زیرپایی بادی اینتایم

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • تحمل وزن: 80 کیلو گرم
  • طول: 58 سانتی متر
  • عرض: 58 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

زیرپایی مربعی اینتایم محصولی از شرکت اینتایم نمایندگی محصولات بادی در ایران با ارسال به تمام نقاط کشور این زیر پایی بادی دارای رنگ های مختلفی است که می تواند توسط افراد انتخاب شود. با این وجود در کنار محصولات دیگری می توان از این زیر پایی بادی استفاده کرد و آن را هماهنگ با محصول مورد نظر انتخاب نمود. رنگ بدنه محصول ثابت است و در گذر زمان تغییر نمی کند.

زیرپایی مربعی اینتایم محصولی با کیفیت و با تحمل وزن بالا می باشد که در هنگام استفاده از مبل های بادی می توان این محصول را زیر پا قرار داد و احساس آرامش کرد . از این محصول می توان در هر مکانی حتی در کنار دریا و یا استخر استفاده کرد زیرا با توجه به بدنه ی این زیرپایی که از پی وی سی چندلایه تشکیل شده است ، قابلیت ضدآب بودن را داراست . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی این محصول می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شمارا راهنمایی کنند . 

زیرپایی بادی اینتایم

زیرپایی بادی اینتایم یکی دیگر از وسایلی است که در کنار مبل بادی کاربرد دارد و با آن می توان به آرامش بیش تری در زمان استراحت رسید. از این رو زیر پایی بادی ایجاد شده است تا افراد نیز در زمان استراحت موقعیت مناسبی داشته باشند و بتوانند به بهترین شکل استراحت نمایند. زیر پایی بادی دارای بدنه ای اورجینال است و ساخته شده در شرکت معروف اینتایم می باشد به همین خاطر است که خرید آن برای تمامی افراد توصیه می شود. چرا که مقاومت در محصولات اورجینال و اصل سبب می شود تا مدت زمان بیش تری از این محصول استفاده شود و نیز بتوان کاربرد های بیش تری را از محصول طلب کرد. رنگبندی این زیر پایی بادی متنوع و زیاد می باشد به همین دلیل است که می تواند در کنار محصولات دیگر استفاده شود و با آن ها هماهنگ باشد. افراد رنگ بدنه این محصول را انتخاب می کنند و بر اساس سلیقه خود در کنار محصولاتی مانند مبل بادی و یا کاناپه بادی و مانند این ها استفاده می نمایند. برای خرید به مطالب زیر مراجعه کنید.


استحکام محصول

از آن جایی که محصولات بادی همگی قدرت منعطف بودن دارند و می بایست برای استفاده بر روی سطوح قرار بگیرند دارای قابلیت هایی است که یکی از مهم ترین آن ها استحکام زیاد محصول می باشد. به همین خاطر این زیر پایی بادی نیز دارای استحکام بسیار زیادی می باشد و استوار بر روی زمین قرار می گیرد تا افراد پا های خود را به راحتی بر روی آن قرار دهند و به استراحت مشغول شوند. زیر پایی بادی در زیر پاها قرار گرفته و توانایی ایجاد حالتی استاندارد در بدن را دارند به همین دلیل می توان گفت که مهم ترین بخش برای استفاده افرادی است که دارای بدن درد و پا درد هستند. در زمان استفاده از محصولاتی مانند مبل و کاناپه پاها آویزان می مانند به همین خاطر برای این دسته از افراد شرایط مهیا می شود تا پاهای خود را به حالت کشیده قرار دهند و از درد در این ناحیه ها جلوگیری کنند. به همین دلیل است که خرید این محصول به همه افراد توصیه می شود. برای ایجاد استحکام در زیر پایی بادی در بخش وسط آن طراحی منحصر به فردی شکل گرفته است که از بخش بالایی تا پایینی را در داخل بدنه به هم متصل کرده است. این قسمت سبب می شود تا افراد با وزن های گوناگون قادر به استفاده از محصولی با استحکام شوند.


مشخصات بدنه

زیر پایی بادی از جنس مرغوبی تشکیل شده است و مواد اولیه مناسبی را دارد. به همین خاطر دارای طول عمر بالا می باشد تا در هر شرایطی امکان استفاده از آن مهیا شود. زیر پایی بادی دارای بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده پی وی سی است که شفافیت داشته و دارای درخشندگی بسیار زیادی است. از این رو دارای زیبایی نیز بوده و مناسب ترین گزینه برای استفاده در منزل می باشد. این جنس مرغوب دارای دوام بالا است و در هر شرایطی قابلیت استفاده دارد. به گونه ای که می توان از آن در محیط های مرطوب نیز استفاده نمود. چرا که ضخامت بدنه سبب می شود تا آب به فضای داخلی محصول وارد نشود و سلامت بدنه به خطر نیوفتد.


رنگبندی خاص محصول

به همین خاطر مورد پسند افراد زیادی قرار گرفته است تا بتوانند بهترین کارایی را از آن داشته باشند. با توجه به این رنگ های متنوع دکور های منزل نیز در تعادل لازم باقی می ماند و بهم نمی خورد و محصول بر حسب سلیقه افراد تعیین می شود.


خرید

در صورت تمایل به خرید زیرپایی بادی اینتایم به واحد فروش اینتکس تهران در سایت مربوط به آن مراجعه کنید.

نوع
خانگی ، سفری
تحمل وزن
80 کیلو گرم
طول
58 سانتی متر
عرض
58 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
جنس رویه
PVC شفاف
جنس بخش کناری
PVC شفاف
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع زیر پایی
یک نفره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...