صندلی شنی راحتی یک نفره اینتکس

کد ۶۶۳۲۱

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24%
5,200,000
3,980,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی راحتی یک نفره را می توان در دسته بندی صندلی های شنی فانتزی قرار داد که از رنگی شاد و طرح همیشه محبوب خال خالی برخوردار بوده و مانند بسیار از بین بگ ها و صندلی های شنی به صورت گرد طراحی شده است. این نوع طراحی در وهله اول بسیار ساده به نظر می رسد اما با کمی توجه می توان دریافت که بیش ترین قابلیت شکل پذیری را محصولاتی با طرح کروی دارا می باشند. زیرا با توجه به فیبر های خرد شده در ساختار داخلی آن انعطاف پذیری محصول افزایش یافته و شما می توانید تنها با نشستن بر روی آن شکل محبوب خود را ایجاد نمایید. می توانید یک صندلی گرد با نشیمنگاهی مقعر داشته باشید و یا یک صندلی با تکیه گاهی نرم و راحت و بسیاری اشکال دیگر که متناسب با بدن شما باشند. در کنار محتویات این صندلی شنی، دارا بودن رویه ای منعطف و نرم نیز یک اصل مهم در وجود ویژگی ذکر سده می باشد. به همین جهت رویه آن از پارچه مخمل تهیه شده است که دارای لطافتی بی نظیر بوده و در عین حال بسیار مستحکم در برابر آسیب دیدگی باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های این صندلی شنی دارا بودن وزن اندک در حدود 5 کیلو گرم می باشد که سهولت در امر جا به جایی را فراهم نموده و قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید که بی شک گزینه مناسبی برای افراد با وزن بالا می باشد. برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام نموده و آن را به همراه ضمانت نامه دو ساله از کمپانی بزرگ اینتکس دریافت نمایید.

صندلی شنی راحتی یک نفره با رنگ و طرحی فانتزی و بدنه ای مقاوم و ضد تعریق از جنس مخمل و محتویاتی با وزن اندک و تحمل وزن بالا از یونولیت های خرد شده دارای طول عمر بالا و مناسب استفاده بزرگسالان می باشد . خرید صندلی شنی راحتی به صورت حضوری و اینترنتی و از سراسر نقاط کشور از طریق شرکت اینتکس میسر می باشد .

طول 140سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل الیاف و یونولیت
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

صندلی شنی راحتی یک نفره اینتکس

صندلی شنی راحتی یک نفره اینتکس محصولی طبی و راحتی است و برای استراحت های روزانه در منزل و محل کار خریداری می شود. افراد در طول روز فعالیت های مختلفی انجام می دهند و می توانند با این فعالیت ها دچار خستگی شوند و بخش هایی از بدن آن ها نیز دچار صدمه شود. در این زمان تنها چیزی که برای آن ها مناسب است استفاده و داشتن محلی برای نشستن و استراحت می باشد. با داشتن این محل های افراد در طول روز در دفعات بالا به آن مراجعه می کنند و خستگی خود را رفع می نمایند. از این رو داشتن مبل شنی برای هر منزلی مناسب است و دارای اهمیت می باشد. به همین خاطر است که علاقه مندان می توانند در اسرع وقت به خرید آن اقدام نمایند و در طول روز بار ها از آن استفاده کنند. این مبل شنی دارای سازگاری لازم برای استفاده طولانی مدت نیز می باشد و می تواند برای کاربرد های دائمی به کار گرفته شود. همچنین این محصول خاص و بی نظیر باید در محلی قرار گیرد که افراد بیش تر در آن فعالیت دارند و نیاز به استراحت دارند. محل هایی مانند آشپزخانه و یا اتاق خواب و یا اتاق استراحت در محل کار نمونه ای از این بخش ها می باشد که دارای اهمیت بسیار زیادی بوده است. صندلی شنی به عبارتی نوعی مبل شنی است که به راحت ترین صورت برای استفاده افراد طراحی شده است و رویه ای نرم و لطیف دارد. برای شرح بیش تر خصوصیات این محصول با ما همراه باشید.


مشخصات بدنه محصول
این مبل شنی دارای بدنه ای گرد می باشد که دارای ابعاد 90 سانت در طول و 90 سانت در عرض می باشد. به همین خاطر می توان گفت که برای یک فرد طراحی وتولید شده است. با چنین ابعادی در محل های کوچک نیز می توان از وجود محصول مورد نظر بهره مند شد و توانست آن را برای استفاده افراد در نزدیک ترین محل قرار داد. بدنه مورد نظر به دلیل کوچک بودن در بخشی از آشپزخانه قرار می گیرد و برای خانم های خانه دار در زمان انجام کارهای روزانه نشیمنی مناسب برقرار می سازد. به همین علت است که رویه آن از جنس پارچه مخملی می باشد که نرمی و لطافت دارد و نیز می تواند با وجود این لطافت زمان زیاد و طولانی را بر روی محصول بگذرانند. مبل شنی بدنه ای منعطف دارد به خاطر این که درون آن از یونولیت هایی تشکیل شده است که دارای ابعاد ریز و شن مانندی هستند و می توانند به بهترین شکل برای استفاده کنندگان شرایط را ایجاد سازند. از این رو قابلیت شکل پذیری دارد و می تواند به هر حالت در بی آید و در محیط های دیگر جای بگیرد.


قابلیت های مفید بدنه
این محصول خاص دارای رویه ای از جنس مخمل می باشد از این رو ممکن است در طولانی مدت و در صورت استفاده مداوم دچار تغییر حالت شودو یا پرز های آن خوابیده شود. در این حالت امکان آن وجود دارد که بتوان بدنه محصول را تعویض نمود و به راحتی مجدد از آن بهره مند شد. این بدنه ها بر اساس سلیقه افراد انتخاب می شوند و می توانند رنگ آن نیز دلخواه افراد باشد. از این رو دارای رنگبندی بدنه نیز بوده است که برای افراد تعیین می شود. علاوه بر این موارد این محصول قابلیت شستشو نیز دارد و در واقع رویه آن را می توان به صورت مجزا شستشو داد تا از آلودگی برطرف نمود. به همین خاطر است که رویه توسط یک زیپ باز می شود و تخلیه می گردد و به تنهایی با انواع مواد شویینده شستشو داده می شود. این قابلیت های مفیدی است که برای این محصول در نظر گرفته شده است.


حمل آسان و وزن سبک
این مبل شنی در مجموع نهایت دارای وزن 3 تا 5 کیلو گرم می باشد و با توجه به مزیت هایی که دارد جزو سبک ترین محصولات طبی به حساب می آید از این رو می تواند در محیط های مختلف استفاده شود و یا توسط افراد به محیط های گوناگون انتقال داده شود. همچنین می توان برای رفتن به مسافرت آن را با خود به همراه داشت و از مزیت وجود آن بهره مند شد.


خرید
در صورت تمایل به داشتن صندلی شنی راحتی یک نفره اینتکس با شماره های مربوط به شرکت اینتکس تهران تماس حاصل فرمایید و محصول را برای خرید سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...