قایق بادی اینتکس تفریحی قطعا می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در انواع آب های آرام همانند دریا ها و دریاچه ها باشد . قایق های بادی تفریحی باید دارای کیفیت ساخت بالای بدنه باشند تا به بهترین شکل بتوانند ماهیت استفاده از خود را به نمایش بگذارند . خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و رقابت برندهای تولید کننده محصولات بادی ، به خوبی کیفیت ساخت قایق های بادی بالا رفته است و در این زمینه می توانیم قایق های بادی تفریحی اینتکس را با ابعاد و ظرفیت های بزرگ تری مشاهده کنیم . اما در هنگام خرید قایق بادی تفریحی اینتکس باید به بسیاری از عوامل توجه داشته باشید که می توانید ماهیت استفاده از قایق را برای شما مشخص کند و باعث شود تا مدلی مطابق با نیازهای خود را خریداری کنید . به همین خاطر در این بخش قصد داریم تا بهترین نکات را در این خصوص برای شما بازگو کنیم که می تواند نقش بسزایی در انتخاب درست شما داشته باشد .

قایق بادی تفریحی بزرگ اینتکس

یکی از عواملی که در هنگام خرید قایق بادی اینتکس باید مد نظر داشته باشید ، ابعاد قایق و همچنین تعداد نفراتی می باشد که قصد استفاده از قایق را دارند . در این خصوص باید بگوییم که قایق های بادی امروزه و با پیشرفت های تکنولوژی دارای نمونه های بسیاری می باشند که در این میان می توان آن ها را در مدل هایی با ظرفیت یک نفره که بیشتر به قایق های بادی کایاک معروف هستند تا نمونه های پنج الی شش نفره مشاهده کرد . در این مورد باید توجه داشته باشید که قابلیت تحمل وزن در ظرفیت قایق بادی بسیار مهم است ، قبل از اینکه قایق بادی را خریداری کنید ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که ظرفیت قایق بادی و تحمل وزنی که بر روی بسته بندی درج شده است ، مطابق با نیازهای شما می باشد یا خیر .

در این باره باید بگوییم که قایق بادی اینتکس در بزرگ ترین ابعاد خود به نام مدل اکسکروشن می باشد . قایق بادی اکسکروشن اینتکس یکی از مدل های موفق برند اینتکس می باشد که کیفیت ساخت بالا ، ابعاد استاندارد برای قرارگیری ظرفیت تا پنج نفر و لوازم جانبی همراه کاملی که درون بسته بندی خود دارد ، می تواند از مهمترین ویژگی های آن به شمار بیاید . این قایق بادی در نمونه های دو تا پنج نفره وجود دارد و در بزرگ ترین مدل خود که پنج نفره است قابلیت نصب موتورهای برقی و بنزینی وجود دارد و می تواند لذت تفریح بر روی آب را برای شما دو چندان کند . البته باید گفت که درون بسته بندی این مدل از قایق بادی دو عدد پارو مخصوص بزرگ وجود دارد که شرایط را علاوه بر حرکت توسط موتورهای بنزینی ، به صورت پارویی نیز فراهم می کند . لازم به ذکر است که موتور درون بسته بندی هیچ کدام از قایق های بادی اینتکس و سایر برندها وجود ندارد و بسته به سلیقه و قدرتی که نیاز دارید باید آن ها را به صورت جداگانه خریداری کنید .

قایق بادی تفریحی موتوری اینتکس

همانطور که در بخش گذشته گفتیم قایق های بادی اینتکس همانند قایق بادی اکسکروشن قابلیت نصب موتورهای بنزینی و گاها برقی را دارند تا بتوانید در دریا ها و مناطق بزرگ آبی با سرعت بالاتری حرکت کنید . حال به سراغ مدل پر فروش و مدرن قایق بادی اینتکس ، یعنی قایق بادی مارینر اینتکس می رویم که از آن به عنوان بهترین قایق بادی موتوری اینتکس یاد می شود . این قایق بادی در مدل های دو تا چهار نفره در بازار موجود می باشد که بر روی مدل چهار نفره آن قابلیت نصب موتور وجود دارد تا علاوه بر حرکت به وسیله پاروهایی که درون بسته بندی آن قرار داده می شود بتوانید با استفاده از موتور و با سرعت های بالاتر نیز به تفریح بپردازید .

این قایق بادی دارای ظرفیت نشسته برای چهار نفر بزرگسال می باشد و با توجه به نکته قابلیت تحمل وزنی که برای شما در قسمت های قبلی بیان کردیم ، تحمل وزنی که برند سازنده برای این محصول به صورت استاندارد در نظر گرفته است 400 کیلو گرم می باشد ؛ این قابلیت تحمل وزن با احتساب وزن 45 کیلو گرمی مدل جدید این قایق بادی می باشد . بهترین قایق بادی موتوری اینتکس را می توان قایق بادی مارینر چهار نفره دانست که هر ساله نمونه های آپدیت شده و جدید آن به بازار عرضه می شود و در واقع می توان آن را پر فروش ترین قایق بادی تفریحی برند اینتکس دانست . این قایق بادی قابلیت نصب موتورهای بنزینی و برقی با قدرت نسبتا بالا را دارد و با توجه به بدنه برزنتی چند لایه ای که دارد ، حرکت با سرعت های بالا نمی تواند آسیبی به بدنه وارد نماید و با تدابیر اندیشیده شده این بدنه در برابر فشار ، ضربه ، نور ستقیم آفتاب و همچنین آب شور دریا کاملا مقاوم سازی شده است .

قیمت قایق بادی اینتکس

قیمت قایق بادی یکی از عواملی می باشد که که تعیین دقیق آن به بسیاری از پارامتر ها بستگی دارد . قایق های بادی در ظرفیت های یک تا پنج نفره از برند اینتکس موجود می باشند و همچین ظرفیت قرارگیری افراد می تواند تاثیر بسزایی در قیمت گذاری داشته باشد . همچنین جنس متریال استفاده شده در ساخت بدنه ، لوازم جانبی همراه قایق بادی و نرخ ارز در کشور از جمله مواردی می باشد که می تواند قیمت یک قایق بادی را بالا یا پایین بیاورد . با توجه به اینکه این مقاله به صورت کلی نوشته شده است و قایق بادی مشخصی را مورد بررسی قرار نمی دهیم برای اطلاع از لیست قیمتی این محصولات به صورت دقیق می توانید به دسته بندی قایق بادی از طریق منوی همین وب سایت مراجعه کرده و استعلامات لازم را بگیرید .

نمایندگی فروش قایق بادی اینتکس

نمایندگی های فروش معتبر قایق بادی اینتکس در ایران محدود می باشد و اولین و برترین نمایندگی فروش قایق بادی در ایران را می توان با 17 سال سابقه فروش موفق ، نمایندگی اینتکس تهران دانست . این نمایندگی دارای شعب حضوری فعال در استان تهران و مازندران می باشد و از این طریق علاوه بر فروش اینترنتی از طریق وب سایت می توانید با مراجعه به شعب حضوری ، محصولات را از نزدیک مشاهده و در صورت پسندیدن خرید خود را نهایی کنید . این مجموعه با بهره گیری از پرسنل مجرب به همراه تمامی محصولات خدمات پس از فروش و تعمیرات را ارائه می دهد که می تواند بسیار چاره گشا باشد . همچنین به همراه تمامی قایق های بادی ضمانت اصل بودن وجود دارد و تضمین کیفیت را به عهده ما بگذارید . برای خرید قایق بادی اینتکس تفریحی به همراه پکیج کامل لوازم جانبی می توانید به دسته بندی قایق بادی در همین وب سایت مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان تخصصی بهره مند شوید .