عنوان مقاله : کاناپه دو نفره بادی تختخواب شو

کاناپه بادی می تواند یکی از بهترین جایگزین ها برای کاناپه های سنتی جهت استراحت در محیط های خانگی باشد . کاناپه های بادی با توجه به قیمت های بسیار مقرون به صرفه و کاربردهای فوق العاده ای که دارند توانسته اند به خوبی جای خود را در میان مردم باز کنند و به فروش بالایی در میان سایر دسته بندی های محصولات بادی دست پیدا کنند . این محصولات در مدل های کاناپه بادی یک نفره و کاناپه بادی دو نفره وجود دارند که بسته به ماهیت استفاده ای که از آن ها انتظار دارید می توانید این محصولات را خریداری کرده و به استفاده از آن ها بپردازید . در این میان کاناپه های بادی دارای مدل های بسیاری می باشند که از محبوب ترین این مدل ها می توان به کاناپه بادی تختخواب شو اشاره داشت ، مدلی که دارای تنوع بسیار بالایی است و برای تمامی سبک ها و سلیقه ها تولید شده است .

جنس بدنه کاناپه دو نفره بادی تختخواب شو

جنس بدنه یکی از مهمترین و اولین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید کاناپه بادی باید به آن توجه داشته باشید زیرا علاوه بر استحکام بالای محصول می تواند به خوبی تضمین کننده طول عمر کاناپه نیز باشد . از اگر بخواهیم بگوییم بهترین جنس بدنه کاناپه بادی از چیست ، باید بگوییم که جنس بدنه این محصولات بهتر است تا به صورت ترکیبی ساخته شود . به این صورت که در بخش رویه این محصولات که در ارتباط مستقیم با پوست بدن انسان هستند بهتر است تا از پی وی سی یا همان وینیل مخمل یا جیر استفاده شود . این نوع متریال علاوه بر استحکام بالا ، بسیار نرم و انعطاف پذیر و البته ضد حساسیت می باشد و در واقع حس خوابیدن بر روی تختخواب های سنتی خانگی را به شما هدیه می دهد .

اما بهترین جنس برای بخش های کناری و کف این محصولات ، پی وی سی یا وینیل چرمی است . زیرا این نوع وینیل در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار بالاتری دارد و در هنگام استفاده به صورت دو لایه به خوبی می تواند وزن های بالا را بر روی خود مهار نماید . در خصوص قابلیت تحمل وزن کاناپه های بادی تخت خواب شو دو نفره نیز باید بگوییم که به صورت استاندارد در بهترین حالت این محصولات را می توانید تا حداکثر وزن 160 تا 200 کیلو گرم مورد استفاده قرار دهید . باید اشاره داشته باشیم که در صورت خرید کاناپه بادی برای اطلاع دقیق از تحمل وزن این محصولات باید به اطلاعات درج شده بر روی بسته بندی دقت کنید . برندهای سازنده این محصولات بر روی بسته بندی بیرونی اطلاعات تکمیلی محصولات شامل تحمل وزن را درج می کنند و بهتر است پس از بررسی و تطبیق آن با میزان انتظاری که ازش دارید اقدام به خرید محصول نمایید .

کاناپه دو نفره بادی تختخواب شو اینتکس

بسیاری از برندهای تولیدکننده محصولات بادی دست به عرضه کاناپه های بادی نیز زده اند که بازار را بسیار رقابتی تر و در نهایت کیفیت ساخت را بالا برده اند . در این میان نامی آشنا که همیشه در میان دسته بندی های مختلف محصولات بادی دیده می شود ، اینتکس است . کاناپه بادی اینتکس را به جرات می توان بهترین انتخاب دانست که علاوه بر کیفیت ساخت بالا و متریال درجه یکی که در ساخت محصولات خود استفاده می کند ، دارای قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای است . هر ساله در کاتالوگ های ارائه شده این برند در ابتدای سال میلادی ، می توان چند مدل جدید از کاناپه های بادی تختخواب شو را مشاهده کرد که اگر قصد خرید این محصولات را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از دسته بندی کاناپه بادی در همین وب سایت مدل های این برند را بررسی کنید .

کاناپه دو نفره بادی تختخواب شو ارزان

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم ، کاناپه های بادی دارای ظرفیت های یک نفره و دو نفره می باشند که در این بخش مقاله قصد داریم ظرفیت دو نفره این محصولات را مورد بررسی قرار دهیم . از نظر ارزان بودن قیمت این محصولات باید بگوییم که با کمی جستجو در میان کاناپه های بادی چوبی که رغیب سنتی کاناپه های بادی به شمار می آید به این نتیجه می رسید که قیمت یک کاناپه بادی می تواند بسیار ارزان تر از این محصولات باشد . اما با این حال باز هم اختلاف قیمت در میان فروشندگان مختلف دیده می شود و در این خصوص توصیه داریم تا محصولات بادی به ویژه کاناپه های بادی را که محصولاتی کاملا وارداتی هستند و تکنولوژی ساخت آن ها در کشور وجود ندارد از نمایندگی های مستقیم فروش محصولات بادی خریداری کنید ؛ زیرا در این صورت دست واسطه های فروش از میان برداشته می شود و در نتیجه صاحب کاناپه بادی ارزان قیمت می شود .

قیمت کاناپه دو نفره بادی تختخواب شو

قیمت کاناپه های بادی بسته به بسیاری از معیارها دارد ، به عنوان مثال همانطور که در بخش گذشته گفتیم ، این محصولات به صورت کاملا وارداتی در کشور عرضه می شوند و به همین خاطر قیمت تمام شده این محصولات با نرخ ارز در کشور رابه مستقیمی دارد و نوسان در قیمت ارز می تواند موجب نوسان در قیمت این محصولات شود . علاوه بر آن ظرفیت کاناپه بادی ، مواد اولیه استفاده شده در ساخت این محصولات و همچنین وجود لوازم جانبی به همراه این محصولات می تواند قیمت تمام شده پکیجی که خریداری می کنید را جا به جا کند . اما با این تفاسیر اگر بخواهیم قیمتی حدودی را برای کاناپه های بادی دو نفره تختخواب شو عنوان کنیم می توانیم بگوییم هزینه میان قیمت 1.000.000 تومان تا 2.000.000 تومان تهیه این محصولات برای شما آب خواهد خورد .

خرید کاناپه دو نفره بادی تختخواب شو

حال که قیمت این محصولات به صورت تقریبی به دست آمد و همچنین دانستید که این محصولات به طور کامل در نوع وارداتی در کشور عرضه می شوند بهتر است تا از فروشگاه اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین نمایندگی رسمی برند اینتکس ، بست وی و اینتایم در کشور نام برده شود که می تواند به عنوان برترین مرکز خرید محصولات بادی در کشور به شمار برود . این فروشگاه علاوه بر امکان خرید اینترنتی کاناپه بادی و تحویل در سراسر کشور درب منزل ، برای ساکنین تهران و مازندران نیز با برپایی شعب حضوری امکان خرید حضوری کاناپه بادی را فراهم آورده است . علاوه بر آن تضمین ارزان ترین قیمت در کنار ضمانت اصل بودن محصولات می تواند خریدی مطمئن را برای شما رقم بزند . شما عزیزان نیز می توانید برای مشاهده جدیدترین مدل های کاناپه بادی دو نفره تختخواب شو به دسته بندی کاناپه بادی از طریق منوی همین وب سایت مراجعه کرده و یا برای برخورداری از مشاوره تخصصی رایگان با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .