قایق بادی اورجینال

قایق ها از سری وسایل نقلیه پر کاربرد در دریا ، رودخانه و دریاچه ها می باشد که از آن ها برای تردد در آب استفاده می شود . از قایق ها استفاده های زیادی همچون گشت زنی ، ماهیگیری ، تفریح و ... استفاده می شود که امروزه استفاده از آن ها برای تفریح بسیار رونق پیدا کرده است . از این رو در بیشتر سواحل قایق های تفریحی را به منظور تفریحات آبی گردشگران اجاره داده می شود . با توجه به اینکه قایق های فایبرگلاسی یا چوبی بسیار گران هستند و جابجایی آن ها در خشکی دشوار است کسانی که در شهر های ساحلی ساکن نیستند به دنبال خرید قایق ها نمی روند ، اما با تولید قایق های بادی بسیاری از افراد به خرید قایق بادی روی آوردند چرا که ویژگی ها و خصوصیات این محصولات بادی به گونه ای است که تهیه و استفاده از آن برای اشخاصی که در شهر های ساحلی ساکن نیستند نیز مناسب می باشد .

از مهم ترین ویژگی های یک قایق بادی می توان به قابلیت حمل آسان آن ها اشاره کرد ، از این رو شما می توانید در هنگام سفر ، قایق های بادی خود را به وسیله خودرو شخصی خود حمل کرده و به سواحل و همچنین رودخانه های مد نظر خود ببرید و از آن ها استفاده کنید . از دیگر ویژگی ها و مزیت های قایق بادی می توان به ارزان قیمت بودن آن ها اشاره کرد ، در مقایسه بین قایق های فایبرگلاسی و چوبی با قایق های بادی می بینیم که قایق بادی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و شما با صرف یک دهم تا یک صدم مبلغ قایق های چوبی یا فایبرگلاسی می توانید صاحب قایق های شخصی ایده آل و با کیفیت بشوید . قایق های بادی نیز در طراحی های بسیار مختلفی تولید شده اند که هر یک از آن ها به نسبت طراحی که دارند برای گشست زنی ، تفریح و ماهیگیری مورد استفاده قرار می گیرند .

با تنوع خوب قایق بادی خریداران می توانند به نسبت علاقه و نیاز خود قایق های بادی را خریداری کنند . با بررسی قایق های بادی میبینیم که برخی از مدل های قایق بادی بسیار حرفه ای و عالی هستند به طوریکه می توان آن ها را حتی جایگزین قایق های دیگر کرد . اما قایق های بادی برای خرید مناسب هستند که اورجینال و اصل باشند چرا که در غیر این صورت قایق بادی شما به خوبی عمل نکرده و کیفیت مطلوب را نخواهد داشت ، پس بهتر است با شناخت قایق بادی اورجینال مناسب ترین نمونه را خریداری کنید . در این مطلب قصد داریم تا با بررسی ویژگی های  قایق بادی اورجینال و همچنین معرفی بهترین و برترین برند های قایق بادی اورجینال شما را در امر خرید قایق بادی اورجینال راهنمایی کنیم ، پس در ادامه مطلب همراه ما باشید .

بهترین مارک قایق بادی اورجینال

می توان گفت شرکت های زیادی در زمینه ساخت و فروش قایق بادی فعالیت می کنند ، اما بهتر است که بهترین برند ها و مارک های قایق بادی را بشناسید تا بتوانید به قایق بادی اورجینال و اصل دست یابید . از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت های تولید کننده قایق بادی می توان به شرکت های اینتکس ، بست وی و جیلونگ اشاره کرد . اینتکس از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده قایق های بادی می باشد که دفتر مرکزی آن در آمریکا و خط تولید آن در کشور چین و آمریکا قرار دارد . اینتکس انواع قایق های بادی حرفه ای و معمولی را تولید کرده است و از نظر تنوع بیشترین تنوع را در قایق های بادی دارد .

شرکت بست وی نیز از دیگر شرکت های آمریکایی تولید کننده قایق بادی می باشد که می توان آن را در کنار اینتکس از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه تولید محصولات بادی می باشد که در تولیدات آن می توان انواع قایق های بادی معمولی و حرفه ای را مشاهده کرد . و اما شرکت جیلونگ نیز از دیگر شرکت های تولید کننده محصولات بادی چینی می باشد که در تولیدات آن می توان انواع قایق های بادی تفریحی را مشاهده کرد . بدین ترتیب توصیه می شود تا در هنگام خرید قایق بادی خود به مارک محصول دقت کنید تا بتوانید قایق بادی اورجینال را خریداری نمایید . چرا که قایق های بادی اورجینال از سطح کیفی بالایی برخوردار اند و دارای تمامی استاندارد های بین المللی می باشند .

بهترین مدل های قایق بادی اورجینال

و اما برند های اینتکس ، بست وی و جیلونگ که از برترین مارک های قایق بادی اورجینال می باشند دارای بهترین مدل ها نیز می باشند که در ادامه برترین و پر فروش ترین آن ها را معرفی می کنیم . قایق بادی مارینر از سری قایق های بادی پر فروش و پر طرفدار کمپانی اینتکس می باشد که استفاده از آن بیشتر جنبه تفریحی  دارد . این قایق های بادی ابعاد نسبتا بزرگی دارند و با استفاده از پارو هدایت می شوند . از این محصول می توانید برای ماهیگری نیز استفاده کنید . قایق بادی جیمینی نیز از سری قایق های بادی اورجینال اینتکس می باشد که می توان آن را پر طرفدار ترین قایق بادی کمپانی اینتکس نامید . این قایق بادی در دسته قایق های بادی حرفه ای موجود در بازار می باشد که قابلیت نصب موتور قایق به آن وجود دارد ، بدین ترتیب می توان با تهیه موتور قایق و نصب آن به بدنه قایق بادی جیمینی آن را هدایت کنید . قسمت کف این قایق بادی آلومینیومی بوده و استحکام آن بسیار بالاست . قایق های بادی اکسکروشن ، سی هاک و چلنجر نیز از سایر قایق های بادی برتر کمپانی اینتکس می باشند .

قایق های بادی کاسپین نیز از معروف ترین و پر طرفدار ترین قایق های بادی موجود در بازار است که توسط کمپانی بزرگ بست وی طراحی و تولید شده است . این مدل قایق بادی در ابعاد متنوعی تولید شده است و به صورت دو نفره ، 4 نفره و 6 نفره قابل استفاده می باشند ، ابعاد بزرگ و همچنین صندلی های بادی طراحی شده بر روی آن موجب شده تا قایق بادی ایده آلی برای تفریح باشد . همچنین از این قایق بادی می توانید برای ماهیگیری نیز استفاده کنید .

خصوصیات قایق بادی اورجینال

قایق های بادی اورجینال و اصلی مطمعنا تفاوت های زیادی به نسبت قایق های بادی تقلبی و درجه پایین تر دارند . تمامی قایق های بادی اورجینال دارای گواهی های سلامت و استاندارد های بین المللی می باشند . تمامی قایق های بادی اورجینال از ایمنی بالایی برخوردار اند و جنس استفاده شده در ساخت بدنه و قسمت های مختلف آن مرغوب می باشد به همین دلیل طول عمر بالا تری داشته و به سختی آسیب می بینند . از ویژگی های خوب قایق های بادی اصل و اورجینال می توان به محفظه های متعدد بادی آن ها اشاره کرد تا بدین ترتیب احتمال غرق شدن قایق در هنگام حادثه کمتر شود .