صندلی بادی یک نفره بزرگسال مشکی رنگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 105 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی بادی یک نفره بزرگسال مشکی رنگ در سایت رسمی فروش محصولات بادی و نمایندگی فروش مبل بادی intex و صندلی بادی اینتکس و بست وی

صندلی بادی یک نفره بزرگسال مشکی رنگ از سری صندلی های بادی سایز بزرگ است که برای بزرگسالان طراحی شده است . بدنه این صندلی بادی بسیار قوی بوده و می تواند وزن های بالا را نیز به خوبی تحمل کند . به طور معمول این مدل می تواند وزنی معادل 100 کیلوگرم را به خوبی تحمل گکند که با این اوصاف می توان گفت اکثر افراد بالغ را می تواند بر روی خود جای دهد بدون اینکه آسیبی ببیند . طول و عرض این صندلی نیز استاندارد بوده و ارتفاع پشتی و تکیه گاه آن نیز بلند است . این تکیه گاه بلند ، تمام کمر فرد استفاده کننده را در بر می گیرند و حالتی بهتر را برای نشستن آن ها میسر می کند . رنگ این صندلی مشکی براق است که می توان از آن حتی برای دیزان اتاق ، خانه ، محل کار و .. نیز استفاده کرد . استفاده از این صندلی ها می تواند در هزینه خرید صندلی های چوبی یا فلزی ارزان تر باشد . این صندلی به دلیل اینکه دارای وزن بسیار سبکی است به راحتی قابل جابجایی بوده و حتی می توان آن را در سفر ها نیز مورد استفاده قرار داد . یکی دیگر از ویژگی های این صندلی بدنه ضد آب آن ها می باشد به همین دلیل می توان این صندلی را در کنار استخر و یا در حمام استفاده کنید ، بدون اینکه بدنه آسیبی ببیند و پوسیده شود . وزن کلی این صندلی نیز 2 کیلوگرم می باشد . شما می توانید این صندلی بادی بی نظیر مشکی رنگ را از فروشگاه اینترنتی اینتکس ایران خریداری کنید و یا به صورت حضوری به دفتر مرکزی اینتکس واقع در تهران مراجعه کنید.  

صندلی بادی یک نفره بزرگسال مشکی رنگ با طراحی بی نظیری که دارد می تواند یک صندلی طبی برای استفاده باشد . همانطور که تصویر محصول را نیز مشاهده می کنید ، این صندلی بادی در رنگ مشکی تولید شده است که طراحی بی نظیر و زیبای آن باعث منحصر به فرد شدن این مبل نسبت به سایر مبل ها شده است . البته مبل های بادی از نظر طبی بودن و نرمی نیز کاملا منحصر به فرد بوده و هیچ صندلی دیگری به مانند صندلی بادی یک نفره بزرگسال مشکی رنگ نرم و راحت نخواهد بود . برای اینکه بیشتر با صندلی بادی یک نفره بزرگسال مشکی رنگ آشنا شوید ، در ادامه با نقد و بررسی که فروشگاه اینتکس ایران خدمت شما ارائه کرده است می توانید بهترین تصمیم را بگیرید . 

طراحی و ویژگی های ساختاری صندلی بادی یک نفره بزرگسال مشکی رنگ

نوع طراحی صندلی بادی یک نفره بزرگسال مشکی رنگ برگرفته از سایر مبل های معمولی بوده و برای اینکه بدن افراد در یک راستای بسیار خوبی قرار بگیرد ، ارتفاع مناسبی برای نشیمنگاه در نظر گرفته شده است و سعی بر این شده است تا صندلی بادی ، یک تکیه های تقریبا 90 درجه ای داشته باشد تا افراد بتوانند در یک حالت صحیح نشسته و در طولانی مدت فشاری را بر روی اندام های خود احساس نکنند .  از سایر ویژگی های ساختاری این محصول بادی می توان به داشتن تکیه گاه بلند اشاره کرد که به خوبی می تواند تا سر و گردن را نیز پوشش دهد تا اینچنین با تکیه دادن سر به تکیه گاه و پشتی ، هیچ فشاری را بر روی اندام های کمری و گردن احساس نکنید . 

با وجود این طراحی بی نظیر می توانید ساعت های طولانی را بر روی صندلی بادی یک نفره بزرگسال مشکی رنگ نشسته و استراحت کنید . توجه داشته باشید که این صندلی بادی از یک ویژگی بسیار خوب یعنی داشتن رویه مواج برخوردار است که باعث انعطاف پذیری هرچه بهتر مبل شده است تا هیچگونه فشاری را بر روی اندام های خود احساس نکنید . همچنین دستگیره هایی که در کناره ها قرار دارد می تواند راحتی بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد . شما می توانید صندلی بادی یک نفره بزرگسال مشکی رنگ را با خود در هر جایی از خانه استفاده کنید زیرا تنها این محصول 2 کیلوگرم وزن دارد . 

جنس بدنه صندلی بادی یک نفره بزرگسال مشکی رنگ

برای ساخت صندلی بادی یک نفره بزرگسال مشکی رنگ از لایه های بسیار مقاوم پی وی سی استفاده شده است . این لایه ها قدرت انعطاف پذیری بالایی دارند و می توانند نرمی و راحتی بسیار خوبی را به صندلی بادی ببخشد ، همچنین کیفیت این لایه ها بسیار زیاد بوده و به طوریکه صندلی بادی یک نفره بزرگسال مشکی رنگ می تواند به راحتی تا 100 کیلوگرم وزن را تحمل کند . البته استفاده از لایه های درونی و طراحی بی نظیر محصول نیز باعث افزایش کیفیت محصول شده است . این جنس ضد آب و ضد حساسیت است . 

نحوه استفاده از صندلی بادی یک نفره بزرگسال مشکی رنگ

برای استفاده از صندلی بادی یک نفره بزرگسال مشکی رنگ در ابتدا نیاز است تا آن را راه اندازی کنید .برای اینکه با سرعت بیشتری بتوانید راه اندازی را انجام دهید ، می توانید از پمپ باد استفاده کنید . در بخش کناری صندلی بادی یک نفره بزرگسال مشکی رنگ یک دریچه باد برای راه اندازی قرار دارد . توجه کنید که محل مناسبی را برای راه اندازی و استفاده از محصول در نظر داشته باشید . با تمامی پمپ های باد می توانید صندلی بادی یک نفره بزرگسال مشکی رنگ را راه اندازی کنید .

مراقبت ها و نگهداری از صندلی بادی یک نفره بزرگسال مشکی رنگ

با توجه به اینکه صندلی بادی یک نفره بزرگسال مشکی رنگ محصولی با ساختار بادی است ، عمدتا بهتر است که از برخورد اجسام برنده و نوک تیز با بدنه خود داری شود چرا که می تواند منجر به آسیب دیدگی شود . با این وجود امکان تعمیر شدن صندلی بادی یک نفره بزرگسال مشکی رنگ وجود دارد زیرا برای تعمیر این محصولات برچسب های تعمیراتی ارائه شده است .

نوع
خانگی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
105 سانتی متر
عرض
87 سانتی متر
ارتفاع
91 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه بادی مجزا
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
دارای بدنه ضد آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...