دارد که می بایست رعایت شود و در صورت رعایت شدن است که می توان به بهترین محصول در طول عمر بالا دسترسی پیدا کرد. محصولی که تحت عنوان استخر پیش ساخته از آن یاد می شود می تواند گزینه ای مناسب به جای استخر های قدیمی باشد و بتواند با طول عمر بالا در اختیار افراد قرار گیرد. به طور کلی روش استفاده و نحوه نگهداری از استخر پیش ساخته نیز در طول عمر محصول نقش دارد و می تواند یک محصول را به سرعت از بین ببرد و یا این که بدون آسیب در اختیار افراد قرار دهد. در نتیجه کسانی که به دنبال یک محصول بی نقص می باشند باید در خصوص نگهداری از آن نیز اقداماتی را به عمل آورند. 

بدنه استخر پیش ساخته با وجود تنوع بالایی که دارد نیز مختلف است و از مواد اولیه گوناگون تشکیل شده است. در نتیجه یک سری مراقبت ها در خصوص تک تک محصولات وجود دارد و برخی دیگر از مراقبت ها به طور کلی برای تمامی استخر های پیش ساخته در نظر گرفته می شود. از این رو افرادی که محصول را خریداری می کنند باید با آگاهی بیش تر و کامل تر نسبت به استفاده از آن بپردازند تا دچار مشکل نشده و بتوانند به راحتی محصول را مورد استفاده در طول سال های زیاد قرار دهند. 

در اختیار داشتن استخر پیش ساخته در مدت زمان طولانی تنها با نگه داری درست امکان پذیر است و می تواند یکی از منحصر به فرد ترین و خاص ترین محصولاتی شود که به جای تمامی محصولات حرفه ای جایگزین می شود. بنابراین نسل جدید استخر ها را می توان استخر پیش ساخته در نظر گرفت که تمامی امکانات لازم را به جهت داشتن تفریحات آبی دارا می باشد و سعی در ایجاد رضایت در استفاده کنندگان دارد. بنابراین اغلب موارد افراد خرید استخر پیش ساخته را به جای احداث استخر های دیگر ترجیح می دهند.

کسانی که این محصول را خریداری می کنند نکات زیر را راجب به نگه داری آن باید انجام دهند تا محصولی مناسب جهت استفاده در طولانی مدت داشته باشند. این نکات به شرح زیر می باشد:

بدنه حساس استخر پیش ساخته

از آن جایی که انواع استخر پیش ساخته از جنس های مختلفی تشکیل شده اند که حاوی مقداری پلاستیک می باشد می توان از آن به عنوان یک محصول قابل اشتعال یاد کرد. وجود پلاستیک به خاطر این است که محصول در ارتباط با آب دچار پوسیدگی نشود و یا در صورت نصب آن در داخل زمین پوسیدگی و خرابی در آن رخ ندهد. با این وجود است که یک سری نکات در این خصوص ایجاد شده است که باید نسبت به رعایت کردن آن پرداخت. استخر پیش ساخته از نوع پی وی سی که کاملا از جنس پلاستیک فشرده تشکیل شده است دارای حساسیت بیش تری نسبت به حرارت و احتراق دارد. چرا که بدنه به سرعت در مجاورت حرارت واکنش می دهد و تغییر شکل می یابد. در نتیجه می بایست از برخورد و نزدیک کردن این عوامل به بدنه خودداری کرد تا سرانجام محصولی بدون آسیب را مورد استفاده قرار داد. 

در نزدیکی این محصول باید از ایجاد آتش جلوگیری نمود. چرا که بدنه در مجاورت آتش به سرعت دچار تغییر می شود و حرارت سبب آسیب به بدنه می شود. پلاستیک آب می شود و سرانجام تغییر شکلی که در این محصول ایجاد می شود می تواند خرابی آن را به دنبال داشته باشد. در برخی مواقع این تغییرات سبب سوراخ شدن بدنه خواهد شد که خسارت جبران ناپذیری خواهد بود. مگر این که آسیب به بدنه کم باشد تا بتوان آن را ترمیم کرد. اما در غیر این صورت سوراخ ایجاد شده سبب پارگی بدنه به تدریج می شود و می تواند به طور کلی بدنه را خراب سازد. 

