صندلی بادی یک نفره ضد آب سبز

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • تحمل وزن: 85 کیلو گرم
  • طول: 95 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی بادی یک نفره ضد آب سبز در سایت رسمی فروش مبل بادی اینتکس و نمایندگی فروش محصولات بادی intex و بست وی با قیمت ارزان

صندلی بادی یک نفره ضد آب سبز از سری صندلی هایی می باشد که دارای نشیمنگاه بسیار راحتی است . این صندلی بادی را مبل بادی نیز می خوانند و به دلیل اینکه بسیار نرم و راحت هستند در برخی مواقع از آن ها با عنوان صندلی راحتی یا مبل راحتی نیز یاد می شود . از این محصولات می توان هم در خانه و هم در محایط باز مانند حیاط و یا حتی در هنگام مسافرت استفاده کرد . بدنه این صندلی بادی بسیار مقاوم است چرا که از جنس pvc ساخته شده است ، این جنس که یکی از بهترین اجناس برای تولید صندلی بادی به حساب می آید می تواند وزن افراد را تا 85 کیلوگرم تحمل کند ، این جنس همچنین ضد آب بوده و می تواند در برابر رطوبت به خوبی دوام بیاورد . رویه این محصول چرمی بوده و زیبایی چشمگیری به صندلی بادی داده است . در حالت کلی بدنه این محصول کیفیت قابل قبولی دارد و می تواند حتی در صورت قرار گرفتن در زیر گرما و تابش آفتاب به خوبی تحمل کند . با خرید چنین محصولات بی نطیری می توانید نشیمنگاه کاملا حرفه ای و راحتی را در هر جایی داشته باشید چرا که یکی دیگر از ویژگی های این صندلی های بادی قابل حمل بودن آن هاست . نمایندگی اینتکس این محصول بی نظیر را با کیفیت بسیار بالا و قیمتی ارزان در لیست خود قرار داده است تا شما به راحتی این صندلی یا مبل بادی را تهیه کنید .

نوع
خانگی ، سفری
تحمل وزن
85 کیلو گرم
طول
95 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
75 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال و نوجوان
سایر ویژگی ها
دارای سطح نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
دارای بدنه ضد آب
دارای رنگبندی
مناسب استفاده در فضای باز
قابل استفاده برای تمامی سنین
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...