صندلی بادی مودا

کد bestway 75048

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 110 کیلو گرم
  • طول: 84 سانتی متر
  • عرض: 84 سانتی متر
1,580,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی مودا از سری محصولات جدید و منحصربه فرد شرکت بزرگ و با تجربه بست وی با عرضه ی مستقیم در نمایندگی محصولات بادی در ایران

مبل بادی مودا از سری محصولات جدید و منحصربه فرد شرکت بزرگ و با تجربه بست وی می باشد که از زیبایی خاص و شیکی برخوردار است. این صدلی بادی در نوع سفری،خانگی طراحی و تولید شده است که این ویژگی به دلیل وزن پایین این محصول می باشد و وزن این محصول 1.4 کیلوگرم است. این صندلی بادی در رنگ بندی مختلف تولید شده است و عرضه می شود و خریدار می تواند با توجه به سلیقه شخصی خود رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. جنس رویه و جنس بخش کناری ایم صندلی بادی از پی وی سی و جنس کف آن از پی وی سی سه لایه می باشد که نشان از مقاومت بالای این محصول دارد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس ایران در تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

صندلی بادی مودا

صندلی بادی مودا جدید ترین محصول شرکت بست وی می باشد که با داشتن رنگبندی متنوع در بدنه می تواند افراد زیادی را مورد علاقه خود قرار دهد. به این طریق در هر زمان قادر شرایط برای استفاده از محصولات راحتی وجود دارد و در هر محل نیز امکان استفاده از آن وجود خواهد داشت. این مبل بادی دو رنگ است که با این وجود شرایط لازم به جهت داشتن جذابیت ظاهری را دارا می باشد. علاوه بر ویژگی های فیزیکی محصول کیفیت و مواد اولیه به کار رفته در تولید آن نیز بسیار مرغوب هستند و از بهترین مواد تشکیل شده است. محصول بادی دوام زیادی در برابر وزن افراد استفاده کننده نیز دارد و می تواند آن ها را برای مدت زمان طولانی بر روی خود قرار دهد تا راحتی و آسایش را تجربه کنند. این گونه محصولات طول عمر بالایی نیز دارند که همگی به دلیل وجود جنس مرغوب آن است که می تواند هم ظاهری زیبا را داشته باشد و هم دوام آن را افزایش دهد. برای آشنایی با روش خرید این محصول به مطالب زیر مراجعه نمایید.


کاربرد های محصول

قبل از این که به شرح خصوصیات این محصول بپردازیم می توانیم به کاربرد های آن اشاره کنیم تا افراد بر حسب علاقه خود و نیز بر حسب نیاز خود آن را تهیه نمایند و به بهترین شکل استفاده کنند. به همین جهت می توان این بند را ارائه داد و افراد را آگاه نمود. محل استفاده از صندلی بادی می تواند بیرون و در محیط های باز باشد و یا در محیط های بسته و داخل منزل استفاده شود. این صندلی بادی دارای بدنه ای نرم و منعطف است که در زمان نشستن بر روی آن حس خوشایندی برای افراد ایجاد می شود. این محصول را می توان در مقابل تی وی قرار داد و به تماشای فیلم مشغول شد و یا در اتاق خود به منظور مطالعه نصب نمود و به این طریق از شرایط راحتی بهره مند گردید. این محصول قادر به نصب در حاشیه استخر ها نیز می باشد و می تواند مزیت های بسیار زیادی را ایجاد سازد. به همین جهت است که بهترین و مناسب ترین گزینه از نظر محصولات بادی و راحتی می باشد که می توان آن را در طول سال های زیاد استفاده نمود.


ضد آب بودن بدنه

اگر چه این صندلی بادی در محیط های آبی استفاده نمی شود اما ممکن است برای نصب در حاشیه استخر ها به کار گرفته شود و یا افراد بخواهند بدنه را تمیز نمایند. به همین جهت برای سلامتی بیش تر محصول و نیز جلوگیری از خرابی بدنه محصول ضد آب طراحی شده است. این صندلی بادی جزو پر فروش ترین محصولات در بین دسته بندی محصولات ضد آب می باشد که مانع از نفوذ آب و رطوبت به بدنه می شود و آب را به محیط داخلی بدنه وارد نمی کند. اگر آب از بدنه عبور کند خرابی رخ می دهد و محصول کیفیت و کارایی خود را از دست می دهد. با وجود این نوع طراحی اگر شخصی قصد تمیز کردن و نیز شستشوی محصول را داشته باشد هم می تواند این کار را بدون وجود مشکل انجام دهد.


سبک و راحت

ابعاد این محصول به گونه ای است که می توان آن را به راحتی در محل های کوچک نیز جای داد و از آن در این گونه فضاها نیز بهره مند شد. به همین جهت است که قادر به ظرفیت یک فرد می باشد و به این گونه استفاده می گردد. اما وزن بدنه بسیار ناچیز است و در واقع 1.4 کیلوگرم می باشد. این وزن کم و ناچیز برای حمل محصول راه را آسان کرده است تا تمامی افراد به راحتی این کار را انجام دهند و بتوانند در محل های مختلف از آن بهره مند شوند. وزن کم سبب حمل در مسافرت ها نیز می شود و می توان با وسیله نقلیه خود آن را به همراه داشت.


خرید

برای خرید مبل بادی مودا به نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس ایران در تهران در سراسر کشور مراجعه کنید.

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
110 کیلو گرم
طول
84 سانتی متر
عرض
84 سانتی متر
ارتفاع
74 سانتی متر
جنس رویه
PVC
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC سه لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره شیبدار بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 1.4 کیلوگرم
دارای سطح مواج
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...