در ویلا و باغ زمانی که افراد به تمرین و تفریح می پردازند نباید آتش را در نزدیکی بدنه ایجاد سازند. وجود این شرایط در بدنه محصول سبب شده است که افراد در زمان استفاده از استخر پیش ساخته توجه بیش تری به مراقبت کردن از آن داشته باشند و سعی کنند که از بروز آسیب و خرابی در بدنه خودداری نمایند. در نتیجه می توانند از این محصول کاربردی در محیط های مختلف به جهت تفریحات آبی در طول سال های زیاد استفاده کرده و لذت کافی ببرند.

نگه داری از بدنه در هنگام جمع آوری 

استخر پیش ساخته به گونه ای طراحی شده است که می تواند به صورت تاشو باشد و به راحتی در صورت نداشتن نیاز می توان اجزا را از هم جدا کرد و در محیطی دیگر از آن نگه داری نمود. استخر پیش ساخته دو بخش اصلی دارد که در نوع برزنتی و پی وی سی به این شکل طراحی و تولید شده است. این محصول دارای سازه ها و پایه های محکمی می باشد که از جنس آلومینیوم است که ضد زنگ می باشد. در نتیجه به راحتی پوسیده نخواهد شد و در برابر آب مقاومت بالایی دارد. واکنش کند این بخش از محصول نسبت به اکسید شدن سبب شده است تا بتوان از استخر پیش ساخته در طول سال های زیاد بهره مند شد. این محصول بی نظیر در زمانی که نیاز به استفاده ندارد قابلیت آن را دارد که جدا سازی شود. خصوصا بخش سازه ها که می تواند از یکدیگر جدا شده و در محلی دیگر قرار بگیرد. 

این محصول و سازه ها زمانی که از هم جدا می شوند ابعاد کمی می گیرند و در نتیجه می توانند فضای کمی را اشغال کنند. بنابراین کسانی که سعی در نگه داری از این وسیله کاربردی را دارند قادر هستند که در فضایی کوچک آن را حفظ و نگه داری سازند. استخر پیش ساخته بخش دیگری نیز دارد که بسیار حائز اهمیت است. این بخش در واقع بدنه و رویه اصلی محصول است که منعطف می باشد و می تواند به صورت تاشو و کم جا باشد. در صورت نیاز نداشتن به استخر پیش ساخته بخش رویه به راحتی در بسته بندی و ساک حمل قرار می گیرد و ابعاد کمی به خود می گیرد. در نتیجه به راحتی نگه داری از محصول در زمان جمع آوری صورت می گیرد و می تواند به راحتی از آن مراقبت کرد.

بدنه و اجزای آن باید در محیطی قرار گیرد و نگه داری شود که خالی از رطوبت است. بنابراین می تواند در طول سال های زیاد بدون آسیب قرار گیرد و محافظت شود. این محصول برای نگه داری باید در محیطی باشد که آتش و حرارت در آن وجود نداشته باشد و افراد به این موارد نزدیک نشوند. بنابراین می توان به راحتی محصول مورد نظر را در طول سال های زیاد نگه داری کرد و در صورت نیاز داشتن مجدد به نصب آن پرداخت.

جلوگیری از برخورد اشیاء تیز به بدنه

این محصول خاص دارای بدنه ای با ضخامت می باشد اما به طور کلی می بایست از برخورد یک سری اشیاء به بدنه خودداری کرد تا در نهایت سبب سلامت این محصول در طول سال های طولانی شد. این بدنه در صورت برخورد با این اجزا دچار واکنش می شود و به سرعت ایجاد سوراخ می کند. یا این که ممکن است روند سوراخ شدن طولانی تر شود و منجر به پارگی گردد. در نتیجه می بایست نسبت به استفاده از محصول دقت داشت. در زمان قرار گیری در داخل بدنه استخر پیش ساخته نیز باید از به همراه داشتن اشیاء نوک تیز خودداری کرد تا سرانجام مشکلات ناشی از نشت آب به بیرون از بدنه را نداشت. 

نکته ای که در زمان قبل از نصب محصول لازم به توجه می باشد این است که افراد باید نسبت به بررسی محیطی بپردازند تا خالی از وجود وسایل تیز باشد. این بررسی باید در بخش کف صورت گیرد تا در نهایت آسیبی به بدنه وارد نشود و بتوان در مدت زمان طولانی از داشتن تفریحات آبی لذت برد. این محصول بی نظیر در صورت آسیب آب را به بیرون نشت می کند و شما می توانید کم شدن آب را به وضوح مشاهده کنید. همچنین با بررسی دقیق اطراف این محصول شاهد نشت آب خواهید بود که در نهایت بیانگر سوراخ شدن بدنه و آسیب آن می باشد.

نگه داری از استخر پیش ساخته کار دشواری نیست اما افراد باید نسبت به این کار دقت و توجه بسیار زیادی داشته باشند و بتوانند یک محصول با طول عمر بالا داشته باشند. نگهداری درست از استخر پیش ساخته طول عمر بدنه را تضمین می کند و حاکی از آن است که افراد در طول عمر بالا بتوانند از داشتن تفریحات آبی لذت ببرند. انواع تفریحات آبی با وجود بدنه مقاوم این محصول امکان پذیر است و می تواند مزیت راحتی و آسایش را نیز داشته باشد.

روش خرید اینترنتی استخر پیش ساخته

جهت خرید غیر حضوری و در واقع خرید اینترنتی استخر پیش ساخته می بایست ابتدا سایت های مرتبط با ارائه این محصول را شناخت و سپس به بررسی یکی از مقاوم ترین و اصل ترین برند های این محصول رسیدگی کرد. در نتیجه دریافت خواهید کرد که یکی از منحصر به فرد ترین استخر پیش ساخته در اختیار شما قرار گرفته است. جهت خرید غیر حضوری استخر پیش ساخته به سایت اینتکس مراجعه کنید.

استخر پیش ساخته اولین کاری که باید برای نگهداری این محصول انجام دهید زیر سازی و مقاوم سازی جایی است که میخواهید استخر را نصب کنید و باید سطح مکان مورد نظر کاملا صاف باشد البته اگر مکانی که میخواهید استخر را نصب کنید مسطح نباشد و دارای سنگ ریزه یا خاک ویا شن باشد شما میتوانید از فوم تاتامی استفاده کنید که این امر باعث میشود هم مکان مورد نظر مسطح شود هم موقع استفاده زیر پا نرم باشد بدنه این محصول از جنس pvc میباشد وبوسیله پایه های فلزی و میله های فلزی که به ترتیب حروف خارجی میباشند تشکیل شده و نصب میشود گوشه های این محصول از چهار میله فلزی که به صورت نیم دایره است طول و عرض استخر را به هم متصل میکند و استخر را سرپا نگه میدارد هر کدام از میله های این محصول به ترتیب حروف خارجی به یکدیگر متصل میشوند وداخل شیار هایی که روی بدنه است قرار میگیرد پایه های این محصول هم از زیر به میله هایی که روی بدنه قرار دارند متصل میشوند . بعد از نصب استخر پایه ها از طریق بست های پلاستیکی که به شکل لوله ای هستند به بدنه استخر متصل میشوند قبل از آب ریختن داخل استخر باید مراقب بود که کف استخر کاملا صاف باشد در غیر این صورت کف استخر چروک میشود هنگام آب ریختن داخل استخر وقتی یک سوم  استخر پر شد باید هر نیم ساعت یک بار پایه هارو به سمت بیرون کشیده تا استخر صاف بایستد در غیر این صورت استخر به پایه ها فشار وارد کرده و پایه ها رو کج میکند این محصول دارای یک پمپ تسویه میباشد که از طریق شن مخصوص آب استخر را تسویه میکند وهمیشه صاف و زلال میماند این پمپ دارای یک تایمر ساعتی میباشد وکلید خاموش و روشن خودکار دارد اگر استخر در فضای باز نصب شود بهتر است در فصل سرما استخر را جمع کنید که باعث آسیب زدن به استخر میشود برای جمع کردن ابتدا استخر را کاملا شسته و تمیز کنید سپس پایه ها و میله ها را به همان ترتیب که نصب کردید بیرون میکشید و سرجای خود قرار میدهید مراقب باشید  حروف خارجی نوشته شده برروی میله ها از بین نرود بعد از اینکه میله ها را بیرون کشیدید بدنه استخر را با روغن پارافین یا وازلین کاملا چرب کنید این کار باعث میشود که بدنه استخر از خشکی و ترک خوردن مصون بماند پس از روغن کاری استخر را کاملا تا کرده و با نایلون بزرگ بسته بندی کنید و باید در مکانی که از رطوبت و حشرات موذی دور باشد نگهداری شود  رعایت کردن موارد ذکر شده باعث طولانی تر شدن عمر محصول میشود .