عنوان مقاله : قایق بادی ارزان

قایق های بادی از آن دسته محصولات بادی به حساب می آیند که شرایط استفاده بسیار راحت تر و همچنین قیمت های بسیار مقرون به صرفه تری به نسبت مدل های سنتی خود دارند از این رو به خوبی توانسته اند جای خود را در میان هواداران تفریحات آبی باز کنند و به شدت نیز مورد استقبال قرار گرفته اند . این محصولات در مدل های بسیار متنوعی در بازار عرضه می شوند که در مقاله جدیدترین مدل ها که دارای قیمت های ارزان نیز می باشند به شما معرفی می کنیم تا با هر تعداد نفراتی که مد نظرتان است بتوانید از آن ها استفاده کنید . قایق های بادی خوشبختانه از نظر ظرفیت و مدل های موجود دارای تنوع بسیار گسترده می باشند و قطعا در انتخاب نوع و مدل می توانند نظر هر خریداری را به خود جلب نمایند . در ادامه این مقاله جذاب همراه ما باشید که می خواهیم اطلاعات مفید و کاربردی را قبل از خرید قایق بادی به شما منتقل کنیم که قطعا می تواند در انتخاب شما تاثیر گذار باشد .

قایق بادی ارزان خوب است ؟ قیمت قایق های بادی بسته به مدل ، برند سازنده و همچنین متریال استفاده شده در بدنه می توانند بسیار متفاوت باشند و این امر هم کاملا منطقی است . در ساخت قایق بادی برند های بسیاری پا به عرصه گذاشته اند و از بهترین کمپانی های سازنده قایق های بادی می توان به برند اینتکس و بست وی اشاره داشت که جدیدترین کارهای آن ها را به راحتی می توانید در فروشگاه های معتبر اینتکس و بست وی در ایران خریداری نمایید . یکی دیگر از مشخصاتی که در قیمت قایق های بادی می توان تاثیر بسزایی داشته باشد ابعاد و همچنین جنس استفاده شده در بدنه قایق های بادی می باشد . در ادامه این مقاله بهتر است تا برای شفاف سازی بیشتر در مورد قیمت قایق های بادی ابتدا شما را با مقوله های تاثیر گذار قیمت بیشتر آشنا کنیم.

جنس بدنه قایق های بادی که در بالا به آن اشاره ای داشتیم در بسیاری از مدل ها از پی وی سی برزنتی با لایه های داخلی پلی استر می باشند که از نفوذ آب جلوگیری می کند و همچنین در هنگام کشیده شدن بر روی آب عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش می گذارد . همانطور که می دانید قایق های بادی در سایش بسیاری با آب وجود دارند و این امر می تواند اهمیت کیفیت بدنه قایق را به خوبی آشکار کند و قطعا استفاده از قایق هایی با کیفیت بدنه نامطلوب می تواند عواقب بسیار بدی را داشته باشد . بدنه پی وی سی برزنتی با ترکیبی از پلی استر از بهترین و با کیفیت ترین نوع بدنه ای است که قایق های بادی با این نوع بدنه می توانند بهترین انتخاب برای استفاده در آب های آرام و خروشان باشند . همچنین در برخی از قایق های بادی همانند جیمینی علاوه بر بدنه برزنتی در بخش داخلی و نشیمنگاه ها از آلومینیوم استفاده شده است که می تواند کمی در سنگین تر شدن وزن کلی قایق تاثیرگذار باشد . البته علت استفاده از بدنه های آلومینیومی در بخش هایی از قایق بادی جیمینی به دلیل قابلیت استفاده از موتور بنزینی بر روی آن می باشد ، به نحوی که از قایق بادی جیمینی شش نفره در دو نوع با پارو و همچنین با موتور بنزینی تا سی اسب بخار می توانید استفاده کنید .

یکی دیگر از مواردی که در جهت قیمت گذاری قایق های بادی می تواند تاثیرگذار باشد لوازم جانبی موجود در پکیج قایق است . به عنوان مثال در پکیج بسته بندی بسیاری از قایق های بادی لوازمی همچون پارو ، پمپ باد دستی و یا برقی و طناب نجات و بسیاری از لوازم دیگر یافت می شود که به طبع می تواند در قیمت گذاری تاثیر بسزایی داشته باشد . باز هم می توانند عوامل دیگری همچون جنس بدنه پارو که در دو نوع پاروی آلومینیومی و پاروی پلاستیکی است تاثیرگذاری خود را ثابت کند . باید توجه داشته باشید که علاوه بر دو پاراگراف گذشته که ذکر شد بسیاری دیگر از عوامل در تعیین قیمت اثر دارد و نباید قیمت های پایین قایق بادی را مد نظر داشته باشید و بهتر است بیشتر به دنبال انتخاب قایقی باشید که نیازهای شما را به خوبی برآورده کند . 

از دیگر ویژگی هایی که قبل از خرید باید به آن توجه داشته باشید و نیاز خود را برآورده کنید و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنید ، تعداد نفراتی است که می خواهند از قایق استفاده کنند . قایق های بادی در بخش ظرفیت نیز بسیار انعطاف پذیر می باشند و در ظرفیت های یک نفره تا شش نفره در بازار موجود می باشند که برخی از معروف ترین این مدل ها را برای شما نام می بریم تا با آن ها آشنایی بیشتر داشته باشید . از معروف ترین قایق بادی یک نفره می توان به قایق بادی کایاک اشاره داشت که در بین ورزشکاران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است و در رسانه های اجتماعی نیز امکان دارد نام آن را شنیده باشید . از معروف ترین مدل های دو و سه نفر می توان به قایق های بادی سی هاوک ، اکسپلور و چلنجر و مارینر البته در مدل های دو نفره و سه نفره اشاره داشت . قایق بادی مارینر علاوه بر مدل های دو و سه نفره در ظرفیت های بیشتر همچون چهار نفره نیز وجود دارد و در این مدل چهار نفره قابلیت نصب موتور نیز در بخش انتهایی قایق بادی وجود دارد . همچنین علاوه بر این قایق بادی بر روی قایق های بادی جیمینی و اکسکروشن نیز می توانید به راحتی موتور بنزینی نصب کرده و لذت تفریحی هیجان انگیز را بر روی آب به همراه خانواده و یا دوستان و آشنایان تجربه کنید. قایق های بادی ظرفیت بالا اکثرا در دو حالت با پارو و بدون پارو و با استفاده از موتور بنزینی قابلیت استفاده را دارند .

از دیگر ویژگی هایی که باید در هنگام خرید قایق بادی بهآن توجه داشته باشید قابلیت تحمل وزن آن به نسبت ظرفیتی که دارد است . قابلیت تحمل وزن قایق های بادی اکثرا به اندازه هر یک نفری برابر با صد الی نود کیلو گرم می باشد که به هنگام خرید باز هم باید به دقت بر روی پکیج بسته بندی آن را مطالعه نمایید زیرا بر روی پکیج قایق خریداری شده به طور دقیق پیشنهاد استاندارد استفاده از قایق بادی به کیلو گرم درج می شود . پیشنهاد می شود که در حالت استاندارد ذکر شده از قایق بادی خریداری شده استفاده کنید و از وارد آمدن فشار بیش از حد به آن خودداری نمایید زیرا در این صورت می تواند عملکرد قایق مختل شود و همچنین در کاهش طول عمر محصول نقش بسزایی دارد . همچنین وزن قایق نیز مهم می باشد که در قایق های مختلف ، متفاوت می باشد اما وزن چندان سنگینی ندارند و با توجه به پکیج های بسته بندی و یا ساک های حملی که برای آن ها تعبیه می شود به راحتی درون صندوق عقب ماشین سواری جای می گیرند و می توانید آن ها را به هنگام مسافرت و یا برگزاری کمپینگ ها به همراه داشته باشید . قایق های بادی با استفاده از تمامی پمپ های باد دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی قابلیت باد شدن دارند و در این خصوص با مشکلی مواج نمی شوید و این امر نمی تواند دردسر ساز شود و همانطور که در بخش های بالاتر مقاله گفتیم در برخی مدل های پمپ باد درون پکیج وجود دارد و یا باید آن را به صورت جداگانه از نمایندگی های معتبر خریداری کنید . توجه داشته باشید که به هنگام خرید قایق بادی اگر می خواهید که از آن در مسافرت ها و کمپینگ ها استفاده کنید باید پمپ بادی را تهیه کنید که قابلیت اتصال به شارژر فندکی ماشین و یا به صورت دستی باشد . راه اندازی قایق های بادی با استفاده از پمپ های باد دستی و یا برقی چندان سخت نیست و با استفاده از پمپ برقی ظرف مدت زمان سه دقیقه و با استفاده از پمپ های باد دستی پنج الی شش دقیقه به طور می انجامد که البته پمپ های دستی نیز به مدل های بزرگ و متوسط و کوچک تقسیم بندی می شوند . تمامی مدل های نام برده شده در این مقاله به همراه ده ها مدل دیگر از برترین برندهای تولید کننده قایق های بادی در وب سایت نمایندگی اینتکس موجود می باشد که برای مشاهده این مدل ها به همراه قیمت به روز شده می توانید به دسته بندی قایق بادی از طریق منو مراجعه کرده و مدل مد نظر خود را با توجه به توضیحات تکمیلی که در صفحه محصولات درج شده است انتخاب نمایید